Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka muu inhoaa mopoautoja?

Vierailija
02.05.2010 |

Mä en voi sille mitään, mutta en voi sietää moisia juppikulkuneuvoja :D Älkää te vastatko, jotka niistä pidätte.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan hintaan saisi uuden auton. Lisäksi liian isoja mopokortilla ajettavaksi. en ostaisi 15 v:lle,

Vierailija
2/10 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin ne on juppeja..pappa betalar. Täällä ei onneksi näy kovin usein (silti liian usein:D).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten mulle ihan yks lysti millä kukakin ajaa ja missä.

Vierailija
4/10 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerkiä hetkeä hidastaa, että pääsee ohittamaan mopoauton. On tää maailma muuttunut kummalliseksi, kun suurin huolen aihe on mopoauto. Katsokaa peiliin ja ihmetelkää mitä näette, jupin luulisin.

Vierailija
5/10 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valitetaanhan täällä esim. siitäkin, että vauva keskeytti seksipuuhat :D Tää on AV, jos ette sattuneet tietämään ja täällä saa keskustella mielestäni kaikista asioista. Minulla om oikeus mielipiteeseen, niin on teilläkin.

ap

Vierailija
6/10 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niihin varaa?

Musta se on kiva vaihtoehto. Stabiilimpi kuin 2-pyöräinen ja suojaa sateelta. Lähinnä mietityttää, tajuaako autoilijat, että ei olekaan kyse autosta. Ettei satu sen vuoksi virhearviointeja ja pahoja haavereita.

Vierailija
7/10 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kanssa ottaa nuppiin ajella niiden takana. Joku käski hiljentää ja ohittaa, joo, no hiljentää on tosiaan välillä pakko mutta ohi ei vaan nyt aina pääse. Meilläpäin on pitkiä pätkiä missä ei saa ohitella ja välillä on yksinkertaisesti kiire ja vaikka ei oliskaan niin kyllä mua ärsyttää ajella mateluvauhtia jonkun mopoauton perässä jos lujempaakin sais ajaa.

Toinen asia minkä olen huomannut on se että osa mopoautojen kuljettajista ei oikein osaa niitä liikennesääntöjä. Mun tytön koulun lähistöllä törmään melkein joka kerta johonkin uuvattiin mopoauton kuskiin joka ajelee miten sattuu. Tytön koulussa on monella mopoauto.

No, täytyy kyllä myöntää että sama koskee myös ihan tavallisilla mopoilla ajelijoita. Aina saa olla varuillaan kun niitä näkee liikenteessä.

Mitä tulee hintaan niin ei mun mielestä mopoautot ole kalliita, ja niitäkin voi ostaa käytettyinä. Meillä oli 1 mopoauto firmassa myynnissä ja se meni heti, kysyntää niillä on.

Vierailija
8/10 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla ei oo ajokorttia eikä työssäkäyvänä yh:na mahdollisuutta sitä ajaa.

Vierailija
9/10 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mopoautoihin, tai mieluiten mopoihinkin, vaadittaisiin parempi "autokoulu". Välillä näkee sellaisia tulkintoja liikennesäännöistä, että hirvittää.

Vierailija
10/10 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosiaan, vaan teinien touhuja. En mäkään niistä kyllä tykkää, mutta toisaalta ovat kyllä kivempia kuin mopot joista lähtevä pärinä on aivan helvetillistä. Mopopojat ja skootteritytöt pitäs lailla kieltää.