Mies petti/pettää raskaana olevaa vaimoaan
Mun käy sääliksi tätä naista joka on raskaana.
Tällä miehellä on ollut säätöä yhden toisen naisen kanssa. He ovat ainakin kerran harrastaneet seksiä, mies havahtui hetkeksi sen jälkeen mutta nyt taas vonkaa tämän toisen naisen perään. Tälle toiselle vakuuttaa rakkauttaan vaimoonsa ja kuinka hienoa että he saavat lapsen ja kuinka paljon he ovat saaneet vaimonsa kanssa.
Tästä miehestä ei ikinä kukaan uskoisi että pettäisi vaimoaan. Silittelee vaimonsa mahaa mahaa on niiiin unelmamiestä olevinaan muutenkin. Asutaan isossa kaupungissa ja epäilen että kukaan saisi koskaan tietää ellen avaisi suutani..
Mikä tätä miestä riivaa?? Toivoisitteko vaimon asemassa saavanne tietää?
Kommentit (50)
joka pitää oikein haaremia.
enkä keksi, että mitä kukaan olisi voittanut aikoinaan siinä, että olisi juorunnut minun tekemisistäni silloiselle poikaystävälle.
Etpä keksi mitä kukaan olis voittanut, kun sinähän siinä et ainakaan olisi voittanut. Joten mitäpä muutkaan sillä totuudella silloin tekisivät...
..silla viestin tuojahan aina ammutaan...
nim. kokemusta on
mistäs tiedät miehen ja vaimon välisistä sopimuksista. Minä olen nyt raskaana ja minulla on kuvailemasi ihana mies. Mutta olen ollut raskausaikana täysin haluton seksuaalisesti ja sanoin miehelleni, että saapi käydä vieraissa jos oikein panettaa. Ei tartte kärvistellä sen takia, että minua ei vähempää voisi seksi kiinnostaa. Ihan luvankin kanssa saattanut siis vehdata.
Paha sen sijaan on, jos ei kukaan vaivaudu kertomaan tilanteessa, jossa pariskunnalla ei ole mitään sopimuksia vaan kyse on tyypillisestä petturuudesta.
enkä keksi, että mitä kukaan olisi voittanut aikoinaan siinä, että olisi juorunnut minun tekemisistäni silloiselle poikaystävälle.
Katsos muillakin on oikeuksia kuin sinulla.
Useimmat normaalilla tunne-elämällä varustetut henkilöt haluavat tietää, jos ovat suhteessaan hyväksikäytetyn asemassa ja koko kaupunki tietää, että heidän puolisonsa on uskoton. Pitää olla aikamoisesta itsekunnioituksen puutteesta kärsivä ihminen, että tykkää mieluummin leikkiä vaimoa tai miestä ja sietää sen, että kaikki muut tietävät paitsi itse.
mistäs tiedät miehen ja vaimon välisistä sopimuksista. Minä olen nyt raskaana ja minulla on kuvailemasi ihana mies. Mutta olen ollut raskausaikana täysin haluton seksuaalisesti ja sanoin miehelleni, että saapi käydä vieraissa jos oikein panettaa. Ei tartte kärvistellä sen takia, että minua ei vähempää voisi seksi kiinnostaa. Ihan luvankin kanssa saattanut siis vehdata.
Niin kertomisesta ei seuraa haittaa.
Minä olisin halunnut tietää. Mieheni ilmeisesti petti minua odottaessani toista lastamme, ja taisipa olla sivusuhde jo esikoista odottaessa. Muutenkin henkistä väkivaltaa käyttävä ja uhkaavasti käyttäytyvä. Haluaisin siitä eroon mutta en enää osaa... Olen masentunut ja epävarma itsestäni. Pelkään ettei kukaan tukisi minua vaan jäisin täysin ilman tukiverkkoa, pienituloisena, masentuneena, juuri eronneena kahden pienen lapsen äitinä. Aina välillä tulee voiman puuska että minä voin erota ja minä selviän erosta, mutta jo seuraavana päivänä istun hartiat lysyssä ja koen olevani ahtaassa putkessa josta pääsisi päästä ryömimään ulos mutta kun olen niin tiukasti puristuksissa etten saa ponnistettua vartalollani...
Olisi oikeastaan valtava helpotus jos joku tulisi kertomaan miehen pettäneen. Saisin todistajan, en olisikaan täysin hullu ja vainoharhainen ja epäreilu (Mieheni pitää täydellistä julkikuvaa eikä kukaan uskoisi hänestä pahaa).
Ja vaikka vaimo olisikin täysin onnellinen? Et sinä mitään pilaisi! Sinä vain kerrot mitä mies on tehnyt. Miten MIES on pilannut suhdettaan.
Minä en oliis suuttunut viestintuojalle edes suhteen onnellisina aikoina. Ensireaktio voi olla raju, mutta eiköhän vaimo hetken ajateltuaan käsitä että sinä tahdot vain antaa vaimolle reilun, rehellisen ja aidon pohjan päättää mitä haluaa petturimiehestään jatkossa.
Mies pettää oli raskaana tai ei, se että on raskaana ei mun mielestä tee asiasta yhtään sen vakavampaa.
Mun kaveri on suhteessa miehen kanssa jonka vaimo on raskaana. Vaimo tietää, on jäänyt kiinni. Herää kysymys kuka heistä kolmesta on tyhmin? Mies joka pettää vaimoaan, vaimo joka tietää asiasta mutta edelleen on miehen kanssa vai toinen nainen joka tietää että vaimo tietää ja tietää loukkaavansa vaimoa, mutta ei välitä yhtään siitä?
Selvästi haluaa hakea täältä suostumusta kertoakseen vaimolle että mies pettää. Mahtaako kertoa, että ap itse on "salarakas", joka mitä ilmeisimmin havittelee miestä itselleen... Sitä saa mitä tilaa; pettäjämiehen! :)
t. varattujen miesten kanssa sekstaillut, mutta ei ollut suhteessa enkä näitä pettureita sellaiseen edes huolisi!
Ehkei, mutta yleensä eivät naiset edes usko kertojaa. Tunnen tapauksen jossa nainen ei ole edelleenkään uskonut, että mies pettää häntä (monet kertoneet) vaikka koko kaupunginosassa tästä tiedetään. Ja toisaalta, en minä haluaisi tietää. Se ei satuta mitä ei tiedä, niin se vaan menee.
Mies pettää oli raskaana tai ei, se että on raskaana ei mun mielestä tee asiasta yhtään sen vakavampaa.
Mun kaveri on suhteessa miehen kanssa jonka vaimo on raskaana. Vaimo tietää, on jäänyt kiinni. Herää kysymys kuka heistä kolmesta on tyhmin? Mies joka pettää vaimoaan, vaimo joka tietää asiasta mutta edelleen on miehen kanssa vai toinen nainen joka tietää että vaimo tietää ja tietää loukkaavansa vaimoa, mutta ei välitä yhtään siitä?
Että mies pettää itsestään sillä hetkellä poikkeuksellisen riippuvaista ihmistä. Juuri ennen lapsen syntymää olisi todella rajua alkaa järrjestämään eroa käytännössä, madollista muuttoa, uutta asuntoa, vanhan myymistä, omaisuuden jakoa. Ja jaksaa siinä muutenkin pelottavassa ja raskaassa tilanteessa se henkinen tuska. Saati lapsen huoltajuuden jako kun vastasyntynyt, täysin äitiinsä kasvanut ja imetettävä lapsi pitäisi alkaa "jakaa" äidin ja isän välillä... Hormonit vielä sekaisin ja yövalvomiset tulossa, herkästi synnytyksen jälkeinen masennus, jos jo raskausaikana on rankkaa..
Siis nainen on tavallaan puun ja kuoren välissä, mies käyttää vaimon avutonta tilannetta hyväkseen. pettää kun naisen on vaikeaa lähteä suhteesta jä pääsee todennäköisesti kuuntelemalla pari kertaa vaimon itkua. Lapseton/isommat lapset tilanteessa naisen on helpompi erota, niin käytännössä kuin henkisesti.
Ps. Silti kertoisin, vaimo ansaitsee tietää minkälaisen miehen kanssa elää, ehkä hankkii vielä uuden lapsen. Kivempi tietää miehen petollisuus mahdollisimman aikaisin ja joko lähteä etsimään uutta elämää kun on vielä nuori tai jatkaa mutta realistisemmalla asenteella ja tietäen että pitää huolen esim raha-asioistaan, eikä vasta kun mies ihastuu johonkin hoitoonsa ja jättää vaimon pienine lapsineen ja talovelkoineen.
Kerro vaimolle, mutta älä missään nimessä paljasta miehelle kertoneesi!! Täältä saa liian usein kuulla miten rakkaudesta luottavaiset naiset menettävät erossa kaiken omaisuuden kun mies on pelannut asiat oman etunsa mukaan. Anna vaimon itse päättää mitä haluaa ja varmistaa että mahdollisen eron tullessa paperit ovat kunnossa jottei mies voi heittää pellolle omasta kodistaan.
Ja vaikket kertoisi vaimolle, älä kerro miehellekään. Jos kerrot, annat tälle tilaisuuden valmistella vaimon tietämättä asioita niin että mahdollisesti kuitenkin tulevassa erossa vaimo jää yllätetyksi altavastaajaksi.
Ota huomioon, että vaimo voi saada tietää kuitenkin. Jok mies saa tudin, joku muu kertoo, petoskumppani kertoo, mies puhuu itsensä pussiin, nainen näkee tekstiviestejä, naisen vaisto tajuaa miehen käytöksestä... Kertomatta jättämisesi voi siis olla turhaa ja vain lyhentää vaimon harkinta- ja suojautumisaikaa.
PS. Katsokaa nyt hyvät naiset että kaikki mistä maksatte, on myös teidän nimissänne tai olette naimisissa ilman avioehtoa! Ne täydellisetkin miehet voivat pettää luottamuksen.
Se ei satuta mitä ei tiedä, niin se vaan menee.
Mutta sitten sattuu ja lujaa jos miehen suhde etenee ja joku päivä yhtäkkiä jättää vaimonsa. Yhden yön juttu voisi olla eri asia, mutta mielestäni suhteesta (oli taso mikä tahansa, kunhan on suhteeksi laskettava eikä vain "kännipano") pitää aina kertoa. Koska se ei ollenkaan välttämättä jää "ei tiedä"-asiaksi. Sattuu vähemmän mitä aiemmin saa tietää. Loukkaus on paljon suurempi jos mies kahden vuoden kaksoiselämän jälkeen ilmoittaa itse lähtevänsä kun on löytänyt uuden naisen.
miten suurin osa tuntuu olettavan että miehen pettäminen tulee aikanaan loppumaan itsestään ja että mies ei itse aio jättää vaimoaan... Vaikka taas moneen ketjuun tulee suureen ääneen haloomista miten miehet todella rakastavat toisia naisiaan ja tahtovat lopulta jättää vaimonsa tämän uuden (ja ehdottomasti vahvemman) rakkauden takia.
Mistä moinen sävyero? Vai onko se niin että ne toiset naiset ovat yleensä kovasti äänessä ja kirjoittavat aina sen mukaan, mikä parhaiten ajaisi heidän tilanteessaan heidän omaa etuansa? (jos joku onneton heidän tilanteestaan tietävä sattuisi lukemaan vastauksia)
jotenkin vissiin vammautunut itse. Ei mitään pysyvää suhdetta, varatut ukot kävivät panemassa ja raskaanaolevien miehiä myös!
Nainen sai jotain sairasta tyydytystä tästä, mutta yhtä sairaita ovat ne ukotkin!
Eukko edelleen yksin ja toivoisin ne miehetkin jonnekin helvetin esikartanoon...
Mun mielestä se on miehen ja naisen välinen asia, enkä minä menis kertomaan muitten asioita. Tiedän tapauksen, jossa vaimo tietää, että miehellä on ollut, on ja tulee olemaan muita naisia. Heidän sopimuksensa on, kunhan vaimo ei joudu naurunalaiseksi muitten ihmisten silmissä (eli mies toimii salassa) ja mies ei saata muita naisiaan raskaaksi, se on vaimolle ok. Mies on kuitenkin, vaikkakin omalla tavallaan, sitoutunut vaimoonsa eikä koskaan aio tätä jättää, koska rakastaa vaimoaan.
Minä olen niin hyvä. Voin moralisoida.
Asuinmaassani oli just suuri kohu, kun yhteinen ystava oli mennyt kertomaan sulhaselle, etta hanen morsiamellaan on suhde toiseen mieheen. Haat peruuntuivat viime tingassa. Vihainen morsian marssi lounausravintolaan jonkun tera-aseen kanssa ja loi tata yhteista ystavaa niin, etta tama ensin joutui koomaan ja parin paivan kuluttua kuoli.
Tyly ja ehka aarimmainen esimerkki siita, etta toisen parisuhde-asioihin ei kannata puuttua. Liian intiimia ja henkilokohtaista, eika seurauksista ei ole takeita. Voi kayda myos niin, etta jos kyseessa on ystavasi, saatat menettaa ystavyyden, jos han kokee itsensa noyryytetyksi/haluaa aloittaa alusta tms.
tuollaisiin asioihin on paha mennä puuttumaan. Ellet sitten ole todella läheinen ystävä... se muuttaa asian.
Se, mitä ei tiedä, ei satuta. Näin minäkin uskoin pitkään, vaikka epäilinkin... ja sitten halusin tietää... ja kyllä, se sattui ja sattuu yhä. Ihanaa huomata, että mies, jonka kanssa halusin viettää loppuelämäni, kävikin höyläämässä jotakuta muuta, kun minä olin laitoksella ainokaisemme juuri synnyttyä. Tuo oli se räikein... ex petti mua kymmeniä kertoja... mä mietin nyt, että tiesivätkö kaikki muut? Naurettiinko mulle? Toisaalta, sillä ei ole mitään väliä...
Jos tietäisin että ystäväni, tuttu, tai vaikka tutun tuttu on tiennyt että mieheni pettää, eikä sitä ole minulle kertonut, en sanoisi edes moi enää tälle ihmiselle. Katkaisisin ystävyyden siinä hetkessä. Naisten pitää pitää yhtä, ja kertoa jos mies pettää.
vaimo tiesi mitä mies teki, muttei elämä ollutkaan niin mustavalkoista, että suhde olisi siihen heti kaatunut.
Älä kerro sille naiselle, en kyllä itse varmaan haluaisi tietää.
aika ilmeistä. Ei rakasta eikä kunnioita kumpaakaan naista ja haluaa seksiä sitoutumisen sijaan. Se mistä ei tiedä, ei myöskään loukkaa. Olen huomannut, että suunnilleen puolet haluaa tietää ja puolet ei. Aika ikävähän se olisi tuollaista raskaana olevalle päin naamaa heittää ja kertominen on mielestäni joka tapauksessa miehen asia, ei sinun eikä toisen naisen. Tiedätkö asian taustoja, kuka lasta alunperin oikeasti halusi ja tietääkö toinen nainen vauvasta?
Mutta älä kuvittelekaan, ettei kukaan muu ole.