Voi apua tätä krääsän ja rojun määrää! Aiheena sisustus. Linkki.
Kommentit (13)
ei ollenkaan minun tyyliseni, mutta vielä kerran aivan ihana!!
ihan liikaa yhdessä paikassa kerrallaan, pienet jutut pääsisivät enempi oikeuksiinsa kun olisi vähempi aina samaaan pakkaan laitettuna
joo en minä myöskään jaksais siivota, olenkin heittänyt kaiken krääsän huoneista pois, jotta on avaraaa ja helppoa siivota
En pystyisi hengittämäänkään moisessa huushollissa.
Minusta aivan mautonta. Osa esineistä ehkä jees, mutta tekokukat, hörsylät, yltäkylläisyys... Ei kiitos!
mutta mikäs siinä, jos itse tykkää....
itse en huolisi kotiini mitään noista, etenkään silkkikukkia ja tekomansikoita :DDDDDD
Siinä enkelit, kukkavaasit ja baarikyltti ovat sulassa sovussa, eikä omistajaa taida edes hirvittää, kun on meille niistä kuvankin laittanut.
Jännä ja sama tyyli varmasti läpi kodin. Mut juu, tosiaan, aivan liikaa KAIKKEA :D
Meiltä ei löydy yhtään (itse hankittua) koriste-esinettä ja pidän kaikki pinnat niin tyhjinä kuin vain mahdollista. Silti minusta on ihana nähdä tuollaisia todella runsaita ja hauskoja asetelmia. Ois ihana käydä tuollaisessa talossa!
Loppujen lopuksi on tärkeintä, että oma koti on sellainen missä itse viihtyy. Toiset tykkäävät minimalistisesta, toiset runsaudesta. Toisilla pitää olla aitoja kukkia ja maalauksia, toiset haluavat ikikukkaa.
Toivon, että itselläni olisi voimia tehdä enemmän sellainen kuin haluan. Sitä minä kadehdin tämän blogistin kohdalla.
nämä olisivat täydellisiä esimerkkikuvia siitä, mitä en halua! No, onneksi makuja on monia. Olen kuitenkin sitä mieltä, että jos löytää tosi kivan esineen, ainut tapa saada se nousemaan esille ja tehdä sille kunniaa, on jättää tilaa sen ympärille.
Meillä ei ole ollenkaan tuontyyppisiä tavaroita, mutta kiva kun jollakin erilailla, ei aina sitä minimalistista valkoisuutta.
mun ei tarvii pyyhkiä pölyjä noista...