Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoa uudelle miehelle?

Vierailija
02.10.2011 |

Olen tavannut mukavan miehen ja meillä synkkaa todella hyvin, hänen seurassaan on helppo olla ja seksi sujuu myös hyvin, rakastelut on helliä, kiihkeitä jne. Mutta...

mulla on jo kaksi vuotta ollut "suhde" toisen miehen kanssa ja tapaamme vain seksin merkeissä. Minä olen sub ja sessiot kestää yleensä koko päivän, hän siis alistaa, sitoo/käyttää mua niin kuin haluaa. Emme pidä muuten yhteyttä, ilmoittelemme toisillemme kun alkaa tuntumaan että nyt olisi oikea hetki taas tavata. Eli seksikään ei ole säännöllistä hänen kanssaan eikä aina edes niillä kerroilla kun tapaamme, tapahdu yhdyntää ollenkaan.

Tiedän, ettei tämä mies jota nyt olen alkanut tapailemaan ja jonka kanssa synkkaa, pidä "Masterina" olosta, hänestä rakastelun pitää olla kaunista, mutta minä kaipaan rajumpia otteita välillä. Minulla ei ole rakkauteen verrattavissa olevia tunteita Masteriini, vain syvä luottamus siihen että hän tekee hyvää silloin kun molemmat sitä halutaan.

Mutta miten kertoa tuo nykyiselle miehelle?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen että et kerro mitään.

Jatkat satunnaisia sessioitasi kuten ennenkin, etkä kerro uudelle miehellesi mitään.

Ymmärrän että sessioiden järjestäminen hankaloituu, mutta kyllä niille aikaa löytyy pienellä järjestämisellä, eikö ?

Ehdotan voimakkaasti, että et kero tästä mitään, vaan annat sen olla oma pieni sivuelämäsi. Aivan varmasti menee sujuvammin näin.

Vierailija
2/7 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuutesi kertoa loukkaamatta häntä ovat käytännössä olemattomat. Tuon vaihtoehdon, jota ilmeisesti ei ole olemassa, etsimiseen ei kannata tuhlata energiaa.

Vaihtoehtosi ovat joko jatkaa suhdetta Masteriisi tai lopettaa se. Jos jatkat suhdetta Masteriisi, teet sen joko salassa tai lopetat suhteesi rakkaaseesi. Jos taas lopetat suhteesi Masteriisi on sinulla vaihtoehtoina joko tyytyä nykyiseen vaniljaseksiin tai pyrkiä opettamaan miestäsi Masteriksi.

Minä kannattaisin sitä, että edes yrittäisit opettaa häntä alistamisen saloihin. Itse olen Master, vaikka nuorena naisten kanssa aloittelevana olin hyvin herkkä ja halusin tehdä ja tuottaa naiselle pelkää lempeää ja suloista seksiä. Ajatus naisen piiskaamisesta seksin merkeissä oli minulle täysin vieras. Tutustuin naiseen, jolla seksissä haaveina oli piiskaaminen ja sitominen. Hän nautti toki paljon tavallisestakin hellästä seksistä, jota tarjosin hänelle. Kerran aivan suhteemme alkuaikoina hän kertoi hieman varovasti ja vähän haluistaan minulle. Vaikka ne tuntuivat minusta vieraille, olin valmis hieman rajumpiin otteisiin. Se miten hän kiihottui hetkessä pienestä takapuolelle läimäyttelystä avasi silmäni huomaamaan miten kiihottavaa ja antoisaa tuo oli minulle. Huomasin myöhemmin, että hänen haaveensa olivat paljon rajumpia kuin mitä hän silloin aluksi minulle kertoi. Hyvä niin, etten pelästynyt turhaan. Melko nopassa ajassa nuoruuden kiihkolla toteutimme kaikki hänen fantasiansa ja paljon enemmänkin, sekä omasta mieleni syvyyksistä yht'äkkiä nousseet minulle uudet ja täysin vieraat muuta kiihottavat fantasiat.

Olemme kasvaneet noista ajoista eikä varmasti voi nykyisestä suhteestamme ajatella, että hän ohjaisi enää minua. Olen selkeästi suhteessamme Master ja hän sub. Näin seksissä tietenkin, mutta meillä tämä D/s-suhteemme on laajentunut osin muuhunkin elämään antamaan kaikkeen sopivan seksuaalista väritystä.

Kerroin tuon osoittaakseni, ettei välttämättä se kuva, joka sinulla on tästä mukavasta miehestä ole aivan koko totuus. Hänen sisältään saattaa löytyä nykyistä Masteriasi parempi Master. Joka tapauksessa kannattaa asia selvittää. Kysymällä et sitä selville todennäköisesti saa, koska välttämättä hän ei itsekään tiedä piilevistä kyvyistään.

Johdata häntä pieniin alistamiskokeiluihin, joissa osoitat miten nautinnollista hänen tekonsa ovat sinulle. Jos hänestä ei ole Masteriksi, niin silloin tämä kokeiltu ja huomattu mahdottomaksi ja sinulle jää muista vaihtoehdoista valitseminen. Tämä, joka käsittääkseni olisi sinustakin paras mahdollinen vaihtoehto, kannattaa kuitenkin kunnolla selvittää, ennenkuin siirtyy pohtimaan muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan kokeilla Masterin ohjetta ja yrittää ohjata tätä miestä kokeilemaan rajumpaa seksiä kanssani. Tosin, olemme molemmat jo yli 30v joten tuntuu vaikealle uskoa hänen muuttuvan.

ap

Vierailija
4/7 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Muutama vinkki vielä.

Hän on todennäköisesti aivan aloittelija seksissä, jossa on alistamiselementti mukana. Sinä taas olet tässä jo paljon kokenut. On tärkeää, että hän kokee onnistuvansa tässä hänelle täysin uudessa roolissaan. Et siis saa antaa hänen tässä vaiheessa ainakaan tietää, että olet kokenut sub. Sellaisessa tilanteessa hän kokemattomana todennäköisesti pelkäisi vain olevansa paljon huonompi verrattuna aiempiin miehiisi. Tällöin hän reagoisi luultavimmin hyvin kielteisesti koko kokeiluun.

Kerro siis pienistä toiveistasi vain haaveena, jota haluaisit kokeilla, koska koet luottavasi ja rakastavasi häntä. Osoita paljon selkeämmin kuin kokeneen Masterisi käsissä miten paljon nautit hänen pienestäkin alistamisestaan. Näin valat häneen itseluottamusta ja varmuutta, jota ilman ei seksuaalinen alistaminen koskaan onnistu hyvin.

Hyvin usein mies kyllä innostuu löytäessään uuden tavan naisensa seksuaaliseen tyydyttämiseen. Tue siis hänen hiljalleen nousevaa varmuuttaan uudessa vieraassa maailmassa. Äläkä ole liian kärsimätön. Alun kun hoidat hyvin ja päämäärän mielessä pitäen, niin kehitys lähtee sen jälkeen itsestään liikkeelle. Sellaisen alistumissession aika, johon olet tottunut, ei ole aivan alussa, mutta, jos saat hänet huomaamaan, miten paljon sinä nautit myös hänen kovemmistakin otteistaan, lähdette väistämättä suhteenne tässä puolessa haluamaasi suuntaan.

Vaikka kirjoitin turhan opettavaan sävyyn, uskon sinun tietävän itse oikeat tavat ohjata häntä haluamaasi suuntaan. Kokemukseni sub-naisita on, että suurin osa heistä on hyvin määrätietoisia ja vahvoja ihmisiä, jotka ovat sinut oman seksuaalisuutensa kanssa ja tietävät mitä haluavat ja osaavat toimia saadakseen myös sitä.

Onnea tiellenne!

Vierailija
5/7 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan paljon kuinka paljon ohjeita pystyt miehelle tarjoamaan, itsellä kokemus kärsii kun oma mies ei ole aiheessa kovin oma-aloitteinen. En myöskään pääse kokeilemaan rajojani tai uusia rajumpia juttuja oikein ollenkaan ja se syö naista.

Musta on ihan ok pitää joitain juttuja suhteessa erillään, eli itse jatkaisin vielä sessioita ja yrittäisin "hypoteettisesti" onkia uuden miehen asenteita että hyväksyisikö hän järjestelyn. TOISTA EI VOI MUUTTAA eli riski on että suhde menee vaan turhaan pilalle kun alkaa päässään syyttää toista odotusten (kuvitelmien) pettämisestä.

Vierailija
6/7 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 jatkaa: Masterin ohjeet on kyllä mustakin tosi hyviä, ei ollut tarkoitus olla turhan negatiivinen. Kaikille BDSM ei sovi ja jotkut taas innostuu uuden kumppanin kanssa. Onnea teille joka tapauksessa!

Vierailija
7/7 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin kyllä jokaisesta miehestä löytyvät hallitsevamman ja rajumman puolen. Julkista keskustelua vain hallitsee turvakodit, parisuhdeväkivalta, yksikin lyönti on liikaa jne jne joka saa miehen pelästymään naisten vihaa ja pitämään kaikki muutkin rajummat ja eläimellisemmät puolensa piilossa. Olin kerran nuorempana lyhyessä suhteessa naisen kanssa, joka tykkäsi rajummista otteista ja sain siitä kyllä kicksejä. Valitettavasti sen jälkeiset tyttöystävät ovt tykänneet enemmän vanilijasta. Toivoisin vielä löytävän hieman rajummastakin pitävän, jotta sisäinen uros pääsisi kahleistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi