Onko anaali nykyisín ihan tavallista?
Uusi miesystävä on ihan "MITÄ IHMETTÄ!!" kun en halua peppupanoja tai edes mitään sormen pyllyyn työntelyjä. Hänelle tuntuu sellainen olevan ihan olennainen osa tavallista perusseksiä. Itse taas en halua että pyllyreikääni kosketaan.Minulle se vie kaiken kiihottuneisuuden pois saman tien. Mutta miehellleni sellainen suhtautuminen tuntuu olevan ihan Marsista. Miten tässä nyt edetään jos perusasiat on ihan eri linjoilla.
Kommentit (171)
Anaalissa on monta alalajia, joista voi valita itselleen sopivan herkkusetin. Suutelemiset, nuolemiset, kielen työnnöt, puhaltelu, haistelut ja maistelut (pierut, paskat, suolinesteet), sormettamiset, fistaamiset, panot, dildot, anaalitapit, suolentähystykset jne.
Vierailija kirjoitti:
Heteroilla ei.
Suuseksikään ei sit varmaan ole tavallista heteroilla.
Aika lailla näyttää olevan. Kesän olin vapaalla ja hetken tinderissä, kertaakaan tuolle ei sanottu ei ja yhdessä nautittiin.
Sama sittemmin alkaneessa uudessa suhteessa. Normihommaa ja kovasti nautitaan puolin ja toisin.
On todella normaalia. Ihan ensitreffeilläkin on kysymällä saatu ja kerran jopa pyydettykin.
Mutta se ei tarkoita että olis epänormaalia siitä kieltäytyä. Toivottavasti jokainen löytää vastinparinsa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en vehjettäni siltikään perseeseen työnnä.
Ei oo pakko jos ei haluu. Mut vähän ahdasmielistä kuitenkin😅 Jos vaimo pyytäis ni voisko ees kokeilla?
Mieti ny kuitenki vielä :)
Toi tavallinen on kai vähän vaikee määritellä. Toisille se on useampi kerta viikossa ja toisilla ei ikinä. Toisille myös pegging on ihan tavallista ja miehet voi haluta sitäkin. Lajeja on monia tossakin kategoriassa.
Mistä kukaki tykkää.
Ennen joskus aattelin et saattaa olla, etten tykkäis, mut nykysin kyllä tykkään siitäkin.
Joillain nuoremmilla saattaa vielä olla noita jyrkempiä kommentteja "Mä en ikinä.." Kyl ne siitä ku kasvaa vähän.
N46
Ei kuulu jokaiseen suhteeseen. Pidä rajoistasi kiinni.
Slade55 kirjoitti:
Mä panen ainakin kerran kaikkia hoitoja peppuun, vaikka vahingossa Toiset tykkää toiset ei;)
Se on raiskaus.
On tavallista. Siitä jotkut tekevät vaan suuren numeron. Vastaan varsinkin. Samoin sen jälkeinen suihinotto ei ole tavatonta.
Ihan normaalia ja oikein suoritettuna nainen saa siitä kovimmat orgasmit. Mieli avoinna ja paljon liukkaria. Oon nähnyt omin silmin kun 6.5 cm paksu 52 cm pitkä dildo uppoo todella pienikokoiseen naiseen kokonaan. Ihan livenä, ja kyseinen mimmi ei ees tiennyt tykkäävänsä anaali seksistä. Innostui vaan jätti dildosta eikä siinä kauaa menny kun tuuppas koko tekomelan juurta myöden. Vaikka todella hyvin oon itse varusteltu niin jään kyl tolle tekopenikselle kakkoseks aivan heittämällä mut ei se kuulemma oikeaa korvaa.
Erikseen anaaliseksi ei kiinnosta tippaakaan. Sen sijaan tuplassa peppuun menee isompikin mies sen jälkeen kun olen ratsastellut jonkin ajan riittävän kestävällä miehellä ja tarpeeksi kiihottunut. Orgasmin saamiseen voisi ottaa aikaa sekuntikellolla. N28
Vierailija kirjoitti:
Mä pelkään sitä peppuun antamista aivan kauheesti, kun ajattelen, että jos se on samanlaista, kun on oikein kovalla ja yrittää lykätä pökälettä pihalle. Olen peruskoulun viimeisellä ja monet pojat ovat vaatimalla vaatineet minultakin jo peppua. Tiedän, että monet tyttökaverit ovat antaneet, kun pojat ovat siihen melkien pakottaneet. Ei kai ole pakko antaa, jos ei taho. Siinä on kyllä se huono puoli sit, että menettää poikien suosion ja joutuu olemaan yksin.
Ihan varmasti löytyy poikia, jotka eivät vaadi tai edes halua peppua. Luonto on tarkoittanut kullin pilluun ja sinne fiksu poika haluaa kullinsa ja siemenensä saada.
M45
Miehelleni olen sanonut: " Saa katsoa, muttei koskea!"
Vierailija kirjoitti:
Ette mitenkään. Lopeta suhde saman tien. Jos mies on tottunut siihen, että peppuun liittyvä seksi (vaikka olisi vain sormipeliä) on osa tavallista arkipäiväistä kanssakäymistä ja sinä et halua sellaista lainkaan (=että peppuun edes kosketaan), niin ei ole kyllä mitään mahdollisuuksia päästä eteenpäin...
Estoinen vanhapiika siellä sönkkää 😆
Aina kannattaa muistaa että kakkonen on useimmille inhokki ykkönen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette mitenkään. Lopeta suhde saman tien. Jos mies on tottunut siihen, että peppuun liittyvä seksi (vaikka olisi vain sormipeliä) on osa tavallista arkipäiväistä kanssakäymistä ja sinä et halua sellaista lainkaan (=että peppuun edes kosketaan), niin ei ole kyllä mitään mahdollisuuksia päästä eteenpäin...
Estoinen vanhapiika siellä sönkkää 😆
Mitä estoista on siinä, että toteaa tuon olevan liian suuri ero seksikumppaneiden välillä? Eihän siinä edes oteta kantaa siihen että anaalissa olisi jotain vikaa.
En minä ainakaan halua miestä joka ei osaa tai halua dominoida, mutta en myöskään hauku estoiseksi jos se rooli ei maistu. Kai anaaliseksiä arvostava haluaa siitä tykkäävän kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia ja oikein suoritettuna nainen saa siitä kovimmat orgasmit. Mieli avoinna ja paljon liukkaria. Oon nähnyt omin silmin kun 6.5 cm paksu 52 cm pitkä dildo uppoo todella pienikokoiseen naiseen kokonaan. Ihan livenä, ja kyseinen mimmi ei ees tiennyt tykkäävänsä anaali seksistä. Innostui vaan jätti dildosta eikä siinä kauaa menny kun tuuppas koko tekomelan juurta myöden. Vaikka todella hyvin oon itse varusteltu niin jään kyl tolle tekopenikselle kakkoseks aivan heittämällä mut ei se kuulemma oikeaa korvaa.
No ei kyllä yleisesti ottaen saa sieltä kovimpia orgasmia. Itse saan kovimmat orgasmit emättimen kautta.
Nuoremmat naiset haluaa nauttia seksistä. Useat alle 30v naiset halunneet peppuunsa siinä missä +50v naiset taas eivät halua edes miehen näkevän "kaikkein pyhintä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä yleisesti ottaen saa sieltä kovimpia orgasmia. Itse saan kovimmat orgasmit emättimen kautta.
Varsin loogista ja luonnollista. Harvat pitänevät ummetuksen jälkeistä ruskean mamban vapauttamista seksuaalisesti nautinnollisena?
Heteroilla ei.