Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäidit, mitä harrastatte?

Vierailija
28.04.2010 |

Minä en harrasta mitään, ei ole aikaa. Kaikki aika menee lasten ja kodin hoitoon.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn jumpassa ja liikun muutenkin. Jonkin verran yhdistystoimintaa lisäksi. Mies hoitaa lapsia tai joskus harvoin isovanhemmat.

Vierailija
2/16 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi seuraan taloutta ja teen sijoituksia, jos on rahaa. Elämme minimaalisesti ja ehdin käydä töissä n. 10v ennen lasten syntymää.

Haluaisin vielä opiskella, jos aikaa riittäisi esim. avoimessa yliopistossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhekerhon ja muskarin vetämistä (yhdessä lapsen kanssa siis) sekä kuntosalilla käyntiä, taidenäyttelyissä ja teatterissa käyntiä ystävien kanssa ja olen mukana yhdistystoiminnassa. Silloin tällöin osallistun lukupiiriin. Haaveena on, että voisin alkaa harrastamaan uudelleen agilityä koiran kanssa, mut siihen ois jo hankala järjestää aikaa ja koiralla alkaa olla jo sen verran vaivoja et joku rauhallisempi laji ois varmaan sille parempi..

Vierailija
4/16 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovi ihmeessä miehesi tai jonkun muun järjestelyn avulla että pääset edes kerran viikossa johonkin omaan juttuun, vaikka käymään kävelyllä.

Vierailija
5/16 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran viikossa jumppa (1,5h). Jumpan ajan mies hoitaa lapset (3 lasta) ja tanssin ajan mummo (ajaa meille 160km matkan sen vuoksi, mies töissä).

Vierailija
6/16 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten käyn kävelyillä tai hölkkäämässä. aloitin sen porin juoksukoulun.

Vierailija
7/16 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienimmän lapsen kanssa, hän vaunuissa. Ehkä se on sit harrastus :). Ap

sovi ihmeessä miehesi tai jonkun muun järjestelyn avulla että pääset edes kerran viikossa johonkin omaan juttuun, vaikka käymään kävelyllä.

Vierailija
8/16 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa tein päivittäin vaunulenkkejä. Lapsi nukkui päikkärit vaunuissa.

Vierailija
9/16 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotiäitinä, ei juuri harrastuksia. Vähän jotain käsitöitä koitan tehdä, minulle kotiäitiys ei ole juuri muuta kuin pois töistä. Pitääkö se aika täyttää jollain? Täytän päivät elämisellä ja olemisella. Tehdään asioita joista tykätään, mennään ja kokeillaan.

Outoa suorittamista!

En käy jumpassa, vielä. Katsotaan kun palautuminen synnytyksestä on vaiheessa että jaksan sitoutua viikottaiseen liikkumiseen tiettyyn aikaan, nyt käydään puistossa lapsien kanssa ja vaunukävellään. ;)

Vierailija
10/16 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kandi työ pitäisi väsätä tässä myös...

Vierailija
11/16 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 3kk ikäinen vauva ja kyllä sen kanssa aikaa menee ja tuntuu ettei aika riitä, mutta käyn vaunulenkillä ja vaikka vauva olisi hereillä pistän sitteriin ja alan zumbata olohuoneessa :)

Hyvin sitä ehtii jumppailla vaikka sitten kotona

Vierailija
12/16 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa ollaan sovittu, että molemmat saa kaksi harrastusiltaa viikkoon.

Vierailija
13/16 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käyn kerta viikkoon jonkun ystävän kanssa kahvilla ilman lapsia.

Vierailija
14/16 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei sitten lastenvaatteiden hillitöntä pohdintaa ja metsästystä lasketa harrastukseksi. Itse lasken sen harrastuksekseni, heh.

Olen ajatellut harrastaa käsitöitä - se loppui noin viiden kudontarivin jälkeen, kerät pyörii tuolla kaapin pohjalla. Olen ajatellut myös aloittaa juoksun, se loppui kahden viikon jälkeen. En tiedä olenko laiska vai enkö vain ole löytänyt oikeaa harrastusta.

Vierailija
15/16 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä ruuanlaitto ja leipominen on tosi mukavaa. eli oikestaan luen ne harrastuksiini. Myös puutarhanhoito on harrastus. Kävin kuvataidepiirissä entisellä paikkakunnalla mutta maalaan kotona sillon kun on aikaa. En oikeastaan kaipaa muita harrastuksia. Luonnossa voi liikkua

Vierailija
16/16 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä ammuntaa.