Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi helvetti kälyn laiskuutta

Vierailija
28.04.2010 |

taaskaan ei ollut ilmoittanut lapsiaan uimakouluun.

Asuvat joen rannassa ja ei vaivaudu hankkimaan lapsilleen edes uimataitoa, kun ei viitsi kuskata heitä uimakouluun.

Meillä lapset käy sekä talvella että kesällä uimakoulussa ja lisäksi vielä perheen kesken käydään uimassa, kälyn perhe ei edes uimahallissa käy.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin mulla tulee mieleen, että kälysi ei uskalla viedä lapsia veteen, koska lähipiiristä on jo joku kuollut sillä tavalla.

Mutta veljesi vaimoineen lienevät täysvaltaisia aikuisia, kun heillä on lasten huoltajuus. He varmasti osaavat päättää perheensä asioista.

Vierailija
22/29 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anna samalla linkki tähän ketjuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se isäkään koko ajan töissä ole? Eikö hän voisi vapaa-ajallaan opettaa lapsia itse? Tai jos sinä tai lasten isovanhemmat opettaisitte heitä? Aika laiskaltahan tuo äiti näin äkkiseltään kuulostaa, mutta ehkä hänkään ei arjen pyörittämisen keskellä jaksa kaikkea, kotiäityis kun ei mielestäni tarkoita lomailua (sain käsityksen, että hän on kotiäiti)... Minä tuossa tilanteessa opettaisin veljeni lapset uimaan itse sen sijaan, että "pääsisin" syyttelemään ketään pahimman sattuessa.. Kun ilmeisesti kälysi heitä ei tule koskaan opettamaan..

Vierailija
24/29 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen ihmetyksen ettei veljesi perhe huolehdi lasten uimataidosta. Sensijaan en ymmärrä sitä mikä sun lapsia vaivaa jos täytyy monta uimakoulua käydä? Meillä lapset on opetettu uimaan ihan itse, ei ole tarvittu kouluja. Sit on eskari-ikäisenä käyneet tekniikkauimakoulun ja siinä se sit olikin.

Vierailija
25/29 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka vuosi olen ilmoittanut että nyt olisi ilmoittautuminen ja laittanut suoraa linkkiä netti-ilmoittautumiseen, nyt keväällä vihjailin kälyn äidillekin asiasta, että jos hän eläkkeellä olevana mummona ottaisi kuskaamisen hommakseen.

Nuo lapset on jo kouluikäisiä eli ei se käly enää niin kiinni lasten hoidossa ole. Miehensä on reissutöissä ja yrittäjänä myös viikonloppuja työn touhussa. Olen hänellekin asiasta puhunut, mutta sanoo tuon olevan vaimonsa hommia.

Ja miksi omat lapseni käyvät niin usein uimakoulussa? Ihan sen takia että oppivat kunnon uimataidon eikä mitään pientä räpiköintiä, asumme saman joen läheisyydessä. Toisekseen uimakoulut on heille harrastus, ehkä jopa joskus seuraan liittyvät (ovat vielä liian pieniä, alle kouluikäisiä)

T:ap

Vierailija
26/29 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuussa haetaan ranta uimakouluun. Mennään toiselle puolelle kaupunkia ja autoa ei ole. Bussilla kuljetaan. Veden äärellä asuminen on vaarallista ja mitä vilkkaampi poika, niin sitä vaarallisempaa on. Karkasivat laiturille viime kesänä ja syyksi sanoivat, että menivät katsomaan kaloja. Henki olisi mennyt, jos joku olisi tippunut laiturilta. Uimataito voi pelastaa hengen.

[/quote]

Vierailija
27/29 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska vanhempi ei jaksa viedä lastansa harrastukseen.

Meillä tuo uimahalli reissu vie ainakin 3 tuntia aikaa ja siinä on laiskuus kaukana.

Noi kotona opetetut on justinnsa niitä, jotka osaa uida, mutta uimataito on onnetonta.

Niin ja uidaan 2-3 kertaa päivässä muutenkin kesäisin. Viime kesänä muutettiin järven rannalle.

Jotenkin säälittää noi, jotka eivät jaksa viedä lastansa harrastuksien pariin.

Mä ihan luulin, että uimakoulussa lapsilla hauskaa. Nimittäin ovat ihan onnensa kukkoilla, kuin ohjaaja laulaa rööbelin palikoita ja hyristelee.

Siniset huulet tulee nössöille, jotka eivät uskalla liikkua ja tehdä mitään. Sellaiset voi jäädä mamman helmoihin tutisemaan.

Mun kaveri on justiinsa sellainen, joka puolustelee, että miksei mitään harrastuksia tarvita.

Naurattaa aivan sikana, kun näkee että häpee vain omaa laiskuuttaan.

Vierailija
28/29 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pärjää mun lasten kans uimahallissa. Juuri ja juuri kahdestaan miehen kans. Muutamia kertoja ollaan käyty, mutta ei se lasten uimataitoa ole paljon edistänyt. Eskari-ikäisenä vanhin yritti käydä uimakoulussa, mutta oli vähän liian jännää. En pystyisi käyttämään lapsia yksitellen jossain omissa harrastuksissa, jos ei ole järkevää paikkaa missä viettää aikaa muiden kans ootellessa.

Parhaiten lasten uimataitoa on edistänyt se, että ollaan oltu kesäisin paljon rannalla.

Vierailija
29/29 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska vanhempi ei jaksa viedä lastansa harrastukseen. Meillä tuo uimahalli reissu vie ainakin 3 tuntia aikaa ja siinä on laiskuus kaukana. Noi kotona opetetut on justinnsa niitä, jotka osaa uida, mutta uimataito on onnetonta. Niin ja uidaan 2-3 kertaa päivässä muutenkin kesäisin. Viime kesänä muutettiin järven rannalle. Jotenkin säälittää noi, jotka eivät jaksa viedä lastansa harrastuksien pariin. Mä ihan luulin, että uimakoulussa lapsilla hauskaa. Nimittäin ovat ihan onnensa kukkoilla, kuin ohjaaja laulaa rööbelin palikoita ja hyristelee. Siniset huulet tulee nössöille, jotka eivät uskalla liikkua ja tehdä mitään. Sellaiset voi jäädä mamman helmoihin tutisemaan. Mun kaveri on justiinsa sellainen, joka puolustelee, että miksei mitään harrastuksia tarvita. Naurattaa aivan sikana, kun näkee että häpee vain omaa laiskuuttaan.

Mun lapset ei ole käyneet uimakouluja ja silti ovat hyviä uimareita. Meidän lähin uimahalli on puolentoista kilsan päässä ja itse olen lapseni sinne roudannut ja opettanut uimaan, laiska vanhempi vie vain paikalle antaa ohjat toiselle kun ei itse jaksa.

Mun lapsista 2 on jo teinejä ja hyviä uimareita molemmat, ovat harrastaneet uintia molemmat. Meillä noi teini ui kesäisin joka päivä melkein.

Mitä itse olen kuunnellut kavereiden kokemuksia siitä kun heidän lapsensa ovat olleet uimakouluissa, niin harva lapsi pitää sitä hauskana.

Itse en ole mitään uimakoulua käynyt, mut opetti mun isä ja mummi uimaan. Yhtenä kesänä opin mummin avustuksella ja sen jälkeen isän kanssa ruvettiin käymään viikottain uimahallissa. Olen hyvä uimari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan