Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö vappuna ylioppilaslakkiasi?

Vierailija
29.04.2010 |

Onko se vielä puhtaan valkoinen vai jo kellastunut?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu nykyaikana jotenkin omituiselta keekoilla ylioppilaslakki päässä vapunpäivänä. Kirjoitusten jälkeen olen käyttänyt kaksi kertaa, yhden kerran omaksi huvikseni ja yhden kerran työpaikan vappukekkereissä, jossa sitä oletettiin pidettävän.

Vierailija
2/21 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä missä on, niin vaikea sanoa väristä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku tuossa kirjoitti että 30v aikana, totesin että 30v vuotta on kun lakin sain, jospa kaivaisi esiin jostain kun sain sen 15v karkuretkeltä pari vuotta sitten, oli yksi muuttolaatikko seisonut tutun muuttomiehen autotallissa vuosia, koskaan ei muistettu hakea ennen kuin muuttomies itse muutti ja tyhjensi autotallin.

Vierailija
4/21 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuodesta -85.

Lakkiaisissa siis kerran päässä ollut ja loppuaikansa tuossa laatikossa viettänyt, liekö siellä kellastunut?

Vierailija
5/21 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jossain tallessa, mutta aika vahvasti pahoinpidelty jo ensimmäisenä korkeakouluvuonna.

Vappuna päähän joutaa kyllä teekkarilakki, jossa näkyy jo vähän elämän merkkejä - tosin aika miedosti, kun huomioi sen iän.

Vierailija
6/21 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika valkoinen on vielä vaikka onkin jo vanha. Koko aamupäivän oli päässä kun olin kierroksella. Nyt lakki on takaisin laatikossaan.

Vierailija
7/21 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hikinauhakin oli kovettunut oudoksi.

Vierailija
8/21 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kaapista tyhjän laatikon joten ongelma on hoidettu pois päiväjärjestyksestä varmaan joskus 15v sitten ;)

Vierailija
9/21 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapunpäivänä käytän lakkiani, se on minusta kiva perinne.

Lakki on vielä valkoinen, vasta 5 vuotta sitten saatu. En ole myöskään opiskelijavappuja viettänyt ja lakkiani niissä riennoissa liannut vaikka maisteriksi talvella valmistuinkin.

Vierailija
10/21 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lakkiaisten jälkeen pitänyt lukuunottamatta joitain kertoja kun olen katsonut peilistä miten se nyt sopisi. Valkoinen taitaa olla vielä. Lakkiaiset oli v.2000.

Vierailija
11/21 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

, joten tahroja siitä kyllä löytyy.

Vierailija
12/21 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vappu olen käyttänyt, nytkin meinaan haravoida se päässä mökillä.

Vierailija
13/21 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olo olisi kuin Lasse Pöystillä 50-luvun leffoissa, kun tämä keekoilee perhoshaavin kanssa ja ylioppilaslakki-päässä kallioilla.

Typerän näköinen lakki, jota yritin laittaa 4 v lapselleni kun mentiin vapputorille, ei kelvannut hällekään. Kotsa vuodelta -88 ja hävinnytkin jo kai jonnekin, ellen työntänyt viime muutossa roskiin.

Vierailija
14/21 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olo olisi kuin Lasse Pöystillä 50-luvun leffoissa, kun tämä keekoilee perhoshaavin kanssa ja ylioppilaslakki-päässä kallioilla.

Vierailija
15/21 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin se on toiselta kyljeltään sangen musta (muistona salmarista armaalla 90-luvulla opiskelusta) ja muualtakin hyvin keltatäplikäs. Mutta kyllä sen stuidukotsaksi tunnistaa!

Viime vuonna haravoin se päässä lehtiä kauniissa kukkapaidassa ja ohikulkeva mummu kommentoi että näytän aivan vappuheilalta! Olin otettu!

Vierailija
16/21 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatu -95, ja muutamana seuraavana vuotena käytetty, joten on pysynyt valkoisena. Tuntuisi vaan niin hassulta laittaa se päähän :)

Vierailija
17/21 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli lapset löytäneet runnottuna muuttolaatikkoon- ja sekin on vuodelta -86 joten en tod. käytä =DD

Vierailija
18/21 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin ostaneeksi liian pienen kun en tajunnut miltä sen kuuluu tuntua päässä. Ehkä kaksi kertaa olen käyttänyt sitä 30 vuoden aikana - silloin, kun minulla oli teekkari poikaystävänä.

Vierailija
19/21 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on meidän teekkarien oma juttu... Jopa täällä pikkukylässä on kiva tunnistaa vastaantulevat teekkarit vappukävelyllä :-)

Tavallista yo-lakkia en ole pitänyt enkä pitäisi.

Vierailija
20/21 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelin sen perään silloin mutta en tavoittanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi