Leffassa vieressä istuvan nuoren miehen feromonit
sai mut lähes sekoamaan. Hengitys tiheni, tunsin, kun kropan lämpötila nousi, kiihotuin. Tiedän, että feromoneja on tutkittu ja niillä on vaikutusta parinmuodostuksessa, mutta en ole koskaan kokenut mitään tällaista tähän 35v ikään mennessä. Vai oonko oikeesti sekoamassa? Vähän ahdistavakin kokemus, oli aika vaikea olla siinä. Aistiko vieressä istuva mun tilan? En edes tiedä kunnolla, miltä vieressä istuva näytti, aika nuorelta vaikutti ja sai mut tollaseen tilaan. Ja mulla ei muutenkaan oo kovin suuret seksihalut, niin tosi outo tilanne. Oon ihan järkyttynyt tästä.
Kommentit (63)
no kyllä se ap vain näin menee että joskus kohdalle osuu se "oikeat kunnon" hormoonit ja ne saa polvet veteliksi... ja se saa seksihalut nousemaan. Itse saman kokeneena huomasin että seksiä voi ja haluaa harrastaa joka päivä :) itsekin olin suhtessa jossa en kaivannut enkä saanut seksiä usein. Mutta kun oikeat hormoonit tuli kohdalle niin johan lähti koneisto käyntiin.
Tiedän tunteen, ap. Mulla on työpaikalla mies, jonka läsnäolo samassa huoneessa saa aikaan kuvaamasi tuntemukset. Ja olen vielä häneen nähden tietyssä ylemmässä asemassa, joten tilanteet ovat välillä tukalia... Ja samalla niin huumaavia...
Pedarimummo liikkeellä. Jos mies kertoisi istuneensa kyrpä kovana kuolaten jotain tyttöä, täällä oltaisiin jo vaatimassa miestä kastroitavaksi. Naiselle vastaava sikailu on ok, miksi?
Sain tarpeeksi feromoneista kun viereen istahti pariskunta metrossa ja nainen haisi kun kaatopaikka. Pakko oli vaihtaa paikkaa. Eivät olleet suomalaisia.
Mulle kävi kerran noin tentissä. Ei meinannut tentin tekemisestä tulla mitään. Lähtiessäni vilkaisin, miltä se taakseni istunut poika näytti, joka tuon reaktion aiheutti. Hän oli hintelä, huonoryhtinen nörtti, jolla oli kamala akne ja todella rasvaiset hiukset!
Perimältään erilaiset ihmiset tuoksuvat erilaiselta ja vetävät toisiaan puoleensa. Siksi jotkut inhoavat tietynhajuisia ihmisiä ja toiset rakastavat. Tämä osittain selittää myös naisten kiinnostusta tummiin miehiin. Olen itse tumma ja mielestäni vaaleaihoiset tuoksuvat paremmalta.
Miehet joiden kanssa olen ollut pitempään yhdessä, olen halunnut heitä eniten silloin hikisenä ja likaisena;) tuoksuvat niiin hyvältä, tai siitä vasn himot herää! Mut jos suihkussa käy nii ei välttämättä enää halutakkaa ku pistää puol kiloo deodoranttia joka paikkaa!
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 09:24"]Mulle kävi kerran noin tentissä. Ei meinannut tentin tekemisestä tulla mitään. Lähtiessäni vilkaisin, miltä se taakseni istunut poika näytti, joka tuon reaktion aiheutti. Hän oli hintelä, huonoryhtinen nörtti, jolla oli kamala akne ja todella rasvaiset hiukset!
[/quote]
Hahhahhaa! :`D
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 08:22"]
Hei, sinä et ole hullu, vaikka olet tuntenut noin. Voin valitettavasti kertoa, että minun mieheni käyttää kalliita, ulkomailta tilattavia feromonivalmisteita, joilla siis saadaan nainen haluamaan seksiä silloinkin, kun hän ei sitä halua oikeasti. Hän ei suostu lopettamaan sen aineen käyttöä ja sen vaikutus on erittäin voimakas. Hän ei ole huolissaan aineenn terveysvaikutuksista ollenkaan. Se on raiskaushuumeen kaltainen ja vie "vapaan tahdon". En laita tänne tuotemerkkiä esille, ettei ilmiö laajene.
[/quote]Onpa edesvastuutonta. Tuolla tavalla ajaa mammoja pää pyörälle. :D
Olen kokenut samaa ja nyt vanhempana ja viisaampana sanoisin, että kannattaa kuunnella biologiaa.
Seurustelu miehen kanssa jonka "tuoksu" väärä epäonnistuu eli sitä kemiaa on oltava.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 12:29"]
Olen kokenut samaa ja nyt vanhempana ja viisaampana sanoisin, että kannattaa kuunnella biologiaa.
Seurustelu miehen kanssa jonka "tuoksu" väärä epäonnistuu eli sitä kemiaa on oltava.
[/quote]
Ehdottomasti. Tuoksu on yllättävän tärkeä juttu, vaikka ihminen luuleekin, että näköaisti on ylivoimaisesti tärkein aisti parinvalinnassa.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 23:30"]Eläimet. kannattaisiko kurotella kohti henkevämpää olotilaa ja päästä tuon seksi/väkivalta vaiston herraksi? Olette vain eläimellisyytenne sätkynukkeja. Ja jos joku ihmettelee, niin ei väkivaltaa ei mainittu, mutta se on myös eläimellinen vaisto seksin lisäksi, kuten myöskin pelko. Seksi/väkivalta/pelko, siinä piukkuruisten mieltenne kokopäiväpuhteet.
[/quote]
Hei takakireä kanssatallaaja. Olisiko sinun syytä löysätä pipoa ja etsiä oma eläimellinen puolesi ja panna kunnolla. Voisi rentouttaa.
Yksi työkaveri saa pelkällä läsnäolollaan housuni märiksi. Mutta huomasin kerran, kun hän istui viereeni, että alkoi hengittää oudon raskaasti ja nopeasti. Toivottavasti reagoi minun feromoneihini. Ilma oli varmaan sakeana niistä.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 08:09"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 08:08"][quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 00:17"]Mille ne feromonit tuoksuu?
[/quote]
Eivät mil_tään_. Hajuttomia ja huomaamattimia.
[/quote]
Huomaamattomia
[/quote]
Mahtava bisnesidea: feromonisuihke, kukaan ei huomaa, vaikka purkissa olisi pelkkää paineilmaa.
Uskon feromonin olemassaoloon.
Istuin talvella itseni parikymmentä vuotta nuoremman miehen vieressä...aistin sen kiihottavuuden tunteen.
TODELLA
Nuoret miehet haistavat märän pillun.
Ehkä te olisitte olleet se täydellinen pari. Harmi. Once in a lifetime.
Joo valitettavasti tiedän 2 miestä jotka ovat kertoneet, että voivat haistaa kun nainen on kiihottunut. Siis ihan jutteluetäisyydeltä eikä mitenkään naama tussussa. Tämä ajatus vaivaa minua, sillä aika usein yliopiston tylsillä luennoilla tulee haaveiltua panemista ja läheteltyä seksiviestejä poikaystävän kanssa enkä haluaisi että kukaan lähettyvillä oleva miettii mahdollista fetissiäni orgaanisiin yhdisteisiin tai muuhun luennon aiheeseen.
Hei, sinä et ole hullu, vaikka olet tuntenut noin. Voin valitettavasti kertoa, että minun mieheni käyttää kalliita, ulkomailta tilattavia feromonivalmisteita, joilla siis saadaan nainen haluamaan seksiä silloinkin, kun hän ei sitä halua oikeasti. Hän ei suostu lopettamaan sen aineen käyttöä ja sen vaikutus on erittäin voimakas. Hän ei ole huolissaan aineenn terveysvaikutuksista ollenkaan. Se on raiskaushuumeen kaltainen ja vie "vapaan tahdon". En laita tänne tuotemerkkiä esille, ettei ilmiö laajene.