Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omien rahojen perheet, kenen tulotaso määrään lasten elintason?

Vierailija
28.04.2010 |

Vai meneekö lasten kulut aina äidin maksettavaksi? Miten päätätte lasten hankinnoista, ostetaanko aina halvinta vai kalleinta vai jotain siltä väliltä jos kulut maksetaan tasan puoliksi perheessänne? Miten selvisitte taloudellisesti hoitovapaasta?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olisiko ollut jotain 6-8 tonnia?

Jos mun olisi ollut hankalaa saada säästöjä kasaan niin sitten olisin varmasti ehdottanut miehelle jotain muuta järjestelyä. Mutta siihen aikaan minulla oli selvästi isompi palkka kuin miehellä, joten ei tuntunut tarpeelliselta pyytää häneltä rahaa. Emme oikeastaan koskaan edes keskustelleet tilanteesta.

Onko nykyään tavallista että vain äiti säästää etukäteen voidakseen olla hoitovapaalla? Vai oletteko keränneet hoitovapaasäätöt etukäteen? Paljonko säästitte hoitovapaata varten?

Vierailija
42/43 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi elintaso vaan on!

Outoa ajatella, että jos on omat tilit ja tulot, niin elettäisiin niin erillään, että olisi eri elintasot!!

Meillä minä ostan kaikki vaatteet, tietenkin ;-)

Mies maksaa tarhamaksun ja tekee satunnaisia hankintoja (turvaistuin, synttärilahja viimeisimmät)...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 4000 euroa.

Ja koska säästin yksin miehen käyttäessä omia rahojaan kalliisiin harrastuksiin ja lomiin, en myöskään aio näitä rahoja käyttää hänen hyväkseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme