Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6-vuotiaalle ripsiväriä vappudiscoon, onko se jonkun mielestä kauheeta?

Vierailija
29.04.2010 |

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripsiväri kuusivuotiaalla on ihan järjetöntä. Jos jotain haluaa, niin huulikiilto just ja just menis.

Vierailija
22/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuna saa nenän maalata punaiseksi ja poskeen maalata lepakon, mutta ripsiväri, se se on syntiä.

Jos teidän mielestänne ripsari tekee lapsesta huoran, niin miksei sitten punainen nenä juoppoa tai lepakko saatananpalvojaa?

t. se, joka ehdotti shokkiraitoja tukkaan (en muista numeroa)

Kukaan koko ketjussa ei ole sanaa tai vertausta käyttänyt ennen sua. Mistä kertonee????

Mun mielipide on: Ei meikkejä lapsille. Kaikesta voi saivarrella, mutta mun mielestä meikit ei ole lapsien juttu. Totta ne kiinnostavat, mutta silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan koko ketjussa ei ole sanaa tai vertausta käyttänyt ennen sua. Mistä kertonee????

minä vain olin ensimmäinen, joka sanoi ääneen sen, mitä kaikki ajattelivat. ;) Ehkä eri termeillä, mutta silti.

Vierailija
24/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nykyään lapset joutuvat aikuistumaan niin aikaisin, leikit lopetetaan yhä aikaisemmin ja pikkutytöt murehtivat painostaan ja ulkonäöstään. Mielestäni tätä kehitystä vastaan pitää edes jotain yrittää tehdä. Lapset ovat kauniita ilman ripsiväriäkin.

No siitä kertonee, että

minä vain olin ensimmäinen, joka sanoi ääneen sen, mitä kaikki ajattelivat. ;) Ehkä eri termeillä, mutta silti.

Vierailija
25/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en omalle 6v tytolle laittaisi ripsivaria.

Joskus juhlaan on tupsuteltu pikkusen vaaleanpunaista poskipunaa ja laitettu huulikiiltoa...

Vierailija
26/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli ketju siitä, kuinka kemikaalit aikaistavat tyttöjen puberteettia.

En tiedä. Tarpeetonta. Lapsesta moni asia on kiva, mutta ei niitä kaikkia ole todellakaan tarpeen kokeilla.

Vierailija
27/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sekä ripsari kuusivuotiaalle että disco. Disco ei ole lapselle sopivaa huvia ja ripsiväri on täysin älytön idea.

Vierailija
28/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikina ollut lasten discossa? Jos et, niin suosittelen.

Eroavat aikapaljon aikuisten ja nuorison discoista.

Mun tytto tykkaa kamalasti lasten discoista ja oli varmaan sellaisessa ekan kerran 4 vuotiaana ! (kamalaa :-)

Vierailija
29/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus juhlaan on tupsuteltu pikkusen vaaleanpunaista poskipunaa ja laitettu huulikiiltoa...

Lapsi oppii vain tuolla menetelmällä, ettei ole ilman meikkiä riittävän nätti. Alkaa meikkaamaan todennäköisesti aiemmin kuin moni muu.

Miksei voi opettaa lapselle, että meikit on aikuisten juttu eikä lasten suloinen naama tarvitse sellaisia?

Vierailija
30/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON!

Ja ihmettelen, että kenelle sellainen edes tulee mieleen. Enkä ole edes mikään kovin vanha, vaan 27v.

Vierailija
31/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä?

Lapsi oppii vain tuolla menetelmällä, ettei ole ilman meikkiä riittävän nätti. Alkaa meikkaamaan todennäköisesti aiemmin kuin moni muu.

Miksei voi opettaa lapselle, että meikit on aikuisten juttu eikä lasten suloinen naama tarvitse sellaisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan