Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras taktiikka saada pesää?

Vierailija
07.04.2014 |

Eli törmäsin tuossa pari viikkoa sitten upeeseen naaraaseen ja yönkin vietimme yhdessä. Nyt tekisi mieli ottaa uusiksi mutta miten? Miehillehän on aina paras keino kertoa suoraan mutta naiset voi pelästyä suoraa ehdotusta joten kertokaas mammat millainen viesti saa teidät syttymään? :)

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tarvittaisiin naisen asiantuntevaa näkemystä tähän ketjuun.

Vierailija
22/35 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tarvittaisiin naisen asiantuntevaa näkemystä tähän ketjuun.

Mutta kun niin harva nainen voi puhua kaikkien naisten puolesta. Jos ap on sosiaalisesti taitava komistus, homma ratkeaa lähes itsestään. Jos hän Mr. Tavallinen, tilanne on jo paljon hankalampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan näin, että jos tilanne on jo tuo, että olet päässyt naisen viereen nukkumaan öitä, ei se niin vaikeaa voi olla. Alota vaikka varovaisesti koskettamalla ihan viattomasti kylkeä, masua tai selkää. Piirtele siihen jotain. Tietty analysoit reaktioita koko ajan, mutta ei mulle kyllä ole koskaan käynyt niin, että jos jo sänkyyn on päässyt ja saa koskettaakin, etteikö se siihen olisi päätynyt että pussit tyhjenee. Että selkään kosketuksen jälkeen ei kyllä ole minuuttia kahta kauemmin menny kun käsi on jo rinnoilla tai tuossa vaiheessa hyvin märässä jalkovälissä...

Vierailija
24/35 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi tapaaminen, juota se känniin, ota itse vaan ihan pieniä siivuja, pane, lähde kotiin. Jos haluat joskus uusintaa, jää yöksi.

Vierailija
25/35 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

komppaaan tuota edellistä, juurikin noin toimin kun soli24 treffeiltä pongasin yh naisia, ensin perustiedot eli bmi indeksi kehiin ja siitä sitten jallittamaan ja kun kävin kylässä vklp jolloin lapset oli isällään otin ohuita siivuja ja naiselle juotin kuoharia, sen jälkeen painoin menemään esim pe iltana pari x ja la aamusta nopeet sit kaupungilla syömässä tms ja sitten illalla vielä parit varvit ja su aamuna pääsikin jo lähtemään kotia koska akka tuli kotontaan kotia

Vierailija
26/35 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itte erittäin ujo, mutta onneksi nainen oli rohkea. Maattiin tosiaan sängyllä linnunlaulua kuunnellen ihan hiljasta. Varmaan 10 minuuttia. Tottakai mä äijämäisesti aina etukäteen ajattelin, että kohta pannaan narttu vikisemään. Mutta kun tositilanteen selkeä esiaste tuli, olin täysin lukossa. Naisystävä sitten rohkeampana osapuolena suoraan sanoen avasi haaransa ja sanoi vain simppelisti - ota mut. Kyllä siinä ujommallakin jo alapää oli kivikovana ja hetken päästä naisystävän avittamana oli lämpimässä hyväilyssä. Sitten kun alkupaniikki oli ohi, niin kyllä se sisäinen äijä löytyi kuin löytyikin.

27/35 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toimisi kyllä hyvin oikein roisi viesti, missä mies muistelisi mitä tehtiin yhdessä tai suunnittelisi, mitä saan seuraavaksi.

Vähän luulen kyllä, että oon vähemmistössä.

Ootteko jotkut tosissanne että tyyliin suklaata ja kukkia?

28/35 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jos ette oo pitäneet mitään yhteyttä, niin nainen hoksaa kyllä, että oot ihan random pesää vailla.

Täytyy vain toivoa, että hän kaipaa just seksiä kun otat yhteyttä ja että viime kerta oli hyvä.

Vierailija
29/35 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt että onko se tiukka jos ei ole niin sit voit vaikka mennä nussimaa ittees.

Vierailija
30/35 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Larssonin serkku antaa ainaki pilluu meet vaa kysyy

Vierailija
31/35 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itekki käyttänyt larssonin serkkua aika makea kokemus

Vierailija
32/35 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat kivan viestin (sanot että sulla oli viimeksi kivaa jne) ja kysyt haluaisiko tavata uudelleen, ehdotat jotain lasillista vaikka jossain ravintolassa niin ei ole liian ilmeinen. Mä en itse tykkäisi jos liian suoraan siihen seksiin taas viitattaisin huolimatta siitä että yhteinen yö on takana JA molemmat ajattelis et näin tulee taas käymään. Haluisin vähän tollasta lempeämpää lähestymistapaa etenkin jos on yhtään ihastusta ilmassa. Mä tykkään ainakin kauheesti jos tällanen hyvin muotoiltu kohtelias viesti tulisi ja todellakin antaisin pesää 😀 Siis jos eka kerta oli musta myös miellyttävä!

Vierailija
33/35 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse innostun, jos paljastuu, että mies on oikein varakas.

N.30v

Vierailija
34/35 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora pyyntö. Mitä turhia kiertelemään.

Vierailija
35/35 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha se on...