Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihania nämä puolitoistavuotiaat.

Vierailija
28.04.2010 |

Imuroin ja avasin ikkunan, että vähän tuulettuis samalla. Pikku mussukka sillä välin visko vähän kamaa keittiön ikkunasta, pari kännykkää meni, maustepurkit yms. Noh onneksi asutaan maalla ja ei sada vettä :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua...

Vierailija
2/7 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi kaukosäätimet, kännykät, tutit, lelut, sun muut. Sanoinkin pojalle että heittäis kissat välillä pihalle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä onneksi naurattavat. Kunhan ei vaan vessanpönttöön keksisi työntää mitään *koputtaa puuta*

AP

Vierailija
4/7 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä onneksi naurattavat. Kunhan ei vaan vessanpönttöön keksisi työntää mitään *koputtaa puuta* AP

Odotas vaan, keksii kyllä vielä senkin! Ja kaikkea muuta hauskaa. Takkaankin on kiva heitellä tavaroita...

Vierailija
5/7 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein aamulla pahviroskia kierrätyslaatikkoon ja sattumalta katsahdin erään murolaatikon sisään, siellä oli mun kännykkä. Pieni herra oli päättänyt kierrättää senkin.

Vierailija
6/7 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään kyllä osaan jo ensimmäisenä katsoa sohvan takaa ja leikkiroska-auton roskasäiliöstä ;)

Vierailija
7/7 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosiaan eilen illalla mä viimeksi koitin saada vara-avaimia ja pikkuautoa + lapsen tuttia kaiuttimen sisältä.. mun käsi ei vaan mahdu sinne, ja lapsi itse ei oikein tajua että ne pitäisi ottaa sieltä pois!

...hyviä vinkkejä miten ne sieltä saa, kaiutinta hajottamatta...?