Lempisanoja aihe vapaalla:
inhottaa, oksettaa, halveksin jne.
Antaa aika omituisen kuvan suomalaisen naisen ajatusmaailmasta.
Kommentit (19)
JSSAP
Boikotti
Toi boikotti on niin huvittavaa ku aina joku on menossa tai laittamassa jotain boikottiin ;)
En voi ku nauraa niille!
ei se mikään "esikko" ole vaan esikoinen! Esikko on kukka.
millaisella taydellisyyden valtaistuimella nama mammat istuvat jotka inhoavat ja halveksivat ja tuntevat oksennuksen nousevan kurkkuun taysin tuntemattomien ihmisten elamantyylista.
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
Aika runsaasti viljelty kutsumanimi tällä palstalla.
Toi idiootti lentää kyllä joiltain keskustelijoilta äkäseen. Jospa saisin euron kaikista niistä kerroista, kun mua on täällä kutsuttu idootiksi... En halua mitenkään kehuskella, mutta mua ainakin keskimäärin pidetään ihan älykkäänä ihmisenä, ja monet kaverit ja sukulaiset kysyy multa usein neuvoa monenlaisissa asioissa.
Eikä minuakaan kukaan "oikeassa elämässä" kyseisellä nimellä ole kutsunut.
Toi idiootti lentää kyllä joiltain keskustelijoilta äkäseen. Jospa saisin euron kaikista niistä kerroista, kun mua on täällä kutsuttu idootiksi... En halua mitenkään kehuskella, mutta mua ainakin keskimäärin pidetään ihan älykkäänä ihmisenä, ja monet kaverit ja sukulaiset kysyy multa usein neuvoa monenlaisissa asioissa.
muutama: etupylly, käsikakkaaja, WT-tyyli, kananperse-tukka.
Joka aina mainitaan sivuhuomautuksena, "kun joku sitä kuitenkin kysyy".
Ikäkortti
Kateuskortti
Vanhemmuus hukassa
Ulkosuomalainen
Taapero
Synnäri
normi sitä ja normi tätä... kun siis tarkoitetaan normaali... normi on asia erikseen...
joka täällä mainitaan enemmän kuin missään muualla. Sillä tavalla kai yritetään olla vähän wt:n yläpuolella.
Jostain kumman syystä minulle todella usein toivotellaan hoitoon menemistä. Vastailen ketjuissa kiihkottomasti ja asiallisesti, ja ymmärrän, että joillekin se tyyli voi olla liikaa.
Katsos: selitetään alentuvasti, että "xxx asia on katsos näin".
Tiesithän: sama alentuva tyyli. Esim. "tiesithän että äidin ei ole pakko mennä töihin".
Kuvottaa.
Karmiva.