Muita Vegemiten tai Marmiten ystäviä?
Kävin just tekemässä paahtoleivän, jonka päällä oli margariinia, Vegemiteä, juustoa ja kurkkua. Ahh, taivaallista!
Olenko AV:n ainoa Vegemite-fani?
Kommentit (7)
Vegemite ja Marmite RULES!!!!! Ah, pakko nyt sit mennä tekeen toast! :)
On niin hyvvää! Kumpi susta on parempaa? Mun mielestä Vegemitessä on jotenkin miellyttävämpi koostumus.
Ap
vähän outo makuhan se on, mutta siihen jää koukkuun. Siinä on varmaan joku ravintoaine, jota ei muualta saa.
Ei, ei,ei toi marmite on aivan karseeta.
vähän outo makuhan se on, mutta siihen jää koukkuun. Siinä on varmaan joku ravintoaine, jota ei muualta saa.
on lisätty kaikenlaisia vitamiineja, ainakin b-vitamiineja. Onhan se maku erikoinen, siihen pitää totutella, mutta sitten kun siihen "oppii" se on mahtavaa!
Ap
nyt on toisetkin leivät tehty ja syöty. Ajattelin vaan raportoida :) Miten tuostakin mausta on voinut oppia tykkäämään, en käsitä. Tosin mulla on monesti käynyt niin, että jos en ole tykännyt jostain mausta, mulle on tullut monen ajan päästä kauhea mieliteko siihen makuun, ja oon alkanut tykätä siitä. Näin esim. varsisellerin, avokadon, oliivien ja parsakaalin kanssa lapsena.
suursuosikki oli Promite. Sitä en vaan ole Aussivuoden ja tuliaisina tuodun purkin jälkeen saanut. On erimakuinen kun marmite ja vegemite- ehkä vähän makeampi. tietääkö kukaan saako sitä mistään ostettua, siis jos ei suunnittele matkaa hieman pidemmälle?
Vegemite ja Marmite RULES!!!!! Ah, pakko nyt sit mennä tekeen toast! :)