Miesten mielestä tunikat on naisen päällä rumia.
Paitti kaheksankymppisten mummojen tai 200 kilosten mammojen.
Kommentit (41)
"Miehillä" tuskin on yksi yhteinen mielipide asiasta.
keskimäärin miehet haluavat nähdä naiset mahdollisimman vähissä vaatteissa, miehiä varten ei kannata pukeutua vaan alipukeutua.
ihan sama, mitä miehet niistä ajattelee.
mun mielestä ne on ihania päällä :)
Sopii siis tunikat, koska olen hoikka ja pitkä.
Ja sopii myös se, että on miesten mielestä ruma. Omani tykkää ja se riittää :)
kaikki tunikat joita näkee..ei kuulemma tykkää niistä yhtään :)
Jos tällaiset "miehet" sais päättää, niin naisethan käyttäisivät minihameita, toppeja ja sukkanauhaliivejä talvellakin. Kaikki tarpeeksi vanhat, ylipainoiset sekä muut jotka eivät miellytä heidän silmiään, pysyisivät neljän seinän sisällä aamusta iltaan.
Ei ne itsekään ole välttämättä niin adoniksia teepaidoissaan, verkkareissaan ja collegehousuissaan :D
jota ei kiinnosta vaatteet yhtään? Oon joskus kysynyt siltä, onko mulla sen mielestä kivoja vaatteita. Sen mielestä kuulemma on. kun pyydän sitä nimeämään, se sanoo aina yhden sellaisen mustan villaisen myssyn, jossa on sellainen virkattu kukka. Se ei yksinkertaisesti katso ihmisten vaatteita, ellei ne ole sen mielestä silmiinpistävän rumia (siis hänen mielestään silmäänpistävän ruma olis varmaan sellainen Ellen Jokikunnas -tyyli) tai sitten sopimattomia säähän tai vuodenaikaan (tyyliin selkeästi liian kevyt pukeutuminen kylmässä säässä).
vaikuttaakaan? Kerran aiheesta keskusteltiin niin toin esiin minun mieheni mielipiteen kyseisistä vaatteista.
yleensä niitä käyttää omenavartaloiset, joilla ei ole persettä eikä vyötäröä. Sääret on ihan ok, joten niitä sitten esitellään.
se sanoo aina yhden sellaisen mustan villaisen myssyn, jossa on sellainen virkattu kukka.
yleensä niitä käyttää omenavartaloiset, joilla ei ole persettä eikä vyötäröä. Sääret on ihan ok, joten niitä sitten esitellään.
Piilotetaan huonot puolet ja esitellään paremmat. Tyhmäähän muu olisi.
se sanoo aina yhden sellaisen mustan villaisen myssyn, jossa on sellainen virkattu kukka.
mutta oikeesti niistä aniharva on hyvännäköisiä. Mulla on pari tunikaa, jotka on kyllä hienoja ja mielestäni sopii mulle. Mutta aika moni on kyllä jäänyt kaupan hyllylle, kun ne ei ole tosiaan nättejä päällä, vaan näyttää lähinnä teltalta.
Ja kyllä mun mies ainakin tykkää niistä tunikoista, mitä mä käytän. =)
tunikoita, vaan niitä telttoja. Tunikojakin on monenlaisia - kannattaa ostaa sellainen joka korostaa vyötäröä.
Naiselle, jos ei kerran tunika, joka peittää läskit?
Tunika sopii aniharvalle.
Itse en ole vielä ehtinyt mukaan tähän tunikamuotiin, minulla on lanteita ja vähän vatsaakin, ja näytän tunikassa raskaanaolevalta.