Onneksi asun maaseudulla enkä pääkaupunkiseudulla.
Pieni kaupunki lähellä ja ei tarvitse vatkata bussiaikataulujen kanssa päästäkeen töihin.Täällä on myös raitis ilma ja tilaa. En vaihtaisi mistään hinnasta pois tätä.Aamuisin linnut laulaa, eikä liikenteen melu häiritse.Oih..on tämä oikeata elämää täällä.
Kommentit (42)
pari vuotta sitten Inkooseen, ei siis edes mitenkään ihan superpöndelle. Nyt se siellä sitten kahden lapsen kanssa tuskailee keskellä peltoa, ja väkisin "nauttii" luonnon läheisyydestä, kallion tyttö. Yrittää jotain kasvattaa ja tutustua ruotsinkielisiin maalaisiin. Kukaan ei koskaan käy moikkaamassa niitä, matka keskustasta sinne kestää ikuisuuden. Joskus viikonloppuna käydään ja jäädään yöksi. Eikä ne tietenkään myöskään itse käy koskaan missään välimatkojen takia... se on kyllä mulle ihan painajainen, Inkoo.
menee autolla pyörimiseen. Ensin lapsi päiväkotiin autolla, sitten 30 kilsaa töihin, sitten töistä hakemaan lapsi autolla. Kauppaan autolla, harrastuksiin autolla, muksu kaverille autolla. Kaveri onkin ihan kypsä ja palaa kohta kaupunkiin. Tietysti jollekin ihmiselle, joka viihtyy autossa, virikkeeksi riittää joku perunan kasvatus eikä ole järin sosiaalinen, niin lande on varmaan ihan jees. Mulle helvetin esikartano.