Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alavatsakipuilua seksin jälkeen???

Vierailija
28.04.2010 |

monesti mulla alavatsassa menkkamaista jomottelua seksin jälkeen, ja varsinkin jos olen saanut yhden ison O:n . ????? Mistä moinen voisi johtua?? kipu ei kuitenkaan kestä kuin korkeintaan puol tuntia.

kipu on samankaltaista kun alkuraskauden kiinnitymiskivut.

meillä ei mitään ehkäisyä tällä hetekellä ja yksi lapsi ,joka eskari ikäinen. sektiolla syntynyt.

ONKO KELLÄÄN KOKEMUSTA TÄLLAISESTA ???

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus oli ja valitin siitä gynskalle. Hän passitti johonkin klamydia (?)-testiin. Tauti voi aiheuttaa sellaista.

Ei mitään ollut ja kipu lähti sitten pois jossain vaiheessa.

Vierailija
2/5 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo taudit on kyllä meillä täysin poissuljettu mahdollisuus.

Olemme naimisissa oleva pariskunta ja ei olla puolin eikä toisin petetty toisiamme

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen myös joutunut ramppaamaan klamydia- sun muissa sukupuolitautitesteissä. Lisäksi mulla on todella kovat kuukautiskivut, ja viimeksi synnyttäessä ollessani eräs hoitaja kertoi, että tämä seksin jälkeinen kipuilu sekä kovat kuukautiskivut voivat viitata endometrioosiin. Puhuin tästä synnytyksen jälkeen gynelle, joka kohautti olkiaan eikä sanonut mitään asiaan. No, toistaiseksi oireita ei ole, koska mulla on a) hormonikierukka, jonka vuoksi kuukautisia ei tule, sekä b) mies, jota seksi ei kiinnosta eikä sitä nykyään enää harrasteta. Joten asiaan palataan sitten tulevaisuudessa, jos ja kun meillä joskus seksiä vielä harrastetaan, ja jos ja kun mulla joskus ehkä tulee kuukautiset, ja jos ja kun kipuilut taas alkavat.

Vierailija
4/5 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö todella ole montaa naista jotka noista kivuista kärsii?????

en ole käynyt tutkituttamassa kun asia unehtuu aina kun kipu menee ohi, ja seksistä jää kuitenkin niin hyvä mieli etten ole pitänyt asiaa kovin suurena, mutta tämän aamuisen jälkeen otin heti läppärin auki ja päätin kysyä muiltakin, en ole tuttaviltani kuullut tuommoisesta vaivasta

Vierailija
5/5 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos miehes menee liian syvälle. sit sattuu noin puolisen tuntia alavatsaan. kävin yksityisellä gynellä ja se sano, että sillon mies on osunu kohdunkaulaan voimakkaasti kikkelillään ja se aiheuttaa tätä kipua. ei ole mitenkään vaarallista kuulemma :)