Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on tuttu jonka meikkaus on siinä että

Vierailija
29.04.2010 |

sipaisee hieman vaaleanpunaista huulipunaa. Thats it.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja moni olis paljon kauniimpi ilman meikkiä, ihan suoraan sanoen. Ja suurin osa ei osaa miekata kuiteskaan.

Vierailija
22/23 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kauheeta. Eiköhän se ole jokaisen oma asia meikkaako vai ei ja jos meikkaa niin miten paljon. Itse en meikkaa kuin juhla- tms. tilanteisiin. Pikemminkin ärsyttää naiset jotka eivät voi esiintyä ilman meikkiä. Onko teillä huono itsetunto vai häpeättekö itseänne???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikinkanssa löytyy itsevarmuutta ja pystyn helpommin keskustella ihmistenkanssa ja ei tunnu vaivalloiselta. jos ja kun olen meikitön tunnen itseni alastomaksi ja itsevarmuus katoaa.



tiedän, että olen ihan kivan näköinen ilman meikkiä, mutta hyvän näköinen meikinkanssa. jos osaa korostaa parhaita piirteitään, kannattaa meikkaa, ne jotka ei osaa meikkaa kannattaa olla ilman, tekee vaan rumemman näköiseksi.