Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko klipsipidennys kätevä

Vierailija
01.05.2010 |

Mulla ei ole mitään tietoa sopisiko klipsipidennys mulle? Olisiko teillä kokemuksia? Sopiiko ne tällaiseen suomalaiseen ohuehkoon tukkaan? Onko vaikeat laittaa? Siinäpä kysymyksiä näin alkuun.

Kiitos vastauksista jo etukäteen!!!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan oon tyytyväinen. alkuun meni vähän aikaa opetellessa laittaan tukka nätisti mut nyt sujuu jo nopeesti :)))))))

Vierailija
2/17 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkauttanut ne pidennykset johonkin malliin (esim. kerrostetusti) vai vain sellaisenaan tukkaan? Millaiseen tukkaan voi laittaa?Esim. mulla nyt loivasti A-mallinen leukamittainen polkka. Sopisiko siihen klipsipidennys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman kerrostettuun tukkaan. Suoristusraudan kanssa saa yleensä oman tukan tarpeeksi littanaksi ettei erotu pidennystukan seasta.

Vierailija
4/17 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajaltako? Paljonko suunnilleen maksavat? Itselläni oli muutama vuosi sitten hiusten pidennys ja pikkuletit. Ne oli käytössä aika haastavat, peseminen ja kuivaaminen vei aikaa monta tuntia. Varmaan noi klipsi pidennykset olisivat vaivattomammat...

Vierailija
5/17 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. jos tuulee ja tuulenpuuskat heiluttaa hiuksia?

Vierailija
6/17 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. www.klipsipidennys.fi ja www.hairium.fi myy. Maksaa jotain 100e keskimäärin aitohiusklipsipidennys. Kampaajalta jos ostat niin se vetää vaan lisähintaa välistä

Vierailija
7/17 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voihan ne klipsit näkyä, mutta normaalioloissa ei näy.

Vierailija
8/17 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siirtyä klipsipidennyksiin. Testailin kaverin klipsipidennyksiä viikonloppuna ja on ne vaan niin paljon vaivattomammat kun ne voi ottaa pesunkin ajaksi pois. Teippipidennyksestä oon periaatteessa tykännyt paitsi just tuo huoltaminen plus huomsin et se oli katkonut mun hiuksia aikalailla.

Vierailija
9/17 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei katko hiuksia. Mulla on pitkään jo ollut sinetit ja ne ovat olleet hyvät.

Vierailija
10/17 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii suomalaisessakin hiuksessa. Itse suosittelisin klipsipidennystä niille jotka ei ihan aina halua pitää pitkiä hiuksia. Klipsipidennys on helppo ja nopea kiinnittää kunhan harjoittelee pari kertaa. Jos taas haluat jatkuvasti pitkät hiukset, suosittelisin harkitsemaan esim. sinettipidennystä

Vierailija
11/17 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klipsipidennys on helppo tapa aloittaa kokeilemaan miltä se hiustenpidennys nyt oikein tuntuisi ja toimiiko itsellä omassa arjessa

Vierailija
12/17 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOsi paljon on poikkeillut hiuksia ei siis kiva ollenkaan, seuraavaksi just ajattelin klipsipidennykset iskeä kehiin jos ne ei katkoisi.

Vierailija
13/17 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOsi paljon on poikkeillut hiuksia ei siis kiva ollenkaan, seuraavaksi just ajattelin klipsipidennykset iskeä kehiin jos ne ei katkoisi.

Vierailija
14/17 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa leikkuuttaa, entäs voiko tosiaan pidennyksiä käydä leikkuuttamassa jossakin kerroksittain,ettei erotu niin se raja? itsellä polkka pituinen jonka saa hyvin jo ponnarille, joten eron huomaisi heti,menisi kypärä raja:D joten oman tukan kerrostus sekä klipsien olisi kaiketi tarpeen

Vierailija
15/17 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on hurjan hyvä ja huomaamaton. en tykkäisi laittaa tukkaa päähän edestakas.

Vierailija
16/17 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatta kerrostaa omia hiuksia ettei ole aivan tasapaksut latvat niin silloin pidennys istuu paremmin.

Vierailija
17/17 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se ainakin istuu huomaamattomasti pidennyksiin. Eikä ole teipit katkoneet tukkaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan