Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko aikuisena enää luoda syviä pysyviä ystävyyssuhteita?

Vierailija
01.05.2010 |

Tuntuu että kaikki aikuisiällä solmitut ystävyyssuhteet tuppaavat hiipumaan, jos esim. muuttaa muualle. Ainoat, jotka pysyvät elämäntilanteesta toiseen, ovat ne, jotka on solmittu jo lapsuusiällä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kyllä luonut ne parhaat ja kestävimmät ystävyyssuhteet aikuisiällä. Lapsuudenaikaisia kavereita ei ole lainkaan (tai en pidä yhteyttä) ja teinivuosilta pidän oikeastaan vain yhteen yhteyttä.

Vierailija
2/12 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri aikuisiällä. Mitä tarkoitit pysyvyydellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan sä et löydä mitään niin nerokasta seuraa ja mahdollisuutta kunnon bondageen ku nuorena. vanhana on liikaa omia tarpeita ja asioita hoidettavana ja huolehdittavana. joskus voi joku hyvä tyyppi tulla vastaan ja pössis vaan synkkaa. mutta mitä siitä sitte tulee pitemmän päälle. kai siinä on joku 1% mahdollisuus saada jotain viisastakin aikaan pitemmän päälle. mutta se hyvin heikosti kestää pitkään tai mitään muuta paskaa jos tiet eroaa pitemmälle. mutta toisaalta se on ihan samaa niitten vanhojen nuoruuspaskojen kanssa.

Vierailija
4/12 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut monta ystävää nyt kun on lapsia. Naapurista tuli kolmannen lapseni kummi. toisen naapurin kanssa ollaan melkeen joka päivä yhteydessä, kun tuo kumminaapuri muutti täältä talosta pois... lisäksi tutustuin mieheni serkkuun 3 vuotta sitten ja ollaan hyviä kavereita (hän myös kolmosen kummina). Nykyään lapsuuden ystäviin olen tosi vähän yhteydessä (monet lapsettomia tai asuu melko kaukana yms.)

Vierailija
5/12 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut vain yhden uuden ystävän, mutta hänkin on veljeni vaimo :)

Vierailija
6/12 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta minulla on mieheni ja sisareni lisäksi vain yksi todella hyvä ystävä, joten ehkä en ole paras puhumaan asiasta. Mutta uskoisin, että jos löytäisin oikeanlaisen tyypin, niin ystävyys voisi hyvinkin olla pysyvää.

Vierailija
7/12 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se toinen vain näyttelee ja on valmis kusettamaan heti kun on vain mahdollisuus.

Vierailija
8/12 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä on lapsuuden paras ystävä nykyäänkin hyvä kaveri ja tekemisissä ollaan muttei sellainen tosiystävä kuitenkaan enää.

miehen siskosta on tullut läheinen ja yksi puistossa ekan kerran tavattu äiti josta ajan kanssa tuli hyväkin kaveri.

Vierailija
9/12 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden tosi ystävän olen löytänyt aikuisiällä. Meillä vaan jotenkin natsasi. Muut uudet kaverisuhteet tuppaa hiipumaan muuton yhteydessä.

Vierailija
10/12 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai en toki tiedä, mitä tarkoitat aikuisella. Multa se on luonnistunut välillä 20-30 ja äidiltäni näyttää sujuvan vaikka on jo 54!

Vierailija
11/12 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisiän ystäöväsuhteet on helppo korvata toisilla.

Lapsuudesta asti jatkuneet taas ovat liian arvokkaita mentettäviksi.

Vierailija
12/12 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella läheisen ystävän. Niin hyvää ystävää, sellaista jolle voi kertoa ihan kaiken, ei ole ennen sitä ollut.