Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ukkomiehet mieshierojalla

Vierailija
03.03.2014 |

Vaimoille mietittäväksi. Koko ajan enemmän ukkomiehiä, jo nuorempiakin, jotka haluavat hieronnan jälkeen mukavan kiihottavan lopun hoitoon. Ja nimenomaan miehen suorittamana. Ei kuulemma jatkuvasti nalkuttava ja valittava, lihonut ja haluton muija enää kiinnosta. Olisiko näillä kodin hengettärillä peiliin katsomisen aika. Suurin osa näistä miehistä puhuu kuinka vaimo ei muuta kuin valittaa koko ajan milloin mistäkin, koskaan ei ole hyvin. Kyllä sellaisessa seksihalut menee. Ja kyllähän mies tietää mikä miehestä tuntuu hyvältä. Asiakkaista on juuri näitä naimisissa olevia miehiä jo reilu 80 %.  Nyt tytöt miettimään omaa käytöstä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

Hieron kotona päivittäin. Olen kurssin käynyt. Hierontapöytä, allergiatestattu valkoöljy, saunominen ensin mahdollista kanssani. Teen 45 minuutin hieronnan selkäpuolelle ja käsittelen pakarat ja nivukset hyvin. Lopuksi sit toiveittesi mukaan. Hieronnan sisällöstä voidaan sopia.044 959 1011. Vain 50+ ikäisille

Vierailija
22/42 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

suolipasltalla on ilmoituksia kuolatkaa siellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami69 kirjoitti:

Hei.

Hieron kotona päivittäin. Olen kurssin käynyt. Hierontapöytä, allergiatestattu valkoöljy, saunominen ensin mahdollista kanssani. Teen 45 minuutin hieronnan selkäpuolelle ja käsittelen pakarat ja nivukset hyvin. Lopuksi sit toiveittesi mukaan. Hieronnan sisällöstä voidaan sopia.044 959 1011. Vain 50+ ikäisille

Voisin "pikku hiljaa" tutustua juuri tällaiseen hierontaa, jossa saa nauttia miehen intiimistäkin kosketuksesta. Oletko pääkapunkiseudulla? Vieläkö on ilmoitus voimassa? Kerro lisää!

Vierailija
24/42 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoille mietittäväksi. Koko ajan enemmän ukkomiehiä, jo nuorempiakin, jotka haluavat hieronnan jälkeen mukavan kiihottavan lopun hoitoon. Ja nimenomaan miehen suorittamana.... Ja kyllähän mies tietää mikä miehestä tuntuu hyvältä. Asiakkaista on juuri näitä naimisissa olevia miehiä jo reilu 80 %.  Nyt tytöt miettimään omaa käytöstä.

Taitaisit Vierailija olla juurikin sopiva hieroja allekirjoittaneelle, jos ilmoituksesi vaan on vielä voimassa. Enpä tiedä, olenko piilo-bi, piilo-gay tai piilo-hetero, mutta piilossa olisi varmaan asiallisinta tavata, jos joskus törmättäisiin:). Ehkä voisin luonnehtia itseäni piilo-nautiskelijaksi. Luin, että jokaisen olisi terveellisintä saada mieluiten päivittäisannos läheisyyttä ja hyväilyä osakseen! Tämä siis säännöllisen osaavan "lihashuollon" lisäksi. Sellaisessa hoidossa jäisi turhat kitinät pois itse kultakin:)

Sellaista ei ole vielä löytynyt, mutta toivossa on hyvä elää!

Vierailija
25/42 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkää Nurmijärven seuduilla mieshierojaa jolta saisi happy ending ?

26/42 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusimaapp@gmail.com

49v 180 100 miehekäs mies hieroo luonasi natusan öljyn kera. Savuton, luotettava autoileva mies.

Itseoppinut hieromaan.

Vierailija
27/42 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksumela kirjoitti:

uusimaapp@gmail.com

49v 180 100 miehekäs mies hieroo luonasi natusan öljyn kera. Savuton, luotettava autoileva mies.

Itseoppinut hieromaan.

Ja 100varma hetsku

Vierailija
28/42 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä mies hieroojat, ovatko ihan suomalaisia?

Ja mistä nyt on kyse, käsi vai suupelistä?

Vai käydäänkö vaan hierotuttamassa itseään?

Vierailija
29/42 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, totta. Mutta ei se vaimo voi mitenkää muuttua mieshieroojaksi. Ukkomiehet, te jotka haluutte happy ending kertokaa totuus. Eikö tässä ole kyse jostain bi kiinnostuksesta? Tai sitten ei ollakkaan niin heteroja kun on tarve kotona ja kylällä esittää.

Eletään jo vuotta 2021, tulkaa vaan jo kaapista ulos.

Vierailija
30/42 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala, onko tämä yleistäkin!!! minun mies on hieroja, tämäkinkö pitää vielä kestää

Vierailija
31/42 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tre 50+ hierojaa? komealle 50v miehelle.

Vierailija
32/42 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paksumela kirjoitti:

uusimaapp@gmail.com

Itseoppinut hieromaan.

Ja 100varma hetsku

Niikuin kaikki täällä. Sataprosenttisia hinaajia.

Vierailija
33/42 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida hierojaa löytyä Tre... vaikka lääkärileikkejä siinä samalla

Vierailija
34/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka onkin vanha viestiketju, niin laittoi silmään tämä jutustelu. Täyttä asiaa tuo mitä mieshierojana saa kuulla ukkomiehiltä niistä kotiolojen aikoja sitten lässähtäneistä eroottisista hetkistä. Toki saa naisiltakin kuulla välillä samaa juttua. Mieshierojana kyllä ymmärtää miehiset tarpeet, eikä siinä mitään pahaa ole. 

Vierailija
35/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava ketju, sama homo vastailee itselleen 🤣

Vierailija
36/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaahahaa itekki miettiny et laajentais toimenkuvaa koska selkeesti ois kysyntää ja sellanen +50€ kivasta lopetuksesta suoraan hanskaan (!) ois kiva bonari ja tykkään vielä miehistäkin. :DD

Joo kyl naisten ois syytä ryhdistäytyä ja alkaa tekemään töitä suhteiden eteen eikä alvariinsa uhriutua ja vinkua *metatyöstä* ja kitistä väsymyksestä tms kun ois  _se hetki_ :DDD

Vierailija
37/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas.mieli on siunaus, jos ei itse sitä tunnista.

Vierailija
38/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piilohomo, enpä tiedä. Ehkä vähän bi henkisyyttä, jos johonkin pitää rajaa vetää. Käyn itse muutaman kerran vuodessa mieshierojalla. Minusta se on mutkatonta ja homma jää sinne, ei tule mukaan kotiin. Miesten kesken luottamus pelaa. Usein kuultua ja todeksi havaittua on, kun sekaannut vieraaseen naiseen, niin siitä alkaa viestirumba ja uhkailut kertoa vaimolle. Tätä sattunut julkisuuden henkilöillekin melkoisesti. Muiden asioiden lisäksi ei enää halua tältä puolelta lisää sählinkiä. Näin ei myöskään ole vaarana sekoittaa tunteita peliin. Se on vain kokonaisvaltainen rentoutuminen, kehon ja mielen hoito. Minä myös uskon samalla tavalla ajattelevia miehiä olevan nykyään aika paljon. Aihe vain sellainen, ettei siitä paljon kaveriporukassa puhuta. Näin netissä kasvottomana tulee kirjoiteltua aroistakin aiheista. Kunhan kerroin miten minä koen tämän osa-alueen.

Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa eikä mulla ole kyllä mitään aikomusta kertoa miehen avovaimolle. Mä en myöskään yleensä ota ensimmäisenä mieheen yhteyttä vaan mies saa ehdottaa tapaamisia. Viikot mies on yksin ja viikonloppuisin yleensä puoliso on kotona, joten silloin tiedän varsinkin olla laittamatta viestiä. Mies itse on kyllä muutamana viikonloppuna laittanut viestiä kun onkin ollut yksin, mä sitten mennyt miehen luo tai mies tullut tänne. 

Kyse on pelkästä seksistä eikä siitä ole mitään muuta tarkoitusta tullakaan.

Vierailija
39/42 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen hierojako....muka

Vierailija
40/42 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök 🤢

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi