Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ukkomiehet mieshierojalla

Vierailija
03.03.2014 |

Vaimoille mietittäväksi. Koko ajan enemmän ukkomiehiä, jo nuorempiakin, jotka haluavat hieronnan jälkeen mukavan kiihottavan lopun hoitoon. Ja nimenomaan miehen suorittamana. Ei kuulemma jatkuvasti nalkuttava ja valittava, lihonut ja haluton muija enää kiinnosta. Olisiko näillä kodin hengettärillä peiliin katsomisen aika. Suurin osa näistä miehistä puhuu kuinka vaimo ei muuta kuin valittaa koko ajan milloin mistäkin, koskaan ei ole hyvin. Kyllä sellaisessa seksihalut menee. Ja kyllähän mies tietää mikä miehestä tuntuu hyvältä. Asiakkaista on juuri näitä naimisissa olevia miehiä jo reilu 80 %.  Nyt tytöt miettimään omaa käytöstä.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava huomata että on muitakin äijiä jotka harrastaa mieshierojan luona käymistä.

Vierailija
2/42 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua miehet?!? Noinko pahasti kaikki olette piilohomoja, että heti kun kotona ei vaimolta saa, niin kelpaa jo toisen miehenkin käsittely. Maailma on pullollaan vieraita naisiakin, jos oma ei nappaa, ja mielummin omaan käteenkin kuin toisen miehen käsittelyyn.

Ja ei, en ole homofobinen, ihmettelen vaan kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilohomo, enpä tiedä. Ehkä vähän bi henkisyyttä, jos johonkin pitää rajaa vetää. Käyn itse muutaman kerran vuodessa mieshierojalla. Minusta se on mutkatonta ja homma jää sinne, ei tule mukaan kotiin. Miesten kesken luottamus pelaa. Usein kuultua ja todeksi havaittua on, kun sekaannut vieraaseen naiseen, niin siitä alkaa viestirumba ja uhkailut kertoa vaimolle. Tätä sattunut julkisuuden henkilöillekin melkoisesti. Muiden asioiden lisäksi ei enää halua tältä puolelta lisää sählinkiä. Näin ei myöskään ole vaarana sekoittaa tunteita peliin. Se on vain kokonaisvaltainen rentoutuminen, kehon ja mielen hoito. Minä myös uskon samalla tavalla ajattelevia miehiä olevan nykyään aika paljon. Aihe vain sellainen, ettei siitä paljon kaveriporukassa puhuta. Näin netissä kasvottomana tulee kirjoiteltua aroistakin aiheista. Kunhan kerroin miten minä koen tämän osa-alueen.

Vierailija
4/42 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ns toisen naisen mustasukkasuus pitää muuten paikkansa. Oli melkonen helvetti päästä eroon. Nimim. kokemusta omaava.

Vierailija
5/42 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 16:19"]

Vaimoille mietittäväksi. Koko ajan enemmän ukkomiehiä, jo nuorempiakin, jotka haluavat hieronnan jälkeen mukavan kiihottavan lopun hoitoon. Ja nimenomaan miehen suorittamana. Ei kuulemma jatkuvasti nalkuttava ja valittava, lihonut ja haluton muija enää kiinnosta. Olisiko näillä kodin hengettärillä peiliin katsomisen aika. Suurin osa näistä miehistä puhuu kuinka vaimo ei muuta kuin valittaa koko ajan milloin mistäkin, koskaan ei ole hyvin. Kyllä sellaisessa seksihalut menee. Ja kyllähän mies tietää mikä miehestä tuntuu hyvältä. Asiakkaista on juuri näitä naimisissa olevia miehiä jo reilu 80 %.  Nyt tytöt miettimään omaa käytöstä.

[/quote]

en tiä olenko sitten liian vanhanaikanen perustäyshetero mutta mua ei kiinnosta tippaakaan. vieläkö yhä enemmän on semmosia mieshierojia jotka tahalleen kerjää tuommosta että toinen haluis, siksipä kiinnostaa mennä naishierojalle mieluummin että saa olla rauhas. toki on muutama mieshierojaki ollu jotka pystyy keskustelemaan ja siitä tietää hän vain hieroo

Vierailija
6/42 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 18:32"]

aivan itse en mene mieshierojille edes täysheterona. jossei koton oo saanut riittää ees kun saa katsoo naishierojaa ja tuntee kosketuksen

[/quote]

homot on peukuttamassa heti lahkeeseen näkeehän sen näistä jutuistakin : vihaisia suhteessa eläviä bi  tai homomiehii koko vauvaseksipalstalla suurin osa.

Vierailija
7/42 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 09:43"]

Missä miehet voi käydä mieshierojalla, täydessä palvelussa?

[/quote]

missäkö? vaikka vaalimaan rajaasemalta perse eellä venäjälle. siellä on vielä oikea vastaanotto teiränlaisille

Vierailija
8/42 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meit on varmaa monia. Ite oon käyny miehen hierottavana jo muutaman vuoden. Ja täytyypi sanoa, et kyllä kotiolot voittaa. Muijan mielest mikään ei oo kohdillaan. Olen täysin kyllästynt. Kuhan penskat lähtee pesästä, ni lähen minäkin.

Vierailija
9/42 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille on houmous paljastunut vasta mieshierojalla. Kulli on alkanut seisoa kuin toteemipaalu ja on tehnyt mieli survoa se hierojan perseeseen.

Vierailija
10/42 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen täysin tympääntynyt natisevaan akkaan. Olemme vasta alle nelikymppisiä ja seksi nollassa. Jatkuvasti "päänsärkyä". Ei vain enää huvita. Meitä muutama ukkomies ja pidetään tarvittaessa "saunailtoja" keskenämme.

Vierailija
11/42 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen täysin tympääntynyt natisevaan akkaan. Olemme vasta alle nelikymppisiä ja seksi nollassa. Jatkuvasti "päänsärkyä". Ei vain enää huvita. Meitä muutama ukkomies ja pidetään tarvittaessa "saunailtoja" keskenämme.

Vierailija
12/42 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan itse en mene mieshierojille edes täysheterona. jossei koton oo saanut riittää ees kun saa katsoo naishierojaa ja tuntee kosketuksen

Vierailija
13/42 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt itseäni heterona mutta taitaa sittenkin olla hieman bi-henkisyyttä.Kyllä se miestä kiihottaa kun toinen mies hieroo liukkailla voimakkailla käsillä. Kokonaisvaltainen nautinto. Kulli kovempana kuin aikoihin. Täytyy tunnustaa että miehinen suuhoito ja runkku on kyllä parasta rentoutusta silloin tällöin.

Vierailija
14/42 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isäntä käy kerran kuukaudessa mieshierojalla ja saa hyvän hoidon. Olemme avoimesti puhuneet asiasta eikä siinä sen kummempaa. Seksi sujuu kotona mukavissa merkeissä. Jopa paremmin kuin ennen tätä hänen harrastustaan. Minusta makuuhuoneen puolella kaikki sujuu kun ei oteta tuhia paineita asioista, varsinkaan rahasta, ja moitita toista kaikesta. Hyvä sopuisa yhdessäolo niin seksiäkin riittää kylliksi.

Vierailija
15/42 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?! Joku tekaisuut sitten kokonaisen ketjullisen provoja?

Vierailija
16/42 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä miehet voi käydä mieshierojalla, täydessä palvelussa?

Vierailija
17/42 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tahtoisin päästä mieshierojan käsittelyyn, siis sellassen happy ending meiningin, missäs miehet käytte?

Vierailija
18/42 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama homma. Kun akka koko ajan valittaa kaikesta, ni halut siinä menee. Kun paineita kertyy ni meen mieshierojalle joka liukkain käsin hoitaa hommat. Olen joskus saanut suihinotonkin, mahtavaa. Ite en koske hierojaan.

Vierailija
19/42 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 16:29"]

Meit on varmaa monia. Ite oon käyny miehen hierottavana jo muutaman vuoden. Ja täytyypi sanoa, et kyllä kotiolot voittaa. Muijan mielest mikään ei oo kohdillaan. Olen täysin kyllästynt. Kuhan penskat lähtee pesästä, ni lähen minäkin.

[/quote]

Minä lähdin aiemmin kuin penskat, ei pää enää kestänyt. Turha lykätä väistämätöntä.

Vierailija
20/42 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn mieshierojalla. Ei se ainakaan mua hoitele loppuun asti :0 Mut pahinta on se, että mieskin menisi kuulemma mielellään sinne hierontaan, miehillä on kuulemma kovemmat kädet. Tän allekirjoitan muutaman hierojan kokemuksella. Mut nyt täytyy todellakin miettiä tätä asiaa uudelleen ja sitten vähän nalkuttaa, jos ei auta, niin vedän kyllä hirveät kilarit.

N31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä