Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen päivärytmi teillä on?

Vierailija
30.04.2010 |

Vai onko ollenkaan? Kuinka monta lasta?



Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen kysyä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla kuopus herää klo 4-6 välillä =/

Muut tulee alakertaan viimeistään klo. 7.30, yleensä keskimmäinen viimeisenä. Mies on vuorohommissa et jos on kotona, niin välillä herään kuopuksen kanssa ja välillä tulee viimeisen kanssa yhtäaikaa alas.

Aamupala klo 7.30-8

Aamupesut ja pukeminen

Pukeminen ulos klo 8 tai 8.30,(esikoinen kouluun klo 9-13. Keskimmäisellä 2kertaa viikossa kerho 8.30-11.30)

klo 9-10.30 ulkoilua, kauppareissua, leipomista, askartelua jne..

Klo 11 ja 12 välillä lounas

Klo 12-15 päivälepo

Klo 15 välipala

Klo 15-17 Leikkiä, ulkoilua

Klo 17 ja 18 välillä päivällinen

Klo n.18 tai aiemmin (riippuen päivällisen ajankohdasta) ulkoilua, kyläilyä jne..

Klo 19 tai viimeistään 19.30 sisälle

Iltapesut, iltapala, yhdessä rauhoittumista lukien jne..

Klo 20.30 sänkyyn joka muksu

Klo 21-24 välillä vanhemmat nukkumaan

Vierailija
2/2 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

6.15 Herätys aikuisilla

6.45 mies lähtee töihin, itse klo 7 jolloin herättelen lapset

17.00 paluu töistä

17.30 päivällinen, jonka jälkeen illasta riippuen aletaan kuskaamaan lapsia harrastuksiin, välillä kotiin tekemään kotitöitä jos ehtii, tai sitten pelkkää rallia hakemaan ja tuomaan lapsia



lapset syövät iltapalansa 20-21 välillä, joskus osa myöhemmin jos kotiutuvat harkoista 21 jälkeen



klo 22-23 asti kotitöitä ja nukkumaan yleensä joskus tuolla välillä. Ennen nukkumaanmenoa iltapalat naamaan (aikuiset) jossakin välissä.







Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän