Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras taktiikka saada pesää?

Vierailija
07.04.2014 |

Eli törmäsin tuossa pari viikkoa sitten upeeseen naaraaseen ja yönkin vietimme yhdessä. Nyt tekisi mieli ottaa uusiksi mutta miten? Miehillehän on aina paras keino kertoa suoraan mutta naiset voi pelästyä suoraa ehdotusta joten kertokaas mammat millainen viesti saa teidät syttymään? :)

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysyppä suoraan ja katso, mitä tapahtuu.

Vierailija
2/35 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että "annakkonnää pessää"? Toimii 100% varmasti ja saa naisen ihan kiimaiseksi samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oma itsesi. Toinen vaihtoehto on laittaa tälle naaraalle vinkki tästä pesäkysymyksestä ja toivoa, että hän sairastaa dementiaa eikä muista edes lukemaansa... :D

Vierailija
4/35 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/35 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet metsään jossa on paljon kuusia  teet sinne  ison puun juurella nuotiopaikan jotain 5 metrin päähän siitä puusta  ja sen puun ympärille teet kuusen oksista havumajan siinä sulla on pesä  viihdyt siellä kunnes tulee taas talvin jne jne.

Vierailija
6/35 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomunaset on vahvimmilla. Kun iso muna alkaa seisomaan housussa, niin harva nainen jää kylmäksi.  Pienimunasten täytyy turvautua järkeensä ja kieruudella sekä oveluudella saada nainen haarat levällään selälleen.

Vierailija
7/35 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammat hoi

Vierailija
8/35 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot pomona/oma itsesi iskutilanteessa.

homma käy kuin itsestään. :)

ja mitä nuoree sen huoree ;)

duunissa oli 2 neitoa lääpällään, ja omat ukot vielä.

itä-suomessa kelpaa kyntää :)

Vierailija
9/35 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran vietitte jo yön yhdessä, niin kyllä sitä suoraan voi uusintaa ehdottaa. Jos et uskalla ehdottaa, niin ei muuta kuin uutta matoa koukkuun. Aika helposti löytyy nykyään seksiseuraa netistä.

Vierailija
10/35 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen sopiva kehuminen taitaa vedota meihin aika moniin naisiin :) Tai kerro mikä viime tapaamisessa oli jees ja sano, että olis kiva ottaa uusiksi sillain vähän pilke silmäkulmassa, niin eiköhän nainen taivu, jos tykkäs myös.

Vierailija
12/35 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei, viimeksi oli kivaa, haluaisitko tavata vielä joskus ;)?"

Toimi mulle :).

Ei imeliä kehuja tms. höpöhöpöä.

Vierailija
13/35 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse se kaunottaren ruma kaveri ja tykitä ihan täysillä, eli kehu maasta taivaseen ja tarjoa juomia. Älä noteeraa ollenkaan sitä kauniimpaa.

Vierailija
14/35 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää näyttäydyn.

Vierailija
15/35 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että "annakkonnää pessää"? Toimii 100% varmasti ja saa naisen ihan kiimaiseksi samalla.

Voihan toi Oulussa toimia, mutta ei stadissa.

Vierailija
16/35 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan vaan sitä pesää haluat etkä mitään parisuhdetta, ota yhteyttä ja kerro ne asiat mitkä hänen kropastaan ja koko kiihkeästä yöstä jäivät mieleen. Kerro, ettet voi olla ajattelematta häntä, ja haluat kokeilla uudestaan. 

Olen itse nainen, ja tämän olisin halunnut pari kertaa kuulla. Sitten otin ohjat omiin käsiin, ja lähestyin yhden yön urhoa vähän suorasukaisemmalla viestillä. Yhdeltä tutulta sain pakit, seuraavalta en, enkä ole katunut hetkeäkään. Mitään et saa, jos et edes yritä. 

Vierailija
17/35 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:31"]

Valitse se kaunottaren ruma kaveri ja tykitä ihan täysillä, eli kehu maasta taivaseen ja tarjoa juomia. Älä noteeraa ollenkaan sitä kauniimpaa.

[/quote]

Tällä konstilla saa helposti tyytyä siihen rumempaan. Aika harva nainen lämpenee miehelle, joka ei ole muistaminen, että tuli jo pantua yhtä tästä kaveripiiristä. Ankeimmillaan se rumempikin on vähän ärsyyntynyt, koska se kauniimpi kaveri on kertonut sille, että teillä oli jotain sutinaa, ja nyt sitten yrität heti seuraavaa. Ei kaikki naiset halua kilpailla ystäviensä kanssa.

Vierailija
18/35 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos olette jo noin tuttuja niin voit vaan pyytää kylään tai tyynysotaan.

Vierailija
19/35 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin, olen itse sen verran vanhanaikainen, että suora kysymys esitettynä "saisiko pesää" tai "otetaanko uusiksi" voisi kuulostaa liian suoralta kysymykseltä.  Yksinkertianen Kysymys esim, että voidaanko tavata tai haluasin tavata sinut uudelleen tehoaa paremmin. Jos olen itse kiinnostunut, pesän saaminenkin varmaan onnistuu

Viet tietenkin vaikka suklaata:D Vaikka vitsi olikin,tiedättetkö miehet, että suklaa ja shamppanja saavat haluamaan seksiä, jos nyt sitä haluaa voimistaa

Vierailija
20/35 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ongelma joka miehen ainainen ongelma kun nainen ei anna ymmärtää mitään tai flirttaa mutta kuitenkaan ei ole suotavaa lähestyä tai olet törkeä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi