Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Keneen julkkikseen olit pihkassa teininä?

Vierailija
29.04.2010 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurt Cobain (joka oli tuolloin muuten jo kuollut)

Tuomas Holopainen

Petteri Nummelin

Mitä ihmettä silloin onkaan ajatellut??

:D

Vierailija
22/27 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simon LeBon

Tom Cruise

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14 ja Elsalle niin kade! Eräänä tosi tuulisena päivänä olin ihan fiiliksissä Oulujärven rannalla, juoksin ja kuvittelin juoksevani h-i-d-a-s-t-e-t-t-u-n-a Glennin kanssa! Muistuu aidosti mieleen kuinka hienot aallot oli ja kuinka kovasti yksipuolinen rakkaus teki kipeää!

Vierailija
24/27 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrison Ford, Jon Bon Jovi, Richie Sambora, Ihmemies :), Def Leppardin laulaja ( nimi hukassa ), Sean Connery jne jne. :) oi niitä aikoja ja kultaista 80-lukua......

Vierailija
25/27 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on vieläkin must ihanan näköinen, tai siis nytkin kun katson vanhoja kuvia.

Toinen, yllättävämpi kenties, mutta märkien unien kohde oli Culture Clubin Boy George... Joo, oikeesti. Ja niin vaan on, että edelleen tykkään miehistä, jotka on feminiinisen puolensa kanssa sinut. Ihastun helposti homoihin ym.

Mutta voi noita varhaisteinivuosia ja niitä märkiä unia, huh!

Vierailija
26/27 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14 ja Elsalle niin kade! Eräänä tosi tuulisena päivänä olin ihan fiiliksissä Oulujärven rannalla, juoksin ja kuvittelin juoksevani h-i-d-a-s-t-e-t-t-u-n-a Glennin kanssa! Muistuu aidosti mieleen kuinka hienot aallot oli ja kuinka kovasti yksipuolinen rakkaus teki kipeää!

Mulla oli monenmonta, mutta ekana tuli mieleen Duranien John Taylor ja sitten myöhemmin Neumann.

Vierailija
27/27 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olinko ainoa?

Muutenkin homotutka on toiminut huonosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme