Arvatkaa mitä lapsi sai synttärilahjaksi!?
Seppälään lahjakortin! Miksi juuri Seppälään? En ole ikinä löytänyt sieltä mitään lapselle, ne vaatteet on aivan kamalia.
Ei voinut lahjanantaja sitten kysästä mun mielipidettä. Ihan turhaan osti, tekis melkein mieli antaa se takaisin. Voiko niin tehdä? Jos ite vaikka ostaa sieltä rytkynsä.
Kommentit (36)
vai eikö nekään kelpaa?
tuossa toisessa ketjussa valitetaan kun lapselle
annetaan muovista krääsää!! mikä teitä mammoja oikein riivaa? taidan lopettaa kummeille lahjojen ostamisen kun ei mikään kelpaa.
Uusista "kummin velvotteista" olen jo kieltäytynyt koska vaatimukset ja toiveet on nykyään niin kovia. Raha taitaa olla ainoa mikä kelpaa.
huonolaatuisia lastenvaatteita. Kaikissa on lähestulkoon elastaania ja kamalia printtejä glittereineen.
Joka ainoa kerta, ku olen kuvitellut löytäväni sielä jotain kivaa lapselle, olen tarkemmalla katselulla huomannut että vaatteita roikkuu langanpäitä, niissä on pienen pieniä reikiä jo kaupassa!! Kahdella eri kerralla ostin puuvillapaidan lapselle, ja jo ensimmäisissä pesuissa ne aukesi kylkisaumasta!! :O
En suosittele oikeasti Seppälää kellekään, en ymmärrä miksi siellä lastenvaatteet on niin ala-arvoisia.
Olisi jäänyt teiltä tämä lahjakortin käyttö pois ja kuvitelma siitä, että olette saaneet rahaa.
Nyt sentään saatte valita jotensakin kuitenkin itse, vain kauppa on valittu valmiiksi.
jotka eivät koskaan kulu tai käy pieniksi? Missä sellaisia myydään? Minäkin haluan!
että ap on todella nipo ja tartuttanut tämän lapseensa ja mikä ei äidille käy niin ei kelpaa lapsellekaan.. voi voi..
Mä voisin käyttää sen. Jos annan osoiteen niin lähetä mulle. :)
on vaan peruskäytöstavat hukassa. Lahjansaaja kiittää lahjasta - ajatus on tärkein. Lahjanantaja on kuitenkin käyttänyt siihen omaa rahaansa, ja luullut ilahduttavansa teitä. Todella moukkamaista parjata saamiaan lahjoja - kyseessä on vielä lahjakortti, jolla voit ko. kaupasta valita itse mitä haluat. Mulle ainakin tulee tästä fiilis, etten edes enää halua antaa lahjoja, mielummin kieltäydyn kutsuista tuttujen lasten synttäreille, kuin näen sen vaivan, että hankin lahjan, käytän siihen siis aikaani ja rahaani, jos lahjansaaja ei ole sen vertaa sivistynyt, että tietää, miten käyttäydytään kun jotain saadaan. Tää kertoo nimenomaan ap:n sivistyksen tasosta, eikä lahjan antajan tasosta. Myötähäpeä puolestasti, ap, omalleni olen opettanut ja ihan pienenä, että kaiksita lahjoista ollaan iloisia, kaikista kiitetään ja kaikki saadut lahjat on yhtä arvokkaita. Ei niin, että aletaan haukkumaan, vertailemaan yms yms toisten antamia lahjoja.
Seppälään lahjakortin! Miksi juuri Seppälään? En ole ikinä löytänyt sieltä mitään lapselle, ne vaatteet on aivan kamalia. Ei voinut lahjanantaja sitten kysästä mun mielipidettä. Ihan turhaan osti, tekis melkein mieli antaa se takaisin. Voiko niin tehdä? Jos ite vaikka ostaa sieltä rytkynsä.
koska se ei kelpaa nirppanokallesi, voisit olla täysin varma, etten enää koskaan enkä ikinä sen paremmin ostaisi lahjoja kakarallesi, tai pitäisi sinuunkaan sen paremmin yhteyttä.
Inhoan pinnallisia, nipoja merkkipellejä yli kaiken.
huonolaatuisia lastenvaatteita. Kaikissa on lähestulkoon elastaania ja kamalia printtejä glittereineen.
Joka ainoa kerta, ku olen kuvitellut löytäväni sielä jotain kivaa lapselle, olen tarkemmalla katselulla huomannut että vaatteita roikkuu langanpäitä, niissä on pienen pieniä reikiä jo kaupassa!! Kahdella eri kerralla ostin puuvillapaidan lapselle, ja jo ensimmäisissä pesuissa ne aukesi kylkisaumasta!! :O
En suosittele oikeasti Seppälää kellekään, en ymmärrä miksi siellä lastenvaatteet on niin ala-arvoisia.
No eipä ne jossain H&M:lla ole tämän parempia. Halvalla ei saa hyvää.
vaan lasta. Toisella asenteella tuosta voisi tulla kivakin reissu; lapsi voisi valita kerrankin jotain mitä äiti ei hänelle ostaisi :) Ja jos kaiken pitää olla aina niin rationaalista, niin voihan sieltä Seppälästä ostaa sukkia ja alkkareita (tosi tylsää vaan lapselle). Äläkä ainakaan palauta lahjaa, olisi tosi mauton teko.
Kai se on ostettava sukkia sitten, vaikkei ole edes tarvetta. t. ap
ja olin tosi tyytyväinen!
Ostin tytölle (nyt siis 5 v) ulkoiluhousut päiväkotiin, meillä on edellisetkin olleet ne Mos-merkkiset ja sopii hyvin hoikalle korkeavyötäröiselle tytölle. Joten olin muutenkin aikonut ostaa ne. Eihän ne mitään kosteussuojattuja ole, mutta ei tarvitsekaan kuivalla kelillä. Kestivät viime kesän ja syksyn rymyämistä ja myin vielä poiskin ne.
Plus tyttö halusi hello kitty-sukkiksia (tiesin kokemuksesta että niistä piti ottaa 1 numeroa isompi, mutta muuten edellisetkin kyllä kestivät), ja kerjäsi mukaan pullon kynsilakkaa.
Loput mitä jäi käytetään akateemisessa johonkin askarteluroippeeseen.
Erikseen kiitin että oli niin kiva lahja, kun tuli sekä käytännöllistä että tytölle pientä kivaa!
Varmaan kun ap:lle ei kelpaa halpa niin ei siksikään käy seppälän lahjakortti.. Pitäsi olla muutama satku että saisi jotain ostettua. Niinkö?
Kait annatte lahjanantajalle jotain kun menette hänen synttäreille/nimppareille tai vaikka joululahjaksi? Meidän Seppälästä saa kosmetiikkaa, laukkuja, vöitä, huiveja, käsineitä jne.
EIkö Seppälässä ole kaikkia meikkijuttuja ja hiusjuttuja yms, joista luulisi tyttöjen tykkäävän.
En mäkään Seppälästä löytäisi mitään vaatteita, mutta aina sukkia tai jonkun t-paidan tms voi ostaa.