Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosin miestä mutta hän kieltäytyi koska ei halua naimisiin

Vierailija
28.04.2010 |

mutta haluaa kuitenkin olla kanssani. miten suhtautuisit. miehen vanhemmat ovat naimisissa olleet vuosikymmenien ajan ja mies on ylpeä siitä,mutta miksei halua kanssani mennä naimisiin. Meillä jo lapsiakin.

Kommentit (147)

Vierailija
101/147 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten on vielä se ihonalainen.

Vierailija
102/147 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten on vielä se ihonalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/147 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli juuri radiosta juttu, jossa joku psykologi selvitti kuinka miehet muutaman minuutin kuluessa ensi tapaamisesta päättävät, että tästä naisesta tulee vaimo. Miesten on kuulemma hyvin vaikea päätös tehdä, mutta sitten kun kolahtaa, niin kolahtaa kunnolla.

Mistä sitten johtuu, että jokainen poikaystäväni on kosinut? Rukkaset sai kuusi, tämän viimeisen otin.

Luulen, että mies huomaa hyvin nopeasti, että tässä on tavoittelemisen arvoinen nainen. Yleensä nainen, josta muutkin uroot ovat kiinnostuneet. Nainen pitää kaapata äkkiä talteen, ettei joku muu vie.

Sitten on naisia, joita käytetään huvitteluun, kun muutakaan ei oikein juuri silloin ole tarjolla.

Vierailija
104/147 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että avioliitossa olevat eivät yleensä ole niiden joukossa, joiden mielestä avioliitto ei merkitse mitään. Selittelijät ovat aina avoliitossa, ilmeisesti niitä, joiden avomies ei avioon ole suostunut.

Vierailija
105/147 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo noinhan tuo asia taitaa yleensä olla.

Vierailija
106/147 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten moni tämän ketjun kirjoittajista on alentunut vaatimaan, uhkailemaan ja jopa kiristämään avioliittoon miestä jota avioliitto ei tippaakaan kiinnosta. Ei vaikuta kovin kummoselta pohjalta niinkin isolle asialle. Itse en voisi sanoa alttarilla tai maistraasissa "tahdon" tietäessäni toisen ihmisen vastaavan valheella.

Mullakin on pari kaveria, jotka ovat pakoittaneet miehensä avioliittoon, koska halutaan sitoutua, sama sukunimi, jne.jne. Nämä miehet eivät kunnioita sitä instituutiota yhtään. Mun käy sääliksi näitä naisia...

Vierailija
107/147 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ne miehet olleet ymmärrystä vailla ts. holhouksen alaisia, jos ovat muka menneet naimisiin pakotettuina vastoin tahtoaan? Tai onko joku uhannut haulikolla jos ei kuulu sanaa "tahdon"? Muilla keinoinhan ketään ei voi "pakottaa" naimisiin.

Vierailija
108/147 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi mun tuttava menee naimisiin toista kertaa miehen kanssa, jolla tulee olemaan kolmannet häät. Voi vaan kysyä, että miksi. Mun mies on ollut kaikissa ton miehen häissä aiemmin. Voi olla, että meille tulee just tohon kohtaan joku muu meno.

Vierailija
109/147 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten moni tämän ketjun kirjoittajista on alentunut vaatimaan, uhkailemaan ja jopa kiristämään avioliittoon miestä jota avioliitto ei tippaakaan kiinnosta. Ei vaikuta kovin kummoselta pohjalta niinkin isolle asialle. Itse en voisi sanoa alttarilla tai maistraasissa "tahdon" tietäessäni toisen ihmisen vastaavan valheella.

joka ei avioliittoon kanssani tahdo. Se jos mikä vasta surullista olisikin!

Vierailija
110/147 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse esim. onnettomuudesta, ilmoitetaan omaisille (esim. vanhemmat), ei avopuolisolle.

minut juuri vietiin ambulanssilla tajuttomana sairaalaan 3 viikkoa sitten kun putosin ja löin pääni ja kyllä ne olivat avomiehelleni soittaneet, eivät äidilleni.

Vierailija
111/147 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä, miksi olet kelvannut hänen lastensa äidiksi mutta et kelpaa vaimoksi.

MInä olsii hyvin hyvin loukkaantunut tuossa tilanteessa, tuntisin itseni petetyksi. Olen pahoillani, että sinä olet joutunut tähän tilanteeseen.

Oletko harkinnut yhteisestä kodista poismuuttoa? En ymmärrä, miksi teidän tulisi jatkaa, jos miehesi ei halua sitoutua SINUUN.

Vierailija
112/147 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on pari kaveria, jotka ovat pakoittaneet miehensä avioliittoon, koska halutaan sitoutua, sama sukunimi, jne.jne. Nämä miehet eivät kunnioita sitä instituutiota yhtään. Mun käy sääliksi näitä naisia...

Kyllähän tämä nykyinen avioliittoinstituutio on naisen ja lasten suojaksi luotu, ikävä myöntää. Ja olen pahoillani, että joudun tämän sanomaan: en ymmärrä naisia, jotka vapaaehtoisesti luopuvat OIKEUDESTAAN avioliittoon, kun tarkoitus on hankkia jälkikasvua.

Vierailija
113/147 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAkkauden tai lasten kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Avioliitto ei ole välttämättä kannattava, varsinkaan ihmiselle, jolla on omia tuloja ja omaa omaisuutta. Miten se voi olla niin vaikea monien naisten käsittää, että niitä ei välttämättä haluta elättää. Ei se elämä vaimona välttämättä lisää oikeuksia yhtään.

Vierailija
114/147 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä pliis, muuten mä hajoon täällä. Mitä toi tarkoittaa??

Vierailija
115/147 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole pelkkä paperinpala. Avioliitto on suurimmalle osalle ihmisistä se suurin sitoutumisen muoto. On suuri rakkauden merkki, kun vielä lapseton pariskunta menee naimisiin. Tällöin sitoutumisen ehtona on parin keskinäinen rakkaus, eikä sitoutumisen syy ole lapset, asuntolaina eikä muutkaan "ulkoiset" syyt. He ovat valmiita sitoutumaan toisiinsa loppuelämäkseen, vaikka eivät edes tiedä tulevatko saamaan lapsia vai joutuvatko kenties kärsimään lapsettomuudesta.

Monet avoliittolaiset, jotka eivät mene naimisiin, selittävät että ovat sitoutuneet lasten takia. Tulee sellainen kuva, että ovat yhdessä vain lasten takia. Entä jos heillä EI olisi lapsia, olisivatko silloin sitoutuneita? Ja miksi naimisiinmeno tuntuu niin kauhealta asialta ettei sitä voisi tehdä, jos on ollut valmis tekemään lapsetkin.

Vierailija
116/147 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua asioita tehdä oikeassa järjestyksessä, olkaa sit tekemättä. Olisitte menneet naimisiin sillon kun piti, mitä sitä enää jälkikäteen miettimään.

Vierailija
117/147 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleistä tuntuu olevan että jotkut muuttavat yhteen ja tekevät lapsia lähes kenen kanssa tahansa, koska onpahan sitten rinnalla ainakin joku paremman puutteessa ja kun se vauvakuume tai biologinen kello tikittää. Sitten vasta lasten tultua alkavat miettimään että onkos puoliso aviopuolisoksi soveltuva vaiko ei.

Jotkut naiset varmaan yrittävät lasten hankkimisen avulla saada miehen suostumaan naimisiin, siis kuvittelevat että se miesystävä suostuu vihdoinkin kosimaan ja menemään naimisiin kun on lapset tehty. Mutta kun kosintaa ei alakaan kuulumaan, niin naisella alkaa itku "mies ei halua naimisiin, vaikka on jo lapset hankittu". Kyllä tuosta asiasta kannattaisi ottaa selvää jo ennen lapsien hankkimista.

Vierailija
118/147 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin vanhanaikasia ajatuksia naisilla? On pelottavaa lukea, kuinka te tuomitsette toisia. Pelottavaa, miten edelleenkin naiset elävät elämäänsä toisten kautta. Toivottavasti todellakaan teillä ei ole lapsia, en usko, että pystytte kasvattamaan omilla aivoilla ajattelevia ihmisiä.

Vierailija
119/147 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin vanhanaikasia ajatuksia naisilla? On pelottavaa lukea, kuinka te tuomitsette toisia. Pelottavaa, miten edelleenkin naiset elävät elämäänsä toisten kautta. Toivottavasti todellakaan teillä ei ole lapsia, en usko, että pystytte kasvattamaan omilla aivoilla ajattelevia ihmisiä.

kun se täällä joutuu parkumaan kun ei mies kosi? Meidän muiden ei tarvitse moista murehtia, on tullut mentyä avioon ajallaan.

Vierailija
120/147 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvakuume/biologinen kello tuntuu joillakin ajavan kaiken edelle, joten heille on lähes sama kenen kanssa lapset tekevät. Joillekin miehille nainen kelpaa vain pyöräyttämään lapset maailmaan ja hoivaamaan lapsia, mutta vaimoksi mies ei häntä kelpuuta. Samoin joillakin naisilla vauvakuume/biologisen kellon tikitys ajaa hankkimaan lapset lähes kenen tahansa kanssa. Puolison kanssa ovat siis vain lasten takia. Ei ole sitten ihmekään, jos eivät mene naimisiin, koska eivät ole toisilleen "Oikeita".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi