Lue keskustelun säännöt.
Millainen päivärytmi teillä on?
30.04.2010 |
Vai onko ollenkaan? Kuinka monta lasta?
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen kysyä.
Kommentit (2)
6.15 Herätys aikuisilla
6.45 mies lähtee töihin, itse klo 7 jolloin herättelen lapset
17.00 paluu töistä
17.30 päivällinen, jonka jälkeen illasta riippuen aletaan kuskaamaan lapsia harrastuksiin, välillä kotiin tekemään kotitöitä jos ehtii, tai sitten pelkkää rallia hakemaan ja tuomaan lapsia
lapset syövät iltapalansa 20-21 välillä, joskus osa myöhemmin jos kotiutuvat harkoista 21 jälkeen
klo 22-23 asti kotitöitä ja nukkumaan yleensä joskus tuolla välillä. Ennen nukkumaanmenoa iltapalat naamaan (aikuiset) jossakin välissä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
aamulla kuopus herää klo 4-6 välillä =/
Muut tulee alakertaan viimeistään klo. 7.30, yleensä keskimmäinen viimeisenä. Mies on vuorohommissa et jos on kotona, niin välillä herään kuopuksen kanssa ja välillä tulee viimeisen kanssa yhtäaikaa alas.
Aamupala klo 7.30-8
Aamupesut ja pukeminen
Pukeminen ulos klo 8 tai 8.30,(esikoinen kouluun klo 9-13. Keskimmäisellä 2kertaa viikossa kerho 8.30-11.30)
klo 9-10.30 ulkoilua, kauppareissua, leipomista, askartelua jne..
Klo 11 ja 12 välillä lounas
Klo 12-15 päivälepo
Klo 15 välipala
Klo 15-17 Leikkiä, ulkoilua
Klo 17 ja 18 välillä päivällinen
Klo n.18 tai aiemmin (riippuen päivällisen ajankohdasta) ulkoilua, kyläilyä jne..
Klo 19 tai viimeistään 19.30 sisälle
Iltapesut, iltapala, yhdessä rauhoittumista lukien jne..
Klo 20.30 sänkyyn joka muksu
Klo 21-24 välillä vanhemmat nukkumaan