Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haa, veronpalautuksia 500 euroa, vaikka piti tulla 2500 euroa mätkyjä

Vierailija
30.04.2010 |

Ja tämä ihan vain verottajan virheen takia. Jiihaa!!!!

Eräänä vuonna kauan sitten mies sai 12000 markkaa palautuksia, vaikka olisi myös pitänyt tulla mätkyjä. Silloin veroilmoitukset tehtiin käsin ja virkailija, joka oli syöttänyt tietoja tietokantaan, oli ilmeisesti sekoittanut jotain lukuja. Eipä hiiskuttu siitäkään.

Onko muille sattunut moisia verottajan mokia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄTKYJÄ tulee, kun ei maksa veroja

Vierailija
2/6 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulle oli merkattu vähennys, jota sitten ei ollutkaan. Aikaisemmin, kun tämä vähennys oli, sitä ei oltu merkattu verotukseen vähennyksenä. Ja koska olin maksanut silloin liian vähän veroja, niin mun piti lähettää kuitit ja silloin verutus korjattiin. Esim. viime vuonna mä sain mätkyjä 600 euroa, mutta kuittien lähettämisen jälkeen mätkyjä tuli vain 20 euroa. Tänä vuonna se vähennys oli jostain syystä merkattu valmiiksi veroilmoitukseen, vaikka en ole siihen oikeasti oikeutettu. Siksi siis sain rahaa takaisin, vaikka se vähennys on ollut mun veroprosentissa jo koko vuoden ja olen saanut tämän vähennyksen jo kuukausipalkassani joka kuukausi, vaikka siihen olisi ollut oikeus vain parilta kuukaudelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voit vallan hyvin joutua maksamaan tuon erotuksen takaisin verottajalle siinä vaiheessa, kun joku virheen huomaa. Ja sillä ei ole mitään merkitystä kuka virheen on tehnyt - sinä vai verovirkailija. Verovelvollisen TÄYTYY tarkistaa esitäytetty veroehdotus ja palauttaa se korjattuna.

Vierailija
4/6 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat jotain takaisin verotuksesta, niin se ei tod ole mätkyjä! Toivottavasti noin tyhmä joutuu ensi vuonna todella maksamaan mätkyjä!

Eli mulle oli merkattu vähennys, jota sitten ei ollutkaan. Aikaisemmin, kun tämä vähennys oli, sitä ei oltu merkattu verotukseen vähennyksenä. Ja koska olin maksanut silloin liian vähän veroja, niin mun piti lähettää kuitit ja silloin verutus korjattiin. Esim. viime vuonna mä sain mätkyjä 600 euroa, mutta kuittien lähettämisen jälkeen mätkyjä tuli vain 20 euroa. Tänä vuonna se vähennys oli jostain syystä merkattu valmiiksi veroilmoitukseen, vaikka en ole siihen oikeasti oikeutettu. Siksi siis sain rahaa takaisin, vaikka se vähennys on ollut mun veroprosentissa jo koko vuoden ja olen saanut tämän vähennyksen jo kuukausipalkassani joka kuukausi, vaikka siihen olisi ollut oikeus vain parilta kuukaudelta.

Vierailija
5/6 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis AP:n veroprosentti on ollut liian alhainen tämän vuoden noista virheellisesti valmiiksilasketuista vähennyksistä johtuen ja hänelle olisi laskelmien mukaan tullut mätkyjä, mutta virheen takia saakin palautuksia.

AP on ääliö. Jos saat jotain takaisin verotuksesta, niin se ei tod ole mätkyjä! Toivottavasti noin tyhmä joutuu ensi vuonna todella maksamaan mätkyjä!

Vierailija
6/6 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on huomioitu korkovähennys molemmille, siis koko korkojen verran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan