Mitä teit 11.9 2001 klo 16:00?
Kommentit (41)
Prismasta ja autossa kuulimme uutisen.
iltakoulussa aikuisopistolla ko päivänä.
ja tuleva kummitäti lapsensa kanssa oli meillä käymässä. Äitini soitti ja käski avata tv:n....
ja olin menossa Treen keskustaan. Kuulin kun radiossa puhuttiin tapauksesta. En ollut kuullut juttua alusta asti vaan kesken selostuksen avasin radion. Luulin että puhuivat jostakin elokuvasta. Kohta soitin lyhyen puhelun Dallasiin työn merkeissä ja olivat siellä ihan paniikissa. Sitten vasta tajusin että radioselostus olikin totta... kauheeta.
Mies oli juuri tullut töistä käskenyt laittaa telkkarin päälle.
Luennoitsija oli niiiin kuiva tyyppi ku olla saattaa, mutta jopa se piti pari ylimääräistä taukoa, jolloin ihmisten kännykät piippas ja pirisi... Tietoja alkoi tippua.
ja kärsin jetlagistä... oltiin just tultu viikko sitten jenkeistä...
matkalla Charles de Gaulle'n lentokekentälle.
ja koira oli saamassa ensimmäistä sytostaattiannostaan vaikean syövän hoitoon. Porukkaa istui siellä odotustilassa ja puhui WTC:stä, mutta itseä ei voinut vähempää kiinnostaa koska oli epävarmaa, miten koiran käy.
Kotimatkalla sukulaismies soitti ja kertoi tarkemmin, ja sitten alkoi itseäkin hiljalleen järkyttää.
kotimatkalla autossa kuulin uutisista mitä on tapahtunut. Kotona heti avasin telkan.
kuulimme siellä uutisen. Mieheni tuli hakemaan ja kertoi saman ,mitä telkkarissa on näytetty.
Kävelin babybiosta kotiin ja sisko soitti kännykkään uutiset.
täysin tietämättömänä tapahtumista. Sain kuulla vasta puoli kuuden maissa opiskelukaverilta.
ja avsin telkkarin ja järkytyin. Kokeisiin luku keskeytyi siihen.
pääsin juuri töistä ja olin ennen puoli viittä kotona. Oven avatessani telkkari auki ja jäin ihmettelemään mitä ihmettä sieltä oikein näkyy. 2-vuotis hääpäivä unohtui sen siliän tien :)
makoilin sängyssä joko nokosilla tai luin jotain. Poikaystävä soitti ja käski laittaa telkkarin päälle.
ukko laittoi keittiössä meille ruokaa. Mä oikaisin itteni sohvlle ja avasin telkun. Näin juuri ekan uutislähetyksen, joss lentoke törmäsi torniiin. Luulin, että oli jotain leffaa...Odotin silloin junioriamme. Ironista, mutta kun kuulin Estoniasta, odotin esikoista-...
kotona olin.vauva 9kk,tyttö 7 ja poika 5.lapset tuli sanoo että telkkaris lentokone ajo tornin läpi...
ja suutuin silloiselle poikaystävälleni kun hän tuli herättämään laittamalla töllön päälle.
Unenpöpperössä evvk kun hän selitti jostain lentsikoista ja torneista.
Meni vähän ohi koko selostus. Vasta töllöuutinen sai minut hereille.
Se uutinen hiipi palanen kerrallaan tajuntaani.
Olin vähän pihalla maailman tapahtumista, ja vasta päivän parin jälkeen edes tajusin maailman tilanteen vakavuuden.