Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mun äitiä riiivaaaaaa??? Riivaajahenkikö?

Vierailija
27.04.2010 |

Äitini on töissä akkavaltaisessa työympäristössä, jossa on kuitenki joitain miehiä töissä. Äitini ei tule näitten naisten kanssa (EI KENENKÄÄN!) kanssa toimeen, aina on jotain suukopua milloin kenenkin kanssa. Äitini on ollut vastaavan kanssa puhuttelussa moneen otteeseen kun äitini sanoo kaiken niin suoraan.

Välillä äitini sitten soittaa minulle... ja sanoo: Kateellisuutta se on, kun minulle noin käyttäytyvät...Kateellisia ne vaan on kun noin minulle puhuvat...

Kaikki ovat siis hänelle. Kun kysyn mistä ne nyt muka kateellisia sulle on (äitini on esim. yksi vanhimmista (iältään) työntekijöistä siellä) niin äitini vastaa vain ympäripyöreesti että no ne nyt voi olla mistä vaan kateellisia. Työkaverit (naiset) esim. jättävät äitini yksin työpaikan ruokalaan syömään ja syövät sitten isommassa ryhmässä..

Mua niin ärsyttää toi kateellisuuskortti joka hiton käänteessä, se ottaa sen kortin esille IHAN JOKA KERTA JA JOKA PAIKASSA!! Työpaikan miesten kanssa äitini tulee ihan hyvin toimeen...

Ja äitini vielä sanoo siitä kuinka hän ei ymmärrä miksi pitää olla kateellinen , että hän ei ymmärrä kateellisia ihmisiä. Minä taas en ymmärrä ihmisiä joiden mielestä kateellisuus on vastaus kaikkeen??

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi