Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako ostaa kaupasta rakennekynnet ? niitä mitä myyvät prismat jne.

Vierailija
27.04.2010 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakenne kynnet tehdään omien kynsien mukaan.

Vierailija
2/4 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne oli ihan hyvät. Mulla pysyi noin viikon. Poistaminen oli vähän kurjempi juttu.. piti uittaa poisto aineessa, sinne ne liukeni ja liimat kanssa. Laitan joskus toistekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäaidon ja tönkön näköiset....Karseet!

Vierailija
4/4 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne liimataan omien kynsien päälle liimalla. Ihme että jollakulla on pysynyt viikon. Yleensä ne tippuu kun kunsi vähänkään osuu johonkin.

Rakennekynnet rakennetaan omaan kynteen kiinni.

MUTTA.. niistä prisman tekokynsistäkin saa kestävät jos haluaa,

Itse viilaan ensin kynnet. Sitten liimaan sen tekokynnen omaan kynteen noin puoleenväliin asti. Leikkaan sen kynnen pään suurinpiirtein sen pituiseksi kuin haluan ne (hieman pidemmiksi) Sitten hion sen kynnen omaan kynteen kiinni, niin ettei siihen jää näkyvää saumaa. Vedän liimaa päälle (koko kynteen) ja annan kuivua, hion, uudestaan liimaa, hion, uudestaan liimaa, hion ja kiillotan. Samalla hion sen pään sopivan muotoiseksi. Sitten vaan kynsilakkaa päälle.

Jos homman tekee kunnolla, voi kynsiä pitää niin, että niissä on läpinäkyvää kynsilakkaa. Ei erotu omista kynsistä mitenkään.

Kynnet pysyy oikeastaan niin kauan kunnes ne kasvavat pois. Itsellä ei koskaan ole yksikään kynsi irronnut vaan ne on aina täytynyt ottaa pois kun niihin on kyllästynyt. Muutaman kerran kynsistä on lohjennut pieni pala jos sen on tökännyt esim seinään. Tällä tavoin tehdyt kynnet kun ovat normirakenne kynsiä kovemmat.

Ja plussaa on sekin, että akennekynsistä näkee, että ne ovat rakennekynnet. Näistä kynsistä ei nää vaan ne näyttävät aivan omilta kynsiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän