Siis teettekö te itse perunasalaatin? miksi??
Kommentit (11)
En sellaista vastaavaa kuin kaupan, eli majoneesipohjaista, vaan öljypohjaisella kastikkeella.
Ja on hyvää - sukulaiset + kaverit pyytävät etukäteen, että saisiko sitä sun hyvää perunasalaattiasi sitten kanssa :)
kuin mikään kaupasta ostettu mössö. Liäski perunasalaatti on helppo tehdä. Suosittelen kokeilemaan.
on aina hirveästi liikaa sitä majoneesimössöä, pidän enemmän öljypohjaisesta kastikkeesta.
että sinä et hyvästä tiedäkään...
Kaupan perunasalaatti on oikeastaan ihan eri ruokalaji kuin oikea itse tehty.
mitä niihin teidän ihaniin p-salaatteihin tulee.
Tässä omat perunan kaveriksi tulevat lisukkeeni:
aurinkokuivattua tomaattia
kaprista
purjoa hienoksi silputtuna
omenaa
(suolakurkkua)
juustoa kuutioina
öljy-viinietikkakastike
vihreää tai keltaista omenaa, maustekurkkua, punasipulia, oliiveita ja kapriksia.
Öljy-omenaviinietikkakastike (tai sitruunaa) + sinappia, mustapippuria, suolaa ja tilkka hunajaa.
Se kaupan valmiskin on ihan hyvää, mutta ainakin mä teen parempaa.
itse tehty on parempaa, en halua syödä niin paljon majoneesia. Joskus osta forssan perunasalaattia, mutta se on arkiruokaa, en tarjoaisi vieraille.
Itse laitan itsetehtyä majoneesia vähemmän ja sitten lisäksi luonnonjogurttia...kevyempää, terveellisempää ja parempaa.
Lisäksi herkkukurkkua, retiisiä, omenaa, rukolaa, kapriksia ja koristeeksi punasipulia.
Tosi hyvää!
että sinä et hyvästä tiedäkään...
Kaupan perunasalaatti on oikeastaan ihan eri ruokalaji kuin oikea itse tehty.
ja juuri siksi mä ostankin kaupasta, koska haluan juuri sitä majoneesimössöä, enkä mitään öljykastikkeita tai kermaviilejä.
et tiedä hyvästä mitään =D
Ja muitakin itsetehtyjä sortteja on kuin se kaamea majoneesimössö!