Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa valokuvaamoa Helsinki / Vantaa !

Vierailija
22.01.2009 |

1-vuotiskuvaukselle siis tarve, mikä olisi hyvä ja kohtuuhintainen paikka ?

Kellään kokemusta Myyrfotosta, olisi meidän lähellä ? Tarvittaessa toki voi vähän matkatakin, kunhan paikka on hyvä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käviskö tämä? Ihastuttavia kuvia!!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän