onko lämpöjen oltava koholla ollakseen raskaana!?
Onko se "varma" että aina on lämmöt korkeammalla kuin normaalisti?
Paljonko lämpösi on noussut- mistä- mihin, jos niin on?
Epäilen raskautta, mutta peruslämpöni on. n. 35.6-8 ja nyt vaan vähän yli 36..
Kommentit (11)
onhan toi sun lämpös SULLE korkeampi kuin ennen.
mutta mitenkä paljon sen täytyis muuttua, tuntuu niin pieneltä erolta..
pointtini on se, että muuttuuko ruumiinlämpötilä aina vai onko se vaan yksilöllistä..
jos on vaan ovuloinut. Eli ainakin olet ovuloinut. Raskaudesta se lämpö ei vielä kerro, mut voi olla, että olet..
Itse olen raskaana vko 4+3 eli aivan alussa. Olen seuraillut lämpöjäni. Alkukierrossa on n. 36.3 ja loppupuolella kiertoa n. 36.8. Nyt olen tosiaan raskaana ja sitä samaa ne ovat edelleen.. Ei välttämättä korkeampia, mutta välillä yli 37.
ja onnea masuasukin johdosta!! :)
välillä tuntuu etten luota lämpöihin yhtään, kun heittelee ihmeesti..
en tiedä ovuloinko, välillä on limoja ja välillä ei.. tiedä häntä..
lasta on yritetty 1v9kk...
niin saat varmuuden, ovuloitko. Ja lääkärillekin tietysti voi tossa vaiheessa jo hakeutua.
ja ne tuntuu rahan hukalta.. melko säännöllistä on tämä meidän puuhailu, että en usko sen siitä olevan kiinni..
sitä vaan uskottelee itselleen kierrosta toiseen, että joko tärppäis..
olen ajatellut tutkimuksiakin, juu..
terolutia oon syöny pitkiin menkkoihin, mutta nyt muutama kierto ilman, ja kattonu miten menee..
ymmärtävän tekstistä, että mistä lämmöstä puhe.. eli juu - ruumiinlämmön mittaus..
Josa kovasti heittää tai on esim. yli 35 päivää, voi sulla ollaq esim. pco. Googleta. Silloin ei välttämättä ovuloi ja jos ei ovuloi, on aika turhaa yrittää tulla raskaaksi. Mene lääkäriin tutkimuksiin!
Mun tytön epikriisissä luki, että lapsi voidaan kotiuttaa, kun lämmöt ovat laskeneet.
kukaan enää lämpöjään..?
-ap