Erityisherkät ja seksi
Onko teistä muista erityisherkistä seksi ihanaa ja helppoa? Musta tuntuu, etten kaipaa mitään ihmeellistä, kun ihan perusseksi tuntuu niin jumalaiselta joka kerta.
Kommentit (48)
En tiedä olenko erityisherkkä, aika moni täällä listattu asia kyllä kuulostaa todella tutulta... mutta ei seksin kohdalla. Saan kyllä helposti yksin, mutta en ikinä miehen kanssa, eikä nuo muutkaan kuvaukset seksiin liittyen kyllä kuulosta yhtään omalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa olen saanut orgasmin jo jostain 5 luokkalaisesta lähtien ja ihan parissa minuutissa ja en tiedostanut orasmejani orgasmeiksi, koska orgasmi oli kuulemma vaikea saada ja sen oppii useimmat vasta aikuisena.
Olen kuullut useammankin naisen selittävän saavansa orgasmin halutessaan kirjaimellisesti kahdessa minuutissa masturboimalla (klittaa sormettaen, grindaamalla tyynyä vasten tai vesisuihkulla) mutta kuulostaa aika mahdomalta että ei tajuaisi saaneensa orgasmin.
Onko orgasmeissa ihan valtava voimakkuusero jos vaikka saa orgasmin vasta toisen tekemänä pitkän "kiusaamisen" jälkeen joka lopetetaan juuri kun on ihan rajoilla ja aloiteaan sitten uudestaan tauon jälkeen?
Olen eri jolta kysyit, mutta lainaamasi henkilö sanoi, että useimmat oppii orgasmin vasta aikuisena, ei niin, että ei tajuaisi saaneensa orgasmin. En siis tarkoituksella _ussi nyt pilkkua, tuli vain mieleeni, kun jäin miettimään omaa matkaani orgasmeihin ja miten se piti oikeasti opetella sekin.
Helposti sitä voi alkaa kuvitella, että ne pienet hyvänolon sykäykset ja sitä seuraava isompi hyvänolon aalto olisi orgasmi, mutta niiden jälkeen tulee toinen maailma, joka vie sitten syvien orgasmien maailmaan ja se pitää oppia. Teknisesti nuo pienetkin ovat orgasmeja kyllä, mutta soisin jokaisen naisen kokevan niitä syvempiäkin orgasemeja, joissa tuntuu, että aivot rä j ähtää pään sisällä kaikenlaiseen värien ilotulitukseen ja keho vain sykkii ja tunnet kirjaimellisesti miten jokainen solu kehossasi herää yhtäaikaa eloon. Tuo pitää oikeasti oppia.
Varmaan orgasmien maailmassa on siten myös naisia, joilla ei vian ole kiinnostusta lähteä kokeilmaan syvempiä orgasmeja, että ovat täysin tyytyväisiä pinnallisempiinkin - ihan samalla lailla kuin minä pidän ajatuksesta, että seksissä on mukana mies ja ilman sitä mikään ei tunnu yhtä hyvältä.
Erityisherkkyys taitaa olla itse annettu diagnoosi mutta oon aika samaa mieltä kun ap.
Toisen henkinen läsnäolo toki välttämätöntä.
"Makuaisti on yhteydessä hajuaistiin, mutta luultavasti erityisherkällä yhteys näiden välillä on korostunut. Toisinaan tuoksun myötä saattaa kielellä jo tuntua toisen ihon maku, ja esimerkiksi suuseksin antaminen ei ole vain yhden aistin juhlaa. Erityisherkkä ihminen nautiskelee siitä, miltä toinen maistuu, tuoksuu ja tuntuu kielellä, huulilla ja suun sisällä. Tällainen nautiskelu voi olla erityisherkän seksissä luovuttamatonta, eli sellainen asia, mitä ilman hän ei tunne kokevansa omanlaistaan nautintoa seksissä."
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan itse en voi saada kun sen yhden orgasmin ja sen jälkeen oon niin tyhjä ettei ajatustakaan että ees haluaisin uutta.
Joskus tulee sellanen vale orggu jos vaikka tulee vessahätä(yleistä) eli tuntuu vaan super hyvälle.
Ahdistaa ajatus monta peräkkäin joskus ollu silleen että 4-5 tuntia välissä
Voin saada hyvin eri tyylisiä orgasmeja ja siihen liittyy varmaan miten tekee/harrastaa, mikä mielentila, kuin pitkä hetki..Välillä kun on ollut kuukaudenkin melkeen putkeen seksiä että lähes joka päivä, niin sitte kun on taukoa vaikka 4 päivää niin tunne taso on jo melkonen. Ja ne on välistä hulluja ne orgasmit välistä en kaipaa ku että pääsen päälle oikeen kunnolla hyppiin ja haluan ottaa suihin ihan semmonen pakkomielle se imeminen
Jos herään enkä nukahda millään! niin masturboin ja sitte nukahan syvään uneen.
Se on hyvin tärkeä osa elämää eikä siinä oo mitään vä
hassu;)
Vierailija kirjoitti:
"Makuaisti on yhteydessä hajuaistiin, mutta luultavasti erityisherkällä yhteys näiden välillä on korostunut. Toisinaan tuoksun myötä saattaa kielellä jo tuntua toisen ihon maku, ja esimerkiksi suuseksin antaminen ei ole vain yhden aistin juhlaa. Erityisherkkä ihminen nautiskelee siitä, miltä toinen maistuu, tuoksuu ja tuntuu kielellä, huulilla ja suun sisällä. Tällainen nautiskelu voi olla erityisherkän seksissä luovuttamatonta, eli sellainen asia, mitä ilman hän ei tunne kokevansa omanlaistaan nautintoa seksissä."
Tuota en edes tullut ajatelleeksi. Jo vaimon tavatessa ensisuudelma sai aivot nyrjähtämään ja silmät menemään kiinn. Pilluakin pääsin nuoleman seurusteluaikana ja nyt se ollut intohimona jo yli 48 vuotta, nauttien siitä kaikin muin aistein paitsi silmät kiinni. Mutta ehkä oleellisinsta on se, että kun menen vaimon kyljelle hänen tuoksunsa saa sieluni rauhoittumaan ja lepäämään. Missään muualla en ole eläissäni kokenut sellaista rauhaa. Sinänsä ristiriitaista, että saa myös himoni heräämään.
Ihanaa on välillä mutta ei helppoa. Vaimo on erityisherkkä. Klitorikseen ei saa koskea suoraan, sormettaminen ja nuoleminen vain yhdestä tietystä kohtaa seikkailla ei saa, eritteet inhottaa (myös omat), kaulaan ja niskaan ei saa suudella kun kuulemma höngin päälle, koskettelu ei tunnu hyvälle, aina liian kylmä....
Mielenkiintoista ja aika vau juttu jos näin on :D Itse en osaa erityisherkkänä tähän vastata koska seksielämä... no se nyt ei omalla kohdallani vielä ole edes alkanut mutta voisin hyvin kuvitella että tuntuu just tolta! Muutenkin saan elämässä kiksejä ihan tavallisista asioista, missä muut ei nää mitään ihmeellistä. Ihan pikkiriikkisetkin asiat tuovat mulle monesti iloa pitkäksi aikaa ja koen monet asiat tosi tosi voimakkaasti. No, jääpä nähtäväksi miten on seksin kanssa... N