Kuinka paljon täällä on miehiä?
Minä kahden lapsen isänä olen aktiivisesti täällä mukana, tuleeko muita kaapista ulos?
Kommentit (19)
satunaisesti ja joskus otan kantaa
kirjoita seksipalstalle, ja että minulla on neljä lasta.
5.
oletteko nyt parempia isiä? miehiä?
nyt meni viimeinenkin kunnioitus miehiä kohtaan. Olin aina luullut että nämä jutut ovat niin tyhmiä, ettei yksikään mies viitsisi täällä roikkua :-(
nyt meni viimeinenkin kunnioitus miehiä kohtaan. Olin aina luullut että nämä jutut ovat niin tyhmiä, ettei yksikään mies viitsisi täällä roikkua :-(
nimim. 8 vuotta säännöllisen epäsäännöllistä seurailua
nimim. 8 vuotta säännöllisen epäsäännöllistä seurailua
Etpä ole sitten paljonkaan oppinut ;-)
ilkeä, pikkusieluinen, eikä missään nimessä halua miestä, ainakaan suomalaista, koska sellainen ei ymmärrä, että imurointi on esileikki ja että naiselle on tuotava kukkia ja koruja.
Minä olen oppinut, että A.Auer ei voi olla syyllinen, koska hän on nainen, ja että jokaisen eronneen YHn mies maksaa liian vähän elatusmaksuja.
Lisäksi jokaisen naisen kaikki ex-puolisot ovat narsisteja.
Narsistien osuus suomalaisista miehistä on yli 50% ja kasvaa aina yhdellä kun tulee ero.
ilkeä, pikkusieluinen, eikä missään nimessä halua miestä, ainakaan suomalaista, koska sellainen ei ymmärrä, että imurointi on esileikki ja että naiselle on tuotava kukkia ja koruja.
Kylläpä me naiset olemme tehneet loisto vaikutuksen! ;)
Mutta rehellisesti, en ihmettele lainkaan että tältä palstalta oppii tuon!
Minusta tämä on ihan loistava palsta, kun pysyy erossa idiottimaisista aihjeista ja seksijutuista. Monta kertaa polen epäillyt, että "noin voi vastata vain mies", ja on ilo huomata, että täällä on tosiaan muita veljiä. Loistavaa! Ja naisista täällä kyllä opppi paljon..
kun uskaltaa olla se mikä on, mies, jota kiinnostavat myös tunteet ja lapsiasiat!
Minä uskon olevani, ja viihdyn täällä. Hehe.
sitäpaitsi täältä saatua ymmärrystä voi käyttää hyväksi kun haluaa naista
T: Nainen joka ei ole haukkunut ex-miestään nastistiseksi :D
paljon korkeatasoisempi, ennen kuin avasin tämän palstan. Nyt olen koukussa tähän samalla tavalla kuin huonoon televisiosarjaan tai iltapäivälehden lukemiseen.
Luen yllättyäkseni päivittäin siitä, miten huonoja ihmisiä naiset aidosti ovat.