En tiedä ottaisinko äitiyspakkauksen?
Vai sen rahan, olikos se 140e? Esikoinen täyttää 2v kun tämä toinen syntyy,joten aika paljon on säästössä kaikkea tavaraa...Se toinen makuupussi olis tietysti kiva ja olishan siinä uusia vaatteita mutta en tiedä onko ihan 140e arvoisia kuitenkaan? Mites muut ovat tehneet?
Kommentit (12)
meillä tulee lapsille ikäeroo 1v9kk. esikoiselle otin paketin, kakkoselle en ottanu. se makuupussi ois kiva mut kun mitään muuta ei tarvii(no ei tarvis sitä mpussiakaan) niin ei viitti ottaa...
vaatteet oli ihania, mutta esikoisen (8v) jäljiltä on makuupussi ja kynsisakset ja kestovaippoja en käytä ja kietaisubodyt on kamalia, pussilakana oli kans kauhee.
Joten otan rahana: kirppareilta on meille tullut jo niin paljon tavaraa, että riittäisi viidelle lapselle...
jos et jostain tunnesyistä sitä halua. Pärjäät varmasti esikoisen vaatteilla. Ja sen makuupussin voi mun tietääkseni ostaa, oliko Finlaysonin tehtaanmyymälästä?
Itse olen ottanut molemmille lapsille "omansa" koska niitä on tolkuttoman kiva hypistellä ja haalarit + makuupussit olen molemmille säilönyt muistoksi.
Tosin meidän lasten haalarit on jotain megarumaa, ekat vuodelta 1999 (tummansini-kelta-ruudulliset) ja toiset vuodelta 2005 (turkoosi-ruskeankirjavat).
kivoja makuupusseja saa ostaakin. Saman mallisia näin jossain marimekon kuoseilla. Sittne on esim. lodger vaunumakuupussi (hupullinen) joka on ÄP-pussia paljon kätevämpi (kalliimpi tietty myös).
Haalarin lisukkeineen löysin ihan käyttämättömän näköisenä kirppikseltä hintaan 5€ ja makuupussin ostin Tampereen Finlaysonin tehtaanmyymälästä 10€lla.
Nämä olivat ne mitä pakkauksesta halusin ja tarvitsin lapselleni.
mutta pärjäähän sitä ilmankin.
Itse tykkäsin kyllä vaatteista, kun niiden bodyjen malli on mun mielestä melko hyvä ja potkareita tulee käytettyä yö/uniasuina.
Mutta erityisen paljon pidin näytteistä, lämpömittarista ja kynsisaksista. Valitettavasti sain 2009 pakkauksen, jonka toppapuvusta en pitänyt lainkaan.
Lapsille tulee ikäeroa 3v4kk. Kaikki on tallella edellisestäkin, ja hyväkuntoisia. Tolla 140e saa paljon muuta sit. :)
Mulla yksi lapsi enkä ottanut edes hälle. Koin, että sillä rahalla saa suhteessa enemmän ja silloin saa jokaisen vaatteen päättää itse eikä tarvitse väkisin pukea sellaisiin mitkä vaan "tulee mukana".
Vaatteet on kamalan rumia.