Voiko poliisille soittaa
Kommentit (12)
Ajelet poliisilaitokselle puhaltamaan. Jos mittari näyttää yli sallitun, oletkin jo valmiiksi poliisiasemalla =)
Ajelet poliisilaitokselle puhaltamaan. Jos mittari näyttää yli sallitun, oletkin jo valmiiksi poliisiasemalla =)
Klara Vappen!
muutakin tekemistä, kuin ajella puhalluttamaan ihmisiä niiden koteihin. Voithan toki soittaa ja kysyö, mutta tokkopa tulevat. Eiku taksilla poliisilaitokselle puhaltamaan, jos on ihan pakko päästä rattiin.
muutakin tekemistä, kuin ajella puhalluttamaan ihmisiä niiden koteihin. Voithan toki soittaa ja kysyö, mutta tokkopa tulevat. Eiku taksilla poliisilaitokselle puhaltamaan, jos on ihan pakko päästä rattiin.
ei poliisillaa ja kysyö. Enkä mä oo ees vielä korkannu :D
Sillä taksilla ei sitten voi ajaa sinne, mihin olisi matkalla omalla autolla? Tai julkisella kulkuvälineelläkö ei voi matkustaa.
Tästäpä pikku moralisointi: jos on aiiivan pakko päästä ajamaan, pitää alkoholinkäyttö mitoittaa niin, että varmasti ei ole promilleja. Jos tietää, ettei kykene hillitsemään juomistaan, pitää kyetä hillitsemään ajamistaan.
sitten soita tällasella asialla!! Että äkkiä nyt poliisi meille, kun _just_mä_ haluun nyt puhaltaa, vaikka oonkin niin urpo et menin juomaan vaikka piti autoilla...
Hei please älä oo tosissas...
ilmeisesti tyhmää viestiään,otin saunan jälkeen 2 olutta ja nyt on tilanne kotona se,että olisi lasten kanssa pakko päästä täältä pois. Asumme niin maalla,ettei täällä mitään busseja enää kulje ja rahaa toi hullu ei taatusti anna taksiin.
ilman rahaa?? Heita se ukko pihalle mielummin. Tai kayta omaa rahaa taksiin? Soita siskolle/veljelle/mutsille/faijalle/kummille/kaverille ja pyyda hakemaan teidat pois..?
hätäkeskukseen vasta kun se äijä on hakannut teidät. Ei ne mitään etukäteistoimintoja tee, nimim. läheltä seuraava. Se on taksi alle nyt vaan kuule, rattiin älä hyppää koska se vielä pahentaa asioita.
onko pakko juua.käyttäkää nekii rahat lapsiinne.ja taksi,se se vasta onkin rahantuhlausta...
ilmeisesti tyhmää viestiään,otin saunan jälkeen 2 olutta ja nyt on tilanne kotona se,että olisi lasten kanssa pakko päästä täältä pois. Asumme niin maalla,ettei täällä mitään busseja enää kulje ja rahaa toi hullu ei taatusti anna taksiin.
..mutta ei nyt 2 (keski)kaljan jälkeen promilleja juurikaan ole. Rattiin vaan.
Jos menet itse poliisiasemalla käymään, niin siellä antavat puhaltaa.