Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaiset ja lahjat...

Vierailija
18.05.2010 |

Ikuisuusaihe.

Yritin tänä vuonna hillitä kotiimme kannetun krääsän määrää sopimalla, mitä hyödyllistä lapset tarvitsevat. Sovin että lapsi menee sukulaistätösen kanssa itse ostamaan tarkkaan harkiten nyt ne lahjat. Kaksi kappaletta, hintahaarukassa.

Lopputulos: Olemme saaneet jo kolmisen viikkoa tipoittain kaikkea epämääräistä, jota "ei voi laskea kiintiöön", lapsi osti selkeästi sovittujen sandaalien sijaan kasan leluja sieltä kaupasta ja kun selkäni käänsin vartiksi, tätönen oli sopinut _lapsen kanssa_, että sieltä kaupasta tulee vielä kaksi täysin turhaa kallista krääsälelua myöhemmin...

Että se siitä järkevyydestä sitten...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulais"tätönen" haluaa hemmotella lastani.

Mutta aina ei voi voittaa ja kiittämättömyys on maailman palkka.

Vierailija
2/5 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näkee miten aikuisten sopimukset eivät päde. Ja että häneltä ostetaan huomiota tavaralla.

Ja lapselle itselleen olisi paljon enemmän ja pitkäkestoisemmin iloa niistä valmiiksi katsotuista sandaaleista kuin kasasta muoviromua, joista ekat osat hukkuivat jo matkalla.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vaatteet on ihan kivoja, mutta lelut järjestään ihan ihme kamaa ja krääsää, ja vielä jotain mistä tiedän että maksaneet kuitenkin ehkä aika paljon.

Mietinkin mikä ois kohtuullinen aika, jonka niitten pitäisi olla "kaapissa" / "näkyvillä" leikittävissä, ennenkuin kehtaa laittaa kirppikselle tai kierrätykseen...

Vierailija
4/5 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki haluavat ostaa vaatteita, meillä kaapit pursuaa niitä jo ennestään. Olen sanonut suoraan että ostakaa jotain muuta, mutta ei mene perille. Olen toki kiitollinen että lapsia halutaan muistaa ja tokihan vaatteita kuluukin aika tavalla, mutta säälittää kun osa vaatteista jää käyttämättä.Voitaisiin edes kysyä että millaisen vaatteen tarve olisi, eikä vain tuotaisi sitä kolmattakymmenettä t-paitaa, tai äitini joka ostaa hattuja...

Vierailija
5/5 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytämättä ostettuja tavaroita käytössä vaan vien saman tien kirpparille tai annan tarvitsijalle. Paitsi niitä krääsäleluja, jotka vien roskiin, kun hajoavat jo pakettia avatessa!

Olen sanonut, ettemme tarvitse vaatetta tms., emmekä halua hukuttaa lasta muka-virikkeellisiin muovileluihin, joten, jos mummot ym. eivät suoraan sanottuja asioita tajua, niin ei haittaa jos loukkaantuvat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi