Mies sanoi, että paras kohtani on Pillu :(
Nyt itkettää :( siis miten sika pitää olla. Kysyin illalla mieheltä, että mikä minussa on parasta ja mistä tykkäät. Siis mikä kohta. Mies sanoi vaan, että pillu on aika hyvin asiansa toimittava. :(
Just, vähän taas kuivui fiilikset tässä suhteessa... Olisin halunnut kuulla vähän jotain kivampaa.
Mistä te olette saaneet palautetta miehiltänne?
Kommentit (151)
No haloo. On munkin mielestä miehessäni paras kohta kädet, koska hän voi tehdä niin paljon hyvää minulle niillä. Teet kärpäsestä härkäsen
Kenenkään naisen paras kohta ei kyllä ole pillu! Voisin ottaa jopa naisen jolla ei ole pillua koska voisin kuitenkin hinkata tissejä, persettä, jalkoja... kaikki nämä on kauniimpia kuin pillu.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:42"]
Nyt itkettää :( siis miten sika pitää olla. Kysyin illalla mieheltä, että mikä minussa on parasta ja mistä tykkäät. Siis mikä kohta. Mies sanoi vaan, että pillu on aika hyvin asiansa toimittava. :(
Just, vähän taas kuivui fiilikset tässä suhteessa... Olisin halunnut kuulla vähän jotain kivampaa.
Mistä te olette saaneet palautetta miehiltänne?
[/quote]Kysyit että mikä KOHTA, miksi et kysynyt vaan mikä on parasta ja mistä tykkää.
Olisi edes sanonut, että ne reunat. Nyt vaan miehesi mielestä se reikä on paras, eli ei ole osa sinua
Et taida olla hääppöinen suihinottaja!
Jaa. Minun mieheni on monesti vastannut, että aivan kiistatta ja ehdottomasti tissit. Mitä sitten? Kiva, että tykkää.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:53"]
Mä jättäisin tuollaisen miehen, varsinkin jos se mun kuulten kutsuu mun alapäätäni tuollaisella nimellä.
Älä kirjoita substantiivia isolla alkukirjaimella keskellä lausetta, se kuuluu kirjoittaa pienellä alkukirjaimella vaikka oisi kuinka tärkeä ruumiinosa tahansa. En käsitä mikä villitys tämän suomen kielen turmeleminen on vai onko sillä luurilla kirjoittaminen noin vaikeaa?
[/quote]
Jättäisit ihmisen tuommoisesta? Mies ei saa olla tuota mieltä sinun kanssasi?
Minun mieheni vastaisi varmasti että pylly. Hän rakastaa minun hoikkaa ja kiinteää takalistoani. Toki on ihan sivistynyt ja horisisi aluksi kokonaisuudesta ja ihanista silmistä ja hymystä. Mutta yrittää aina kuvauskeikalla ottaa minusta kuvia takaa :)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:53"]Mä jättäisin tuollaisen miehen, varsinkin jos se mun kuulten kutsuu mun alapäätäni tuollaisella nimellä.
Älä kirjoita substantiivia isolla alkukirjaimella keskellä lausetta, se kuuluu kirjoittaa pienellä alkukirjaimella vaikka oisi kuinka tärkeä ruumiinosa tahansa. En käsitä mikä villitys tämän suomen kielen turmeleminen on vai onko sillä luurilla kirjoittaminen noin vaikeaa?
[/quote]
Voi kauhee sentään? Ootko ihan oikeasti olemassa?
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:51"]
Olisi edes sanonut, että ne reunat. Nyt vaan miehesi mielestä se reikä on paras, eli ei ole osa sinua
[/quote]
Kenen pillu on REIKÄ? Pillu on kokonaisuus, kaikki ne lihat ja lärpäkkeet.
Pilluhan se on naisessa parasta. Mitä tiukempi ja kosteampi, sen parempi. Ihan oikeassa miehesi on.
Jos nainen sanoo miehelle että parasta sussa on muna niin tuskin kukaan mies siitä mieltään pahoittaa...
No jos sulla on hyvä pillu? Niin mitäs sitä kiertelemään.
Mutta joo, ymmärrän kyllä silti harmistuksen :D Kysy uudestaan vähän eri tavalla ja katso saatko paremman vastauksen, vai onko mies vaan hölmö
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:58"]
Pilluhan se on naisessa parasta. Mitä tiukempi ja kosteampi, sen parempi. Ihan oikeassa miehesi on.
[/quote]
Pillu on ystävä.
Hyi vittu mikä juntti sulla miehenä :(
Meillä se kohta olisi varmasti rinnat.
Mutta en mä sen takia yöuniani menetä.
Ja uskon, että miehesi ei tarkoittanut esineellistää sinua ns. "panopuuksi", vaan hän oikeasti pitää alapäätäsi kauniina ja toimivana. Hän on kuitenkin rehellinen. (Suoraan kysymykseen suora vastaus)
Minä ainakin tykkään, kun mies on rehellinen.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:53"]Mä jättäisin tuollaisen miehen, varsinkin jos se mun kuulten kutsuu mun alapäätäni tuollaisella nimellä.
[/quote]Esimerkiksi nimetkö sitten eivät ole substantiiveja ja ne pitäisi kirjoittaa pienellä? :)
Miksi kysyt jos et kestä vastausta? Sinulla on varmaan vain niin hyvä pillu. Ymmärrän, että olisit odottanut jotakin sensuellimpaa vastausta kuten "selän kaari" tms. mutta ainakin miehesi oli rehellinen.
Huh huh. Ei tosiaan kivaa. Mut helppo kuvitella, että miesparka (nuori varmaan?) kuvitteli olevansa sekä hauska että rakastava... Ehkä se oppii.