Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkit verkostomkarkkinointiin hurahtaneeseen ahdistelevaan sukulaiseen!!??

Vierailija
11.05.2010 |

Äsken en edes uskaltanut vastata puhelimeen kun tiedän jo mitä sieltä olisi tullut... Eilen postiluukusta putosi taas uusin esite, kun en avannut ovea!! Auttakaa!

Kävin parissa esittelyssä kun sukulainen aloitti meikkituotteiden kotiesittelyt... Siitä asti hän on painostanut minua esittelijäksi (EVVK!!!) koska se on niin "mahtava" keino tienata rahaa kotiäitinä. Lisäksi hän kauppaa minulle vähintään kerran viikossa niitä typeriä purkkeja. Apua!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toistat niin monta kertaa, että ymmärtää.

Kaikki tuttavani (myös työkaverit) tietää kielteisen suhtautumiseni näihin verkostojuttuihin, joten eivät edes tarjoa ;).

Vierailija
2/5 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano suoraan, ettei kiinnosta. Joko hyvällä tai pahalla, jos muuten ei tajua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi ymmärtää suora puhe, että ei kiinnosta. Kohteliaasti, mutta napakasti.

Vierailija
4/5 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sano SUORAAN! Itsekään en voi sietää mitään verkostomarkkinointia. Saatikka, että itse alkaisin esittelijäksi ja on tainnut porukka sen hiljalleen uskoa, kun enää ei tuputeta, milloin mitäkin.

Vierailija
5/5 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä ei tarkalleen ottaen ole verkostomarkkinointi, vaan kotimyynti. Näillä kahdella on aika iso ero, mm. se, että verkostomarkkinoinnissa rekrytoimansa jäsenen myynnistä saa tuottoprosentin. Kotimyynnissä näin ei ole, ja tästä syystä kotimyynti yleensä on vähemmän aggressiivista (tosin tyypistä riippuu..)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan