G: Keneen julkkikseen olit pihkassa teininä?
Kommentit (27)
Olin 14 ja Elsalle niin kade! Eräänä tosi tuulisena päivänä olin ihan fiiliksissä Oulujärven rannalla, juoksin ja kuvittelin juoksevani h-i-d-a-s-t-e-t-t-u-n-a Glennin kanssa! Muistuu aidosti mieleen kuinka hienot aallot oli ja kuinka kovasti yksipuolinen rakkaus teki kipeää!
Harrison Ford, Jon Bon Jovi, Richie Sambora, Ihmemies :), Def Leppardin laulaja ( nimi hukassa ), Sean Connery jne jne. :) oi niitä aikoja ja kultaista 80-lukua......
joka on vieläkin must ihanan näköinen, tai siis nytkin kun katson vanhoja kuvia.
Toinen, yllättävämpi kenties, mutta märkien unien kohde oli Culture Clubin Boy George... Joo, oikeesti. Ja niin vaan on, että edelleen tykkään miehistä, jotka on feminiinisen puolensa kanssa sinut. Ihastun helposti homoihin ym.
Mutta voi noita varhaisteinivuosia ja niitä märkiä unia, huh!
Olin 14 ja Elsalle niin kade! Eräänä tosi tuulisena päivänä olin ihan fiiliksissä Oulujärven rannalla, juoksin ja kuvittelin juoksevani h-i-d-a-s-t-e-t-t-u-n-a Glennin kanssa! Muistuu aidosti mieleen kuinka hienot aallot oli ja kuinka kovasti yksipuolinen rakkaus teki kipeää!
Mulla oli monenmonta, mutta ekana tuli mieleen Duranien John Taylor ja sitten myöhemmin Neumann.
olinko ainoa?
Muutenkin homotutka on toiminut huonosti.
Kurt Cobain (joka oli tuolloin muuten jo kuollut)
Tuomas Holopainen
Petteri Nummelin
Mitä ihmettä silloin onkaan ajatellut??
:D