Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta kaupunkilaiset kerrostaloissansa

Vierailija
30.04.2010 |

ovat sivistyneempiä kuin lehmänlannassa tallaavat maalaiset. Maalaiset ovat likaisia ja haisevia eivätkä taida olla kovin fiksujakaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syystä oli hautautunut ties mille sivulle.

Vierailija
2/9 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivistymättömyydelle. Sivistykseen kuuluu tietää mitä omaan kulttuuriin kuuluu oman ajan kontekstissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki asuu koulutetuin väestö ihan siksikin, että työpaikat sijaitsevat pääosin siellä, mutta mitä tulee tuohon hajuun ja likaisuuteen, niin en tiedä.

Minulla on muutama kaveri maalla, eivätkä haise. Toki maalla ollaan enemmän ns. likaisen työn touhussa, joten ehkä työvaatteet ovat likaisia, mutta käyvät kyllä suihkussa kuten kaupunkilaiset - ainakin nämä minun tuttuni.

Kaupungissa on kyllä niin likaista ja roskaista, että pistää miettimään, että kyllä kaupungeissakin riittää vasta puusta laskeutunutta porukkaa.

Vierailija
4/9 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupunkilaisia olemme lähes kaikki.

Itse olen sitä mieltä, että kaikille olisi parasta asua kaupungissa, mutta omakotitalossa, jossa on kaunis piha. Kuten meillä. Jotain ikiomaa, jota kuopsuttaa ja kaunistaa. :)

Vierailija
5/9 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeasti koulutettuakin väkeä asuu maalla.

Useille meistä se on arvokysymys.

Vierailija
6/9 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sivistystaso ei ehkä sitä mitä kaupungeissa, keskimäärin. Hienoja, uusia taloja on tännekin pelloille rakennettu, mutta kun kouluja on lopetettu ja työmatkat pitkiä, ei se elo niin ruusuista näytä olevan nuoremmalle sukupolvellekaan täällä maalla.

T. Maalainen

Vierailija
7/9 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanonta kuuluu, että maailaisjärkeä saa aina käyttää.

Joten onko ne kaupunkilaiset nyt NIIN viisaita?

Vierailija
8/9 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asua kerrostalossa???? Pukataan bunkkeri täyteen ihmisiä...kuin sardiinit säilykepurkissa!

Vierailija
9/9 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä kaupunkilaisissa on hyvin paljon niitä ihmisiä, jotka jaksavat arvostella toisten elämää ja maalaisuutta. Millähän mittarilla tuollaisen käytöksen voisi laskea sivistyneeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme