Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotaanko 3 lapsen perheitä "pahasti"

Vierailija
19.05.2010 |

varsinkin jos lapsilla pieni ikäero.Olettteko huomanneet te joilla lapsia useampi.itse nimittäin kaupassa käydessäni kolmen lapseni kanssa huomasin pitkiä katseita:D Lapseni ovat kohta 4 v ja 2 v ja 2 kk ikäinen vauva.Lapset olivat ihan kiltisti eli siitä ei voinut nuo tuijotukset johtua ainakaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joku kysyy jotain että "onko noi kaikki sun?" tms. mutta en ole mitään mulkoilua huomannut.

Vierailija
2/14 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla lapset 4v. ja 2v. ja viimeisilläni raskaana, että ihmisit toljottaa. En osaa sanoa, onko se "pahasti" vai ei, mutta toljottaa kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku ajattelee, että montako noita vielä tulee 2 vuoden ikäerolla. Mun kavereista enemmistöllä on 3 alle kouluikäistä, joten mä olen siihen tottunut. Eikös nykysukupolvi tee 3 lasta, joten kai meidän vanhemmat sitä kauhistelee. Heillehän oli normi kaksi lasta ja kesämökki.

Vierailija
4/14 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheitä on 3-4 lasta. Ehkä sitten joku voi vilkaista kerran tai kahdesti jos ovat ihan pieniä esim. juuri vuoden välein tai kaksosia/kolmosia.

Vierailija
5/14 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyäänhän kaikilla on vähintään kolme lasta, mitä ihmettelemistä siinä olisi?

Vierailija
6/14 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kait ne oli sitten vaan sivistymättömiä moukkia joille ei ole opetettu että tuijottaminen on ruma tapa:DNimittäin itse viitsisi tuijottaa kuin joku pikkulapsi, aikuista ihmistä varsinkaan:D

ap

Vierailija
7/14 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lasta, suurin ikä ero 2v 1 kk, päinvastoin joskus saanut ihasteluja kuinka ihanan näköinen katras ja ihanaa kun olet hankkinut paljon lapsia...

Vierailija
8/14 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuuko tätä aina, hmmm huolestuttavaa, ehkä syynä on tosiaankin jokin muu kuin lastesi lukumäärä?

Vierailija
9/14 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuuko tätä aina, hmmm huolestuttavaa, ehkä syynä on tosiaankin jokin muu kuin lastesi lukumäärä?

Vierailija
10/14 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinpa hyvinkin katsoa muiden lapsia, itsellänikin niitä on kuusi, mutta en todellakaan paheksuvasti vaan ihan mielenkiinnosta.

Vierailija
11/14 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

useampi lapsisia perheitä! Ja itselleni kerään vähän niinkuin vinkkejä että miten muut saa katraan pysymään aisoissa.

Kerran kaupassa yhdellä naisella oli 5 lasta ja kaikki varmaan alle 7 vuotiaita. Mainitsinkin hänelle kuinka ihanaa että on siunaantunut noin paljon lapsia. Vielä enemmän ihastutti kuinka hienosti tuo parvi käyttäytyi. Kukaan ei mankunut mitään, kaikki pysyivät kärryjen lähettyvillä eivätkä nahistelleet. Ja äiti oli itse rauhallisuus, oikein hohti sellaista rauhaa ja onnellisuutta. Ihana!

Itselläni on 4v, 1v ja vauva 2kk.

Vierailija
12/14 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

useampi lapsisia perheitä! Ja itselleni kerään vähän niinkuin vinkkejä että miten muut saa katraan pysymään aisoissa.

Kerran kaupassa yhdellä naisella oli 5 lasta ja kaikki varmaan alle 7 vuotiaita. Mainitsinkin hänelle kuinka ihanaa että on siunaantunut noin paljon lapsia. Vielä enemmän ihastutti kuinka hienosti tuo parvi käyttäytyi. Kukaan ei mankunut mitään, kaikki pysyivät kärryjen lähettyvillä eivätkä nahistelleet. Ja äiti oli itse rauhallisuus, oikein hohti sellaista rauhaa ja onnellisuutta. Ihana!

Itselläni on 4v, 1v ja vauva 2kk.

Vierailija
13/14 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatkin saaneet ihanat ja rauhalliset lapset, joiden kanssa VOI lähteä liikenteeseen ilman, että äiti on hermoromahduksen partaalla. Ja luulempa, että juuri TÄTÄ asiaa ihmiset katselevet=ihastelevat: mahtavaa, kolme alle kouluikäistä lasta ja osaavat olla NOIN hienosti.

Mulla kolme muksua enkä koskaan lähde kauppaan kaikkien kanssa. Ehkä osaisivatkin olla, mutta itse en jaksa sitä showta. Kaksi mukaan maksimissaan tai sitten jää kauppareissu tekemäti.

t. äiti,joka myös katselee monilapsisia perheitä, ei säälien tai arvostellen, vaan nimenomaan kunnioittaen!! lapset 2,5kk, 4v ja 6v

Vierailija
14/14 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatkin saaneet ihanat ja rauhalliset lapset, joiden kanssa VOI lähteä liikenteeseen ilman, että äiti on hermoromahduksen partaalla. Ja luulempa, että juuri TÄTÄ asiaa ihmiset katselevet=ihastelevat: mahtavaa, kolme alle kouluikäistä lasta ja osaavat olla NOIN hienosti.

Mulla kolme muksua enkä koskaan lähde kauppaan kaikkien kanssa. Ehkä osaisivatkin olla, mutta itse en jaksa sitä showta. Kaksi mukaan maksimissaan tai sitten jää kauppareissu tekemäti.

t. äiti,joka myös katselee monilapsisia perheitä, ei säälien tai arvostellen, vaan nimenomaan kunnioittaen!! lapset 2,5kk, 4v ja 6v

mutta eikös se kiukuttelu alakin myöhemmällä iällä?Haluan sitä haluan tätä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi