Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi vasektomian jälkeen

Vierailija
11.10.2011 |

* kuinka pian seksiä vasektomian jälkeen?

* kipuja tai muuta muutosta seksielämään ko. toimenpiteen jälkeen?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eimeillä ollut mitään kipuja, eikä viety näytettäkään, tosi hyvä juttu!

Vierailija
62/70 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaako silmällä spermasta ulkonäöllisesti tai koostumuksellisesti jos mies on käynyt vasektomiassa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperman koostumus pysyy samana.

Testi tehdään 3kk+ päästä. Mitä myöhemmin sitä varmempi koska vasektomia voi pettää myös myöhemmin. Testit voi myös uusia vaikka joka vuosi.

Vierailija
64/70 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalta osaltani positiivista on se, että enää ei tarvitse käyttää ehkäisyä vaimon kanssa. Negatiivista taas se, että kun johtimet on katkaistu, niin kaikki tavara ei tule enää kullin kautta ulos. Esimerkiksi kun aikaisemmin multa tuli touhutippoja oikein valumalla, niin enää ei tule lainkaan. Samoin sperman määrä on puolittunut. Tämä on ainoa negatiivinen puoli, mutta minulle iso asia, koska tykkäsin siitä, että kullista valuu tavaraa kunnolla. 

Erikoista, koska touhutipat eivät tule kiveksistä ja siemennestelastistakin vain 2-5% tulee sieltä nyyteistä.

Vierailija
65/70 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeiden mukaan suojaamatonta sukupuoliyhteyttä tulisi välttää vähintään 3kk ajan ja sen aikana tulisi olla vähintään 20 ejakulaatiota. Tarkoituksena on ns. tyhjentää putket. 3kk raja on siksi että siihen mennessä siittiöt ovat hajonneet kehossa. Siemenjohtimien yhdistymistä voi tapahtua silti vuosienkin päästä joten testaaminen olisi silti järkevää tehdä vuosittain.

Vierailija
66/70 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan huippusysteemi, tossahan noi selitetty hyvin. Mä pääsin peruutuspaikalle parissa viikossa ja seksiä oli seuraavana päivänä!

Mulla tosin piti tehdä homma toistamiseen, kun toinen puoli jostain syystä olikin kuroutunut kiinni :o eli muistakaa se jälkitarkastus!

Mutta todellakin vaikuttaa seksielämään vain positiivisesti!

Vierailija
67/70 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta seksielämään.

Vaimoni on luonnostaan pihtari.

Vierailija
68/70 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan huippusysteemi, tossahan noi selitetty hyvin. Mä pääsin peruutuspaikalle parissa viikossa ja seksiä oli seuraavana päivänä!

Mulla tosin piti tehdä homma toistamiseen, kun toinen puoli jostain syystä olikin kuroutunut kiinni :o eli muistakaa se jälkitarkastus!

Mutta todellakin vaikuttaa seksielämään vain positiivisesti!

Jälkitarkastus on todellakin tarpeen.

Vierailija
69/70 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa suositellaan. Jännittihän se hirveästi runkata ja testata vehje ennen kuin naisen kanssa oli jälleen. Hyvin toimi.

Vierailija
70/70 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin kaksi vuotta sitten. Jotakuinkin kivuton toimenpide ja parani nopeasti.

Siemensyksyn jälkeen ja varsinkin jos ei saanut siemensyöksyä (siis keskeytetty yhdyntä tai tahaton seisokkikin) tuntui epämukavaa jomotusta siellä jossakin kiveksien ja eturauhasen tienoilla. Oli jonkin verran ikävä vaiva mutta se häipyi pikku hiljaa 6kk jälkeen eli ei tarvitse säikähtää jos näin käy.

Siemennesteen koostumus muuttui. Ei enää paksua, klonttikästä vaan juoksevampaa ja tasaista.

Olen erittäin tyytyväinen ratkaisuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän