Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaisko luopua homoudestaan jos mielii omia lapsia.

Vierailija
30.04.2010 |

Tämä tuli mieleen kun luin Jani Toivolan jutun Hesarista.

Kaikkee ei voi saada. Jos haluu olla homo täytyy tyytyä olemaan ilman perhettä. Jos halu saada perhe on tärkeämpi, silloin homoudesta voinee luopua.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatikka tekisi sen kanssa lapsia.

En minä ainakaan vaikka mustaakin olen muutaman kerran kokeillut.

Vierailija
2/44 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatikka tekisi sen kanssa lapsia.

En minä ainakaan vaikka mustaakin olen muutaman kerran kokeillut.

Ihmmeellisiä naisia on olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten se on mahdollista? Onko siis myös mahdollista luopua heteroudesta?

Vierailija
4/44 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuoli on performanssi.

Vierailija
5/44 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jälleen _PITÄÄ_ rautalangasta vääntää. Ei, mä en tarkoittanut, että homopari nappaa kadulta jonkun naisen autoonsa, sitoo sen kiinni ja raiskaa, pitää vankeudessa 9 kuukautta ja vie lapsen.

Mä tarkoitin, että joku ihan tervejärkinen, mukava nainen, voisi hyvää hyvyyttään auttaa homotuttaviaan lapsensaannissa, vaikka sitten "pimeästi". Esim ilmoittaa siittäjän isäksi, sopivat yhteishuoltajuuden/yksinhuoltajuuden isän (ja tämän puolison) hyväksi ja elävät kaikki tyytyväisinä.

On myös olemassa lesbopareja, joille samanlainen järjestely kelpaa - siis että homoparin kanssa saatetaan muutama lapsi alulle, ja eletään sopusoinnussa neliapilaperheessä. Vähän samalla mallilla kuin "normaaleissakin" uusioperheissä nykyään.

Huolestuttava määrä rasisteja liikkeellä täällä!

Vierailija
6/44 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet kyllä moraalittomin ja vastenmielisin ihminen mitä voi kuvitella

Mistä näitä tällasia vielä nykyaikana sikiää? Se jos mikä on moraalitonta ja vastenmielistä, että homo tai lesbo rupeaa parisuhteeseen ihmisen kanssa jota ei edes halua seksuaalisesti ja tällä lailla huijaa ja pettää toista aivan oleellisen tärkeässä asiassa elämässä.

Vierailija
7/44 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa lapsia.

Tottakai julkkishomo saa jostain wannabe-julkkiskohdun, eikä ole edes vaikeaa.

Tuosta Janista en by the way pidä lainkaan, vastenmielinen tyrkky.

Vierailija
8/44 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänestä, tai siis aiheesta, näytettiin aiemmin myös tv-dokumentti. En ymmärrä, miten kaksi miestä tai naista olisivat yhtään huonompia tai vähemmän lasta rakastavia vanhempia kuin heteropariskunnatkaan. Voisin harkita itse kohtuni vuokraamista, jos joku tarpeeksi läheinen/rakas ihminen olisi sellaisessa tilanteessa.

Minusta on turha lässyttää argumenteilla että ajatelkaa lasta, miten häntä kiusataan jne. Lapsia kiusataan koulussa milloin mistäkin syystä, myös heteroparien lapsia. Samalla logiikalla hörökorvaisten vanhempien ei tulisi hankkia biologisia lapsia jne.

Ja kyllä, olen itse hetero ja kahden lapsen äiti.

Vierailija
9/44 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

homopariskunta pesee vanhakantaisuudessaan ja konservatiivisuudessaan kaikki kaikki tuntemani muut pariskunnat.

Vierailija
10/44 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös mahdollista luopua tyhmyydestä. Kokeilkaas joskus.

Vierailija
11/44 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttava määrä rasisteja liikkeellä täällä!

Tsekkaas nyt vielä että onko sellainen rasisti joka syrjii homoja. Homoseksuaali voi ihan normaalisti saada lapsia, ei kylläkään oman parinsa kanssa.

Vierailija
12/44 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkakaa vaan samaan tahtiin, kyllä se lapsi sieltä tulee ennenpitkää homosuhteessakin, jos tarpeeksi yrittää.

Vierailija
13/44 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lapsia. Luonnoton asia kertakaikkiaan.

Vierailija
14/44 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään ei olla valmiita luopumaan. Minusta olisi täysin loogista että homo ei saa lapsia, ellei ole valmis heteroseksiin. Ja sanokoot kukin mitä haluaa, minä uskon että ihminen voi vaikuttaa omaan sukupuoliseen suuntautumiseensa. Kukin esittää omaa seksuaalisuuttaan lopulta aivojensa ohjaamana, ja valitsee esityksensä kohteet ja oman seksuaalisen roolinsa. Tämänhän tajuaa jokainen joka on roolileikkejä leikkinyt kummankin sukupuolen edustajien kanssa. Jos on valinnut homouden, silloin pitäisi tajuta että siihen kuuluu tiettyjä haittapuolia aivan niin kuin heterouteenkin.

Vierailija
15/44 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään ei olla valmiita luopumaan. Minusta olisi täysin loogista että homo ei saa lapsia, ellei ole valmis heteroseksiin. Ja sanokoot kukin mitä haluaa, minä uskon että ihminen voi vaikuttaa omaan sukupuoliseen suuntautumiseensa. Kukin esittää omaa seksuaalisuuttaan lopulta aivojensa ohjaamana, ja valitsee esityksensä kohteet ja oman seksuaalisen roolinsa. Tämänhän tajuaa jokainen joka on roolileikkejä leikkinyt kummankin sukupuolen edustajien kanssa. Jos on valinnut homouden, silloin pitäisi tajuta että siihen kuuluu tiettyjä haittapuolia aivan niin kuin heterouteenkin.

Osa jengistä on muutenkin enemmän tai vähemmän biseksuaaleja, joten tällaiset ihmiset voivat helposti valita kumman puolen tahansa pääasialliseksi käyttäytymismallikseen.

Homoille ei kuulu lapset. Joku tolkku pitäisi säilyttää.

Vierailija
16/44 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että monet heterot ovat sitä mieltä, että heterous on valinta, mutta homojen harvoin kuulee sitä myöntävän.

Vierailija
17/44 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisaalta tuntuu, että naispuolisten ystävien kanssa synkkaa niin hyvin ja kotityötkin hoituisivat niiiin paljon helpommin. Pitäisköhän luopua heteroudesta ja ryhtyä lesboksi?

Vierailija
18/44 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotoisin muaalta kuin Suomesta, tulen niin katolisesta maasta kuin olla ja voi ja nähnyt homovihaa ympärillä pienestä asti niin luuleeko tosiaan, että huvikseni valitsen lesbouden ja otan sirkin, että koko suku hylkää? Vittu ihan kuin en valitsisi sitä helppoa elämää heterona. Ei hyvää päivää.

Onneksi nykyään ihana nainen elämässäni ja kolme ihanaa lasta. Ja homot voi muuten lisääntyä, te puskissa elävät juntit. Tuollaiset sivistymättömät ihmiset pitäisi pakata banaanilaivaan ja lähettää etelänavalle.

Vierailija
19/44 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykyään ihana nainen elämässäni ja kolme ihanaa lasta. Ja homot voi muuten lisääntyä, te puskissa elävät juntit. Tuollaiset sivistymättömät ihmiset pitäisi pakata banaanilaivaan ja lähettää etelänavalle.

Tästä taas nähdään mistä porukasta suvaitsevuus oikein huokuu...

Minä en missään nimessä menisi niin pitkälle että toivottaisin homot ja lesbot etelänavalle, mutta vähän realismia peliin, pliis.

Vierailija
20/44 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä taas nähdään mistä porukasta suvaitsevuus oikein huokuu...

Minä en missään nimessä menisi niin pitkälle että toivottaisin homot ja lesbot etelänavalle, mutta vähän realismia peliin, pliis.

Itse voidaan sanoa mitä tahansa, ja jos haukuttu osapuoli vittuuntuu ja kommentoi parilla valitulla sanalla täysin aiheellisesti, käännetään koko juttu päälaelleen. MINULLA on oikeus olla törkeä, mutta vastapuolella ei ole oikeutta vastata samalla mitalla. Joo-o, kyllähän sitä kaikenlaisia hulluja maa päällään kantaa. Narsismia pahimmillaan.

terv. hetero

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan