Mulla on tuttu jonka meikkaus on siinä että
sipaisee hieman vaaleanpunaista huulipunaa. Thats it.
Kommentit (23)
Onpa kauheeta. Eiköhän se ole jokaisen oma asia meikkaako vai ei ja jos meikkaa niin miten paljon. Itse en meikkaa kuin juhla- tms. tilanteisiin. Pikemminkin ärsyttää naiset jotka eivät voi esiintyä ilman meikkiä. Onko teillä huono itsetunto vai häpeättekö itseänne???
meikinkanssa löytyy itsevarmuutta ja pystyn helpommin keskustella ihmistenkanssa ja ei tunnu vaivalloiselta. jos ja kun olen meikitön tunnen itseni alastomaksi ja itsevarmuus katoaa.
tiedän, että olen ihan kivan näköinen ilman meikkiä, mutta hyvän näköinen meikinkanssa. jos osaa korostaa parhaita piirteitään, kannattaa meikkaa, ne jotka ei osaa meikkaa kannattaa olla ilman, tekee vaan rumemman näköiseksi.
Ja moni olis paljon kauniimpi ilman meikkiä, ihan suoraan sanoen. Ja suurin osa ei osaa miekata kuiteskaan.