Polttareille hintaa 200 euroa / henkilö
Näin järjestetään mieheni kaverin polttarit. En osaa muuta sanoa, kuin että älyttömäksi mennyt tämä touhu.
Kommentit (18)
jos huoria varataan muillekin kuin sulholle...
Mielestäni jo 50 euroa on kohtuullisen paljon, mutta sen voisin vielä kaverin polttareista maksaa. Sitä isommalla summalla pitäisi sitten tosiaan harkita asiaa.
Meillä ei kummallakaan ollut mitään tarvetta irroitella viimeistä kertaa, kun oltiin ehditty jo kymmenen vuotta bailaamaan. Halusimme myös näyttää meitä kypsyttää kavereittemme kalliit polttarit.
Naisille se 50 e tuntuu olevan maksimi.
Mielestäni jo 50 euroa on kohtuullisen paljon, mutta sen voisin vielä kaverin polttareista maksaa. Sitä isommalla summalla pitäisi sitten tosiaan harkita asiaa.
pitkän kaavan mukaan kuuden hengen porukassa. Meni kyllä yli 100 e/henki, joten kyllä sitä rahaa saa rauhallisemminkin kulutettua.
Itse olen kalleimmista polttareista maksanut 80 e, olivat mun lapsuudenaikaisen kaverini polttarit. KAveri on edelleen tosi läheneinen, on mm. lapsemme kummi ja asuu 500 m päässä.
Mitä siihen kuuluu, ja montako porukassa on?
Kuulostaa hirmuiselle summalle! Jättäisin varmaankin nuo polttarit väliin!
no, ehkä se sitten on se kerran elämässä juttu, mutta en ymmärrä.
just joo! Onneks mulla ei ole naimisiin meneviä kavereita, en todellakaan alkaisi tuollaisia summia maksamaan...
kerran kaverin best maniltä polttariehdotus: Rukalle tai Lontooseen. 4 päivän reissuja, töistä omaa lomaa. Ei todellakaan lähtenyt. Aivan naurettavaksi mennyt!
tuppaa olemaan ton hintaisia. Naisten polttariksi olisi kallis.
nimenomaan miehillä on mennyt ihan överiksi polttarisuunnitelmat juuri rahan suhteen. Suunnitellaan vaan kaikkea budjetoimatta etukäteen.
Naisten polttareissa on aina etukäteen sovittu, mitä kukakin on valmis maksamaan ja sitten vasta alettu miettiä, mitkä ohjelmanumerot sopivat budjettiin.
Jos on laskettu niin että koko porukalle hommataan kaikki tuolla 200€/nenä. Eli baari yms. kuluja ei enää päälle tule...
voi sit miettiä et kuinka järkevästi siellä onkaan käyttäydytty...
nyt kun olen hoitovapaalla. Töissä ollessani, ehkä... jos olisi tosi hyvä kaveri kyseessä.
ja jotain extreme-lajeja suunniteltu. Osallistujien määrää en tiedä. Miestä itseäänkin ahdistaa polttareiden hirveä hinta, mutta on silti menossa. Meidän perheellä löytyisi kyllä parempaakin käyttöä tuolle rahalle.
ap
Ovat vaan yksissä tuumin keksineet, että tämä on ainoa keino, millä pääsevät. Vielä vähemmän nimittäin tykkaisite, jos ukko sanoisi, et ajateltiin kuule poikien kanssa lähteä viikonlopuksi Tallinnaan...