Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erityisherkät ja seksi

Vierailija
27.08.2015 |

Onko teistä muista erityisherkistä seksi ihanaa ja helppoa? Musta tuntuu, etten kaipaa mitään ihmeellistä, kun ihan perusseksi tuntuu niin jumalaiselta joka kerta.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Itseasiassa kaikista eniten nautin juuri siitä kalusta sisälläni. Se tunne on vaan aivan uskomatonta. =) Ihan perus yhdynnässä myös laukean nopeasti ja helposti, mutta sit taas jos mun klittaa hieroo samalla kun ollaan yhdynnässä niin siitä saatan häiriintyä.

Vierailija
2/48 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! En kaipaa mitään piristystä ja kikkailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ison O:nkin saaminen on kertaluokkaa helpompaa johtuen herkkyydestä.

Vierailija
4/48 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Mulla sama, mä kanssa nautin nimenomaan kalusta sisällä ja vaan siitä miehestä touhussa. En haluu mitää räpellyksiä. Tuun tosi helposti ja nopeasti. Ihan vaan just äsken vaan tuli mieleen, että näillä asioilla on varmaan yhteys.

ap

Vierailija
5/48 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:05"]

Haha! Mulla sama, mä kanssa nautin nimenomaan kalusta sisällä ja vaan siitä miehestä touhussa. En haluu mitää räpellyksiä. Tuun tosi helposti ja nopeasti. Ihan vaan just äsken vaan tuli mieleen, että näillä asioilla on varmaan yhteys.

ap

[/quote]

Voi olla :D Mulla ainakin saattaa myös tuntua ikävältä kun klitorista hyväillään, se tuntuu jotenkin liikaa vaikka kuin hellästi siihen osuis. sit taas jos häpykummulta painaa niin se tuntuu ihan hyvältä. 

Itseasiassa olen saanut orgasmin jo jostain 5 luokkalaisesta lähtien ja ihan parissa minuutissa ja en tiedostanut orasmejani orgasmeiksi, koska orgasmi oli kuulemma vaikea saada ja sen oppii useimmat vasta aikuisena. 

Vierailija
6/48 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla, mä kanssa olen saanut orgasmeja jo tosi pienestä asti itsenäisesti, ja heti kun aloitin seksielämän miesten kanssa, niin sitten niin. Ite kanssa oon joskus miettinyt, että onkohan näâ nyt "oikeita" orgasmeja, kun niitä pitäisi olla niin vaikea saada :)

ap

Vierailija
7/48 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:17"]

Sama mulla, mä kanssa olen saanut orgasmeja jo tosi pienestä asti itsenäisesti, ja heti kun aloitin seksielämän miesten kanssa, niin sitten niin. Ite kanssa oon joskus miettinyt, että onkohan näâ nyt "oikeita" orgasmeja, kun niitä pitäisi olla niin vaikea saada :)

ap

[/quote]

Juuri näin! :D Nyt kiinnostaisi kuulla kyllä lisää muilta erityisherkiltä?

Vierailija
8/48 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu erityisherkkänä miehenä täytyy sanoa että kaikenlainen seksi tuottaa valtavaa nautintoa :D
Luulin että normaalia vaan kaverit katteli hieman kummasti kun kerroin millaista oli erään tytön kanssa...

Vierailija
9/48 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 18:51"]

Juu erityisherkkänä miehenä täytyy sanoa että kaikenlainen seksi tuottaa valtavaa nautintoa :D Luulin että normaalia vaan kaverit katteli hieman kummasti kun kerroin millaista oli erään tytön kanssa...

[/quote]

:D Mun mies on itseasiassa myös erityisherkkä ja meillä on juuri sellasta todella intensiivistä seksiä ja molemmat ihan taivaassa pelkästä kosketuksesta.

Vierailija
10/48 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan helposti , kun ISO kyrpä sisälläni  ja  koskaan en pysty tulemaan huutamatta !!!!

Eikä siihen miehelläkään mene pitkään... parasta tulla yhtä aikaa.......... Oi, että..

Alkaapa panettaan , pelkkä ajatus  !!!

Vierailija
11/48 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä! Lapsena sain orkut kun kiipeilin köyttä ylös.
En halua klitoriksen räpeltelyä kummemmin vaan sen miehen sisääni. Se riittää. Toki moni muu juttu extraa
Kosketus on ihanaa. Mutta vasn sillon kun itse siitä haluaa nauttia. Eli voin valita olenko vadtasnottavainen vai en. Onko teillä muilla näin?

Vierailija
12/48 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävi niin..että laukesin miehen reidelle..kun siinä hetki sylikkäin oltiin toisiamme hinkutettu. Ei ehditty sen pisemmälle. Noloo

Vierailija
13/48 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tjaa, en koe että olisi mitään erityisen ihanaaupeaajumalaista seksiä. Mutta ihan hyvää. Ollaan kyl oltukin aika kauan yhdessä. Varmaan se ois erilaista uuden kumppanin kaa.

Vierailija
14/48 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, nyt on joka nurkalla "erityisherkkiä". Eikö narsismi, hiilarittomuus ja masennusdiagnoosit enää olekaan "in"?

Vierailija
15/48 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu haluista. Mikäli kovat.. olen tosi herkästi hoidettavissa.

Vierailija
16/48 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisherkille sopii tantrahieronta ja tantraseksi. Niissä ei laukata vaan edetään hitaammin. Ja kosketuksella on suuri osuus.

Vierailija
17/48 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 17:08"]

Erityisherkille sopii tantrahieronta ja tantraseksi. Niissä ei laukata vaan edetään hitaammin. Ja kosketuksella on suuri osuus.

[/quote]

Meillä juuri harrastetaan tantraseksin tyylistä seksiä. Ja mieheni kuuluu itseasiassa siihen vähemmistöön, joka pystyy laueta kun haluaa. Se on tietysti ihan luksusta, koska minä voin laueta ensin useamman kerran ja lopuksi lauetaan yleensä yhtäaikaa. 

- 2, 6, 10

Vierailija
18/48 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisin voinut itse kirjoittaa useamman näistä kommenteista.. siis ns. "perusseksi" on tajuttoman hyvää, se intensiivisyys, kiihoittuminen, läheisyys ja kosketus, toisen huomioonottaminen.. Näistä tulee se hyvä olo ja nautinto seksissä eikä niinkään mikä asento tai monesko asento tai muutenkaan mitään ylimääräistä..

Monesti cosmopolitanit ym. viihdemedia toitottaa miten kaikkien tulisi olla hirveän avoimia kaikelle seksissä ja kokeilla ties mitä viikon sammakkopanoasentoa.. Ei ne vaan ole kaikkien juttu.

- toinen erityisherkkä mies

Vierailija
19/48 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta päädyin tänne kun googlasin "erityisherkkä seksuaalisuus". Olen miettinyt juuri tätä, kun hiljattain on todettu erityisherkkyys. Koen todella voimakkaasti kaikki tunteet ja etenkin seksin suhteen se näkyy ja tuntuu.

Vierailija
20/48 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans erityisherkkä mies. Multa tulee jo ensimmäisen tai viimeistään kolmannen työnnön aikana. Niin herkkä mie oon.