Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en enää tiedä mitä ajatella, miehestä asiaa

Vierailija
02.05.2010 |

Meillä on mennyt vauvan syntymän jälkeen huonosti. Riitaa tulee kaikesta, vaikka mies ei paljon kotona olekaan.

No joo. Mut illalla mies tuli kuitenkin kotiin. En sanonut mitään, vaikka oli kännissä, halattiin ja mies meni makkariin. Huuteli mua sinne, mutta en päässyt kun piti syöttää vauva yms. Mies sitten sammui.. ja kun mä menin myöhemmin nukkumaan, huomasin että miehellä oli leipäveitsi mukana! Oli tippunut kädestä lattialle sängyn viereen. Oliko se odottanut mua sen kanssa? Mitä se ois tehnyt, jos mä oisin mennyt sinne kun se pyysi?

Nukuin vauvan kanssa olkkarissa yön, sen minkä uskalsin :( Oonko mä vainoharhainen vai mitä mun pitäis ajatella?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten soitat poliisit/lähdet vauvan kanssa suojaan...

Vierailija
2/23 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko ettei tällaista oikeasti muka tapahdu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että meinasko huitaista sut hengiltä leipäveitsellä. Ja jos meinasi, niin on hyvä ja kerää kamppeensa ja poistuu asunnosta saman tien.

Vierailija
4/23 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastaus on aina se sama, sen mielestä mä olen hullu ja mielisairas ja kuvittelen kaiken aina :(

Vierailija
5/23 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sanoo, että sä olet hullu ja mielisairas ja kuvittelet kaiken aina niin pakkaat kamat ja vauvan ja muutat pois. Riippumatta siitä miten mies selittää veitsen.

Vierailija
6/23 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mies sano?

Vierailija
7/23 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodissasi joudut edes epäilemään tuollaista, eikähän se ole merkki siitä, että liitto pitää lopettaa?

Siis ei minulle tulisi mieleenkään olla parisuhteessa (vieläpä pienen lapsen ollessa kuvioissa mukana) ihmisen kanssa, jota joutuisin epäilemään tappajaksi.

Siis mitä väliä, miten mies selittää leipäveitsen makuuhuoneessa? Te olette tilanteessa, jossa sinä olet joutunut epäilemään, että mies haluaisi väkivaltaisesti satuttaa sinua, jopa tappaa. Ei se ole normaalia. Eikä muuten sekään, että oma kumppani kutsuu hulluksi ja mielisairaaksi. Teidän liittonne vaikuttaisi vähän sairaalta.

Vierailija
8/23 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielesta ei tohon oikee jarkevaa selitysta voi olla, lahe pois.

Vierailija
9/23 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua kohtaan tai uhkaillut jotenkin?

Vierailija
10/23 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama mitä mieltä se on! toi kuullosti niin helvein pelottavalta, että et kylläkään ole vainoharhainen vaan ihan oikeessa! nyt oikeesti lähdet menee! mene vaikka äitisi/ystäväsi luo ja soita poliiseille, ne hakee sen putkaan ja sinä saat hakea tavarat ihan rauhassa!!!

olen pahoillani, mutta mitä jos se tekee vauvalle jtk? ja kännissä ihmiset on hulluja!nm kokemusta on!

Vierailija
11/23 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki muutkin veitset ym. ja jemmaa johonkin. Kun mies herää kysy mitä teki veitsellä. Vastauksesta riippumatta sinuna lähtisin suhteesta, ei kuulosta tasapainoiselta ja onnelliselta.

Vierailija
12/23 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastaus on aina se sama, sen mielestä mä olen hullu ja mielisairas ja kuvittelen kaiken aina :(

ex teki kaikenlaista, petti, väärensi nimmareitani, pahoinpiteli, solvasi ym törkeää. pahin oli, kun tuuppasi mut kellarin betonipostaita alas. aamulla sanoi, että ei viittinyt tulla perässä alas katsomaan, miten mulle oli käynyt, koska kuuli mun olevan hengissä. kaikki se kuulemma oli oikeutettua, koska olin mielisairas ja harhainen.

en ole, en ole koskaan ollutkaan. pääsin onneksi tyypistä eroon. asutaan edelleen samalla paikkakunnalla. olen kuullut tutuilta, että edelleen levittelee juttuja mun mielenterveysongelmista ja käy kyttäilemässä meidän taloa.

onneksi kaikki ihmiset, jotka tuntevat meidät molemmat, tietävät kumman päässä se viiraus tapahtuu.

Vierailija
13/23 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai lähinnä kiristää multa rahaa. Kerran yritti käydä mun kurkkuun kiinni, kilahti ihan yhtäkkiä. On töninyt ja kerran multa murtui jalkapöydästä joku luu kun yritti tiputtaa mut rappusista. Yleensä kuitenkin vaan hajottaa paikkoja, iskee nyrkin tai kattilan tms seinistä ja ovista läpi yms. :( En mä tiedä.. onko tässä enää mitään järkeä?

Vierailija
14/23 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin muutat turvakotiin vielä tänään.hopihopi

Vierailija
15/23 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että häivyt sieltä HETI: Jos ei ole paikkaa mihin mennä, niin sitten turvakotiin.

Älä jää katsomaan ja odottamaan, mitä pahaa seuraavaksi tapahtuu. Seuraavalla väkivallan kohteena voi olla vaikka vauvasi.

LÄHDE!!

Vierailija
16/23 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olisin häipynyt tuosta jo ajat sitten. Nyt, kun se mies nukkuu krapulaansa niin pakkaa kamat ja häivy! Tiedä mitkä kilarit se mies vetää, kun asiasta kysyt..vaarassa on myös se teidän lapsi etkä vain sinä. Äkkiä pois sieltä!

Vierailija
17/23 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde, samantien! lapsesi tarvitsee äidin!

Ellei tämä sitten ole provo!

Vierailija
18/23 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä kysyit siltä mieheltä veitsestä?

Vierailija
19/23 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vähän äkkiä!huh huh,ei mitään järkeä jäädä odottamaan mitä tapahtuu.

Vierailija
20/23 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin kaikki edellisetkin ovat sinua neuvoneet, nyt kannattaa oikeasti puntaroida nopeasti mitä elämältäsi haluat. Pakkaa muutamalle päivälle vaatteet sinulle ja lapsellesi ja mene ihmeessä turvakotiin. (katso netistä, mikä on teitä lähinnä). Mene vaikka taksilla jos et autolla pääse...luulen, että turvakoti maksaa kyllä sun taksimatkan. Pääasia että pääset nopeasti pois kotoa.

Totuus on valitettavasti se, että väkivalta raaistuu ja muuttuu pikkuhiljaa julmemmaksi. Nuo sinun luettelemasi väkivaltaisuudet, joita miehesi on jo aijemmin tehnyt pitäisi olla jo riittävä syy ja peruste sinulle lähteä. Mieti millaisen elämän itsellesi ja lapsellesi annat jos jäät nykyiseen parisuhteeseen. Nyt kun lapsi on vielä pieni, sinulla olisi hyvä mahdollisuus säästää hänet kaikelta siltä tuskalta ja pelolta, jota väkivaltainen isä aiheuttaa.

Tuo leipäveitsi miehesi sängyn vieressä osoittaa kuinka häiriintynyt miehesi ajatusmaailma on. Oikeasti todella pelottavaa ja viimeistään tuolloin kun veitsen huomasit olisi ollut hyvä lähteä nopeasti turvataloon.

Jostain kumman syystä miesten väkivcalta pahenee radigaalisti juuri silloin kun vaimo alkaa odottaa ensimmäistä lastaan tai kun lapsi on syntynyt. Muista ettei väkivalta johdu mistään sinun tekemisistäsi tai sanomisistasi. VÄKIVALTA EI KUULU PARISUHTEESEEN. SILLE EI OLE MITÄÄ OIKEUTUSTA! Sinä ja lapsesi olette niin arvokkaita ettei teidän pidä missään nimessä jäädä nyrkkeilysäkeiksi miehellesi.

Ota rohkeasti ensimmäinen askel kohti turvallisempaa tulevaisuutta. Kyllä ne siellä turvatalossa osaavat arvioida kertomasi perusteella kuinka olisi hyvä edetä ja miten sinun ja vauvan elämä järjestyy. HAE IHMEESSÄ APUA JA PIAN!

Tsemppiä ja voimia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä