Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaisitko jos olisit jatkuvasti miehen tönimisestä mustelmilla ja olisi riitaisaa?

Vierailija
29.04.2010 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töniminen on typerä tossun alla olevan ihmisen ilmaus väkivallalle. Ei ne mustelmat silittämällä tule, kyllä se tarvitsee pahoinpitelyä.

Vierailija
2/9 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän menettää aivan kaikena.

Sosiaalisen statuksensa (minä lähden lapsen kanssa), elämänsä, ja ihan kaiken.

Olen sanonut, että jos lyöt, teen rikosilmoituksen ja lähden samantien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tapahtuu jos mies alkaa lyömään? eiköhän siinä olla jo alamäessä kun käydään noita keskusteluja. tuli vaan mieleen tätä yhtä paasaajaa lukiessa.

t. turvallisessa suhteessa elävä eikä koskaan hakkaus-keskusteluja sivunnut

Vierailija
4/9 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi jäädä suhteeseen jossa mätkitään ja tönitään??olisi kiva se tietää?

Vierailija
5/9 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosin jatkuvasti ole mustelmilla eikä meillä yleensä ole riitaisaa. Joskus vuosia sitten oon ottanut mieheltä turpaan jonkun riidan päätteeksi ja ollut silmät mustina.

Vierailija
6/9 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosin jatkuvasti ole mustelmilla eikä meillä yleensä ole riitaisaa. Joskus vuosia sitten oon ottanut mieheltä turpaan jonkun riidan päätteeksi ja ollut silmät mustina.

Vaikka se olisi vaan yksi kerta, se olisi ja pysyisi. Tehtyä ei millään anteeksipyynnöollä saa tekemättömäksi.

Vierailija
7/9 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tyhmä kysymys. Ekalla kerralla oisin antanu takasin samalla mitalla ja jos tilanne ois vielä jatkunu niin heittäisin miehen pihalle!

Tää palsta on kyllä täynnä tyhmiä naisia, toiset kituuttaa taloudellisesti kun miehet ei osallistu kuluihin hoitovapaalla, toiset ottaa turpaan ja yhet kattoo pettämistä sormien välistä ku ei haluu erota lapsien takia. MItä vittua naiset, oikeesti? Herätkää!

Vierailija
8/9 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä asiaan vaikuttaisi lapset tai raha-asiat. Lapsilla tarkoitan tässä "mies hakkaa mua, mutta on ihana isä"-löpinää. Mies, joka tönii/ hakkaa lastensa äitiä ei ole ihana isä eikä lapsilla ole hyvä elää sellaisessa kodissa.

Mitä mieltä olet itse, ap?

Vierailija
9/9 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että silmälasit säskyivät. Silmän ympärille tuli rokama ja sitten mustelma. Ollaan edelleen yhdessä nukun erihuoneessa ja muistutan aikaajoin tapahtumasta. Selvin päin ei ole väkivaltainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi